Metsätähti88
Puuhakas puhuja
Mä hain eilen, katsotaan koska hyväksytään :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juu, heti ku tulee kuukausi täyteen. Siihen on viel pitkä aika!Hakekaahan hei tonne salaiseen ryhmään kaikki! :)
Aika menee tuossa mielessä nopeasti, mut omat viikot matelevat ja 9kk tuntuu ikuisuudelta.Miettikääs kohta alkaa joulukuisten ryhmä täyttymään :O Eikös täällä jo aika lailla oo laskettu aika marraskuun lopussa ihmisiä?
Aika menee tuossa mielessä nopeasti, mut omat viikot matelevat ja 9kk tuntuu ikuisuudelta.![]()
Liirumlaarum, täällä vähän sama meininki kun sulla. Pari kertaa tuli päivällä hennosti rusehtavaa valkovuotoa. Kovasti pelottaa mitä tapahtuu kun viime marraskuussa on käyty läpi keskenmeno. Tänään ollut myös kovempaa alavatsan juilimista, sellasta menkkakipumaista ja turvottaa. Ei auta kun odotella ja mennä päivä kerrallaan.. viikkoja vasta 5+5 ja kahden viikon päästä olis ultra.
Voidaan me turvotuskuvia jakaa, mä ainakin näytän silt et raskaus olis jo paljon pidemmällä.Menispä aika äkkiä siihen saakka ku saatas alkaa tekemään massukuvia kansio. Se mahankasvun seuraaminen on niin ihanaa :)
Onko teil tullu viel mitään outoja ruokahimoja?
Kesälomaviikot pitäis ilmoittaa töihin. 2 viikkoa pidän juhannuksen jälkeen, niin ollaan edes hetki miehen kanssa lomalla samaan aikaan. Mut entä ne loput 2 viikkoa? Kannattaako taktikoida jotenkin ja pitää ne ennen äitiyslomaa vai miten te muut ootte suunnitelleet?
Vitsi kun teki mieli kahvia, keitin ja pystyin hätiseen puoli kuppia juomaanmaistuu ihan kuralta! Mulla jäi kahvi heti plussaulsen jälkeen pois, kun ei vaan tehny mieli. Mites muilla? Aikaisemmin pystyin molemmissa raskauksissa juomaan sen pari kuppia/pvä.
Olin kahvin suurkuluttaja ennen plussausta. Samaa ilmiötä on muidenkin ruokien kanssa, jotain tekee kamalasti mieli mutta sitten sitä syö vain pari palaa ja alkaa etomaan ko. tuote. Eilen kävi esim. verigreipin kanssa näin.