Maaliskuun höpöttelyketju

Ma'Am

Kommentoinnin ninja
Syyskuunmammat 2015
Tänne voi kirjoitella kuulumisia ja mitä nyt milloinkin on mielen päällä. :)
 
Funny story. Mammavitamiinit alkaa loppua, kun oon niitä syöny jo jonkin aikaa. Käytiin edellisiltana HYVÄSSÄ, isossa apteekissa. Kysyin raskausajan vitamiineja tiskiltä, ja niillä olikin muutamaa erilaista. Valisin jonkun, missä luki joku "UK's number one".

Setä otti laatikosta kaksi läpipainolevyä, kirjoitti pikku paperilapulle hinnan (alle 10 euroa) ja käski mennä kassalle ja sitten hakemaan vitamiinit kuittia vastaan. Mä olin, että hetkinen, etkö sä myykään mulle tota koko laatikkoa tohon hintaan. Ei ei, kun tässä on sulle kuukaudeksi näitä. Selvä.
 
Mää panikoin tännekki viivojen haalistumista. Edellee selkee plussa, mut haaleempi viiva ku eilen :/ Onestepin herkkä ei antanu eilen viivaa ollenkaa, mut tänää anto haaleen. Pc anto eilen selkeen viivan (ei silti läheskää kontrolliviivan värinen) ja tänään kans viivam erottaa mut on vaaleempi :sad001 Ei kai auta ku odottaa.
Yököttää ja tissit on kipeet ja mahaa jomottelee välillä. Rv4+1 nyt menossa.
 
Mää panikoin tännekki viivojen haalistumista. Edellee selkee plussa, mut haaleempi viiva ku eilen :/ Onestepin herkkä ei antanu eilen viivaa ollenkaa, mut tänää anto haaleen. Pc anto eilen selkeen viivan (ei silti läheskää kontrolliviivan värinen) ja tänään kans viivam erottaa mut on vaaleempi :sad001 Ei kai auta ku odottaa.
Yököttää ja tissit on kipeet ja mahaa jomottelee välillä. Rv4+1 nyt menossa.

Pystytkö laittamaan kuvaa testeistä? Haaleampi testi voi johtua pissan laadusta ja jopa yhden testimerkin sisällä viiva voi heitellä samasta pissasta sekä mulla kans vaikutti kauan pidin tikkua pissassa. Toki pahimmassa tapauksessa se enteilee keskenmenoa... Pidän peukut ettei tarkoita pahinta :Heartred
 
Funny story. Mammavitamiinit alkaa loppua, kun oon niitä syöny jo jonkin aikaa. Käytiin edellisiltana HYVÄSSÄ, isossa apteekissa. Kysyin raskausajan vitamiineja tiskiltä, ja niillä olikin muutamaa erilaista. Valisin jonkun, missä luki joku "UK's number one".

Setä otti laatikosta kaksi läpipainolevyä, kirjoitti pikku paperilapulle hinnan (alle 10 euroa) ja käski mennä kassalle ja sitten hakemaan vitamiinit kuittia vastaan. Mä olin, että hetkinen, etkö sä myykään mulle tota koko laatikkoa tohon hintaan. Ei ei, kun tässä on sulle kuukaudeksi näitä. Selvä.

Aijjahas. :D

Not so funny story, kävin eilen siellä gynellä, ultrassa ja verikokeessa, tänään mun lääkitykseen liittyen toisella lekurilla ja toisenlaisessa ultrassa. 930 €. :thumleft
 
Pystytkö laittamaan kuvaa testeistä? Haaleampi testi voi johtua pissan laadusta ja jopa yhden testimerkin sisällä viiva voi heitellä samasta pissasta sekä mulla kans vaikutti kauan pidin tikkua pissassa. Toki pahimmassa tapauksessa se enteilee keskenmenoa... Pidän peukut ettei tarkoita pahinta :Heartred


En mää jaksa/viitti mennä testiä kuvaileen, koitan ottaa ny iha rennosti sen kans :) Ja nii kaua ku vuotoo ei oo nii oon todistetusti raskaana :) Saa nähä jos sunnuntaina seuraavan kerran testais :)
 
Hirveet noi Kiinan hinnat! Onko siellä kaikki yksityiset noin hullun kalliita?
 
Mua väsyttää niin, ettei silmät pysy auki zzZzzZZZ. Pakko lähtee vielä taaperon kanssa ulos, ettei se ihan hypi pitkin seiniä!
 
Aijjahas. :D

Not so funny story, kävin eilen siellä gynellä, ultrassa ja verikokeessa, tänään mun lääkitykseen liittyen toisella lekurilla ja toisenlaisessa ultrassa. 930 €. :thumleft
Mä oisin varmaan pyörtynyt ton hinnan kuullessani. Onko siellä noin kallista käydä lääkärissä?
 
Tuli eilen puheeksi asuntotilanne ja suurempaan siirtyminen. Nykyinen laitettaisiin vuokralle ja etsitään tilalle suurempi ja sopivampi. Mun mielestä tarttis nyt vielä odotella + miettiä ja vasta marraskuun jälkeen katsella uudelleen. Remontoitavaa omakotitaloa on mietitty ja tuli mieleen, että kumpi on helpompaa: muutto ja remontti raskausaikana vai muutto ja remontti pienen vauvan kanssa?
 
Tuli eilen puheeksi asuntotilanne ja suurempaan siirtyminen. Nykyinen laitettaisiin vuokralle ja etsitään tilalle suurempi ja sopivampi. Mun mielestä tarttis nyt vielä odotella + miettiä ja vasta marraskuun jälkeen katsella uudelleen. Remontoitavaa omakotitaloa on mietitty ja tuli mieleen, että kumpi on helpompaa: muutto ja remontti raskausaikana vai muutto ja remontti pienen vauvan kanssa?

Ei kumpakaan :D Tää remontointi on helvetistä. En suosittele.
 
Me tehdään teetetään lattiaremontti kesällä kun mies on lomalla ja minä töissä. Enempään ei kyllä pystytä.
 
Mä oisin varmaan pyörtynyt ton hinnan kuullessani. Onko siellä noin kallista käydä lääkärissä?

Jos haluaa puhua samaa kieltä (englantia) lääkärin kanssa, ilmeisesti. Kyllä mekin tiskillä pari kertaa kysyttiin, että anteeksi kuinka paljon? :D
 
Tuli eilen puheeksi asuntotilanne ja suurempaan siirtyminen. Nykyinen laitettaisiin vuokralle ja etsitään tilalle suurempi ja sopivampi. Mun mielestä tarttis nyt vielä odotella + miettiä ja vasta marraskuun jälkeen katsella uudelleen. Remontoitavaa omakotitaloa on mietitty ja tuli mieleen, että kumpi on helpompaa: muutto ja remontti raskausaikana vai muutto ja remontti pienen vauvan kanssa?

Ei kumpikaan. :D Mutta sanoisin silti että ehdottomasti raskausaikana! Vauvavuodessa on omat haasteet ilman remonttiakin, vaikka ihanaa aikaa onkin. Sitten puhumattakaan taaperosta ja remontista, se on niinku ISOIN EI! :'D
 
Oon tehnyt nyt 4 testiä ja luulen et mun on pakko lähtee kohta apteekkiin hakee pari lisää :D en vaan usko että olisin raskaana, toisaalta pelottaa että jos seuraavassa ei olekkaan sitä toista viivaa :sad001
 
Tuli eilen puheeksi asuntotilanne ja suurempaan siirtyminen. Nykyinen laitettaisiin vuokralle ja etsitään tilalle suurempi ja sopivampi. Mun mielestä tarttis nyt vielä odotella + miettiä ja vasta marraskuun jälkeen katsella uudelleen. Remontoitavaa omakotitaloa on mietitty ja tuli mieleen, että kumpi on helpompaa: muutto ja remontti raskausaikana vai muutto ja remontti pienen vauvan kanssa?

Meillä vähän samoja pohdintoja, toki haastetta tuo vielä esikoinen 1v 1kk, remontointi ei tuu helppoa olemaan raskausaikana eikä synnytyksen jälkeen :D Mut jos esikoista odottaa, niin kokemuksesta voin sanoa, että remontointi raskausaikana helpompaa. Saatiin pari kuukautta ennen esikoisen syntymää remontoitua (kylpyhuonetta lukuunottamatta) meidän nykyinen omakotitalo. Nyt olisi niin kätevä jäädä tänne asumaan, tilaakin ois, mut.. Löydettiin vielä kivempi talo paremmalla sijainnilla, joten muutto 150km päähän edessä ja pintaremontoinnit alkaa taas alusta :DD
 
Marilynn, mulla sama pelko. Siis se meni iha järkyks ahdistukseks jo eile nii päätin, että en testaa enää kertaakaa ja edes mieti koko testaamista. Seki stressaa ku se viiva oli haaleempi toisella kertaa ku ekalla ja viel seuraavana päivänä päivä pissasta ei oli kans semi haalee, mut silmällä erottuva helposti ilman syynejä tms :)

Ja monet mun tutuista ei oo testannu ku sen kerran, iha sama vaikka ois ollu aika haalee nii ei oo testannu uusiks.
Tää aamupahoinvointi vissii kertoo jo iha tarpeeks :D Toka aamu peräkkäi ku kahvit lensi pönttöö. Vielä ainakaa tää olo ei jatku onneks montaa tuntia huonona.
 
Takaisin
Top