Maaliskuun höpöttelyketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma'Am
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miettikääs kohta alkaa joulukuisten ryhmä täyttymään :O Eikös täällä jo aika lailla oo laskettu aika marraskuun lopussa ihmisiä?
Aika menee tuossa mielessä nopeasti, mut omat viikot matelevat ja 9kk tuntuu ikuisuudelta. :p

Aika menee tuossa mielessä nopeasti, mut omat viikot matelevat ja 9kk tuntuu ikuisuudelta. :p

Jep samaa mieltä! Just eilen pohdin et oikeesti raskaus kestää melkein vuoden! Ihan hirveän pitkä aika kun miettii että kuukausi tästä eteenpäin tuntuu tosi kaukaiselta saati sitten se 9kk odotus :O

Mäkin haen salaiselle puolelle kunhan saan viestimäärän täyteen :D

Mää haen salaiseen myös jossai vaiheessa ku tulee viestit täytee :) Viikkoja tosiaa 5+0 et tuskin neuvolassa osaisivat hirveemmin mitää tehä tai sanoo jos ees ottaisivat näytille.. odotellaan et mitä tapahtuu. Kipuja ei oo ja koko aikaa ei 'vuotoo' oo. Siteeseen ei oo tullu mitää missää vaiheessa, vaan ku pyyhkäsee vähö syvemmältä nii ruskeenpunertavaa valkovuotoo on... Jotenki fiilikset on vähä oudot ja olo ku ois löysässä hirressä. Tämmönen epätietosuus on pahinta. Toivo elää kuitenki mielessä, mut ei uskalla liikaa toivoo ja luottaa...

Liirumlaarum, täällä vähän sama meininki kun sulla. Pari kertaa tuli päivällä hennosti rusehtavaa valkovuotoa. Kovasti pelottaa mitä tapahtuu kun viime marraskuussa on käyty läpi keskenmeno. Tänään ollut myös kovempaa alavatsan juilimista, sellasta menkkakipumaista ja turvottaa. Ei auta kun odotella ja mennä päivä kerrallaan.. viikkoja vasta 5+5 ja kahden viikon päästä olis ultra.

Liirumlaarum, täällä vähän sama meininki kun sulla. Pari kertaa tuli päivällä hennosti rusehtavaa valkovuotoa. Kovasti pelottaa mitä tapahtuu kun viime marraskuussa on käyty läpi keskenmeno. Tänään ollut myös kovempaa alavatsan juilimista, sellasta menkkakipumaista ja turvottaa. Ei auta kun odotella ja mennä päivä kerrallaan.. viikkoja vasta 5+5 ja kahden viikon päästä olis ultra.

Voi ei Toiveissani :(
Toivotaan et kummalakaa tää ei tarkota mitää pahaa <3 Vaan et ois vaa normaalia alkuraskauden vuotoo.

Mulla ei oo kipuja ollenkaan (onneks). Mut enemmän ja vähemmä punasta valkovuotoo tulee, tai siis vaikee kuvailla väriä. Ruskeenpunasta se kai on.

Äitille oli pakko soittaa ja purkaa tätä ahdistusta, koska tuntee mut ja tietää kuinka kova oon stressaan ja ahdistuun kaikesta epätietosuudesta. Ei se mitää uutta tietysti osannu sanoo, vaan samaa ku mitä tiän jo et pitäs osata olla ajattelematta ja stressaamatta ja aika näyttää että miten menee.
Paljon helpompiha ois unohtaa ees hetkeks koko raskaus jos ei oksettais koko aikaa jo nyt... 5+0 menossa ja huhhuh... Et jos tää tästä viä pahenee nii oi voi...

Menispä aika äkkiä siihen saakka ku saatas alkaa tekemään massukuvia kansio. Se mahankasvun seuraaminen on niin ihanaa :)

Mä oon näyttäny viimeiset kolme vuotta siltä ku oisin raskaana. Ei kaiheesti masukuvien otto napostele ennen kuin oikeesti on jo iso pötsi. Ehkä sit matkalla synnärille :D

Täytyy tosiaan odottaa että vieatimäärä tulee täyteen. Eikö se ollut 30?

Kesälomaviikot pitäis ilmoittaa töihin. 2 viikkoa pidän juhannuksen jälkeen, niin ollaan edes hetki miehen kanssa lomalla samaan aikaan. Mut entä ne loput 2 viikkoa? Kannattaako taktikoida jotenkin ja pitää ne ennen äitiyslomaa vai miten te muut ootte suunnitelleet?

Kesälomaviikot pitäis ilmoittaa töihin. 2 viikkoa pidän juhannuksen jälkeen, niin ollaan edes hetki miehen kanssa lomalla samaan aikaan. Mut entä ne loput 2 viikkoa? Kannattaako taktikoida jotenkin ja pitää ne ennen äitiyslomaa vai miten te muut ootte suunnitelleet?

Mä jatkan opintovapaan jälkeen kesälomalla, eli kesäkuun puoleen väliin saakka olen pois töistä, sitten onkin koko kesä jaksettava painaa töitä.

Vitsi kun teki mieli kahvia, keitin ja pystyin hätiseen puoli kuppia juomaano_O maistuu ihan kuralta! Mulla jäi kahvi heti plussaulsen jälkeen pois, kun ei vaan tehny mieli. Mites muilla? Aikaisemmin pystyin molemmissa raskauksissa juomaan sen pari kuppia/pvä.

Vitsi kun teki mieli kahvia, keitin ja pystyin hätiseen puoli kuppia juomaano_O maistuu ihan kuralta! Mulla jäi kahvi heti plussaulsen jälkeen pois, kun ei vaan tehny mieli. Mites muilla? Aikaisemmin pystyin molemmissa raskauksissa juomaan sen pari kuppia/pvä.

Mä voisin juoda kahvia pannu tolkulla! :D aamulla, päivällä, illalla, koko ajan! En oo oikeestaan koskaan kokenut että kofeiinilla ois jotenkin piristävä vaikutus muhun, joten siirtyminen kofeiinittomaan kahviin ei oo ollut vaikeeta :) ja makukin on oikeen hyvä!

Miulla on käynyt kahvin kanssa vähän niin että se "ensipuraisu" on ihanaa, sitten pari hörppyä sen jälkeen menee vielä mutta loput jää kuppiin:joyful: Olin kahvin suurkuluttaja ennen plussausta. Samaa ilmiötä on muidenkin ruokien kanssa, jotain tekee kamalasti mieli mutta sitten sitä syö vain pari palaa ja alkaa etomaan ko. tuote. Eilen kävi esim. verigreipin kanssa näin.

Takaisin