Maaliskuun höpöttelyketju

Todella hölmö kysymys, miksi teette useita testejä? Pystyykä siten seuraamaan jotain? Ja pystyykö siis värien vahvuuksista päätteleen jotakin?
Mua kiinnostaa myös. Oon vähän pihalla :joyful:
 
Mua kiinnostaa myös. Oon vähän pihalla :joyful:

En ole AP mutta itse tein 15 normaalia :p 4 digitestiä :p ja kolme Hcg verikoetta :p:p lisäksi olen käynyt kaksi kertaa varhaisultrassa :p:p itselleni on useita keskenmenoja takana. Itse seurasin viivan tummentumista ja lopetin kun Digi oli 3+:rolleyes:
 
Kai siinä on taustalla ajatus, että testi alkais hiipua negaa kohti, jos olisikin mennyt kesken, mutta ei vuotanut ulos. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Mä en kanssa oo päässy mukaan tohon jatkuvaan testaamiseen. Oon koko elämäni aikana tehny neljä testiä. Kaks negaa ja kaks plussaa.
 
En tiedä taustaasi mutta mulla on ollut koko alkuraskauden vatsakipuja, selkäkipuja ja reisisärkyä mutta silti olen edelleen raskaana :Heartred ja se on todettu kaksi kertaa ultrassa... että kaveri on siellä ja sydän sykkii:Heartred en siis heittäidi.vielä pyyhettä kehään :Heartpink tuhru saattaa olla olla ihan normaalia :Heartpink

Kävin ylempänä lukemassa ja mulla heitteli testien cäri päivästä, ajasta ja olinko yöllä käynyt WC:ssä. Se ei välttis oikeesti kerro mitään ja teetkö kaikki samalla testillä?
Kiitos tsempeistä :Heartbigred

On ollut eri testejä mutta haaleita tuloksia olleet tai luullakseni liian vähäiset viikot. Tuhrut jäi aamuun toistaiseksi. Varmaan loppuviikko näyttää miten asiat etenee. Testaan vielä huomenissa uudestaan. Pessimisti ei pety :banghead:
 
Kiitos tsempeistä :Heartbigred

On ollut eri testejä mutta haaleita tuloksia olleet tai luullakseni liian vähäiset viikot. Tuhrut jäi aamuun toistaiseksi. Varmaan loppuviikko näyttää miten asiat etenee. Testaan vielä huomenissa uudestaan. Pessimisti ei pety :banghead:

Tee samalla testillä :) niin huomaat helpommin eron :)
 
Esikoisesta tein vain yhden testin, se oli heti selvä plussa. Kun tulin toisen kerran raskaaksi, tein yhden haalean liuskatestin. Koska mies ei meinannut uskoa, tein toisenkin ja vielä clear blue digitalinx2. Toinen näyttikin sitten "ei raskaana" ja keskenmeno alkoi samana päivänä.

Tässä raskaudessa positiiviset testit oli niin haaleita, että oli jotenkin vaikea uskoa todeksi ja edellisen keskenmenon vuoksi odotin että olisi tullut "selvä" plussa, vahva viiva, mieltä huojentamaan. No, niinpä ei taaskaan tule käymään todennäköisesti, joten raskaustesti voi tavallaan osoittaa myös keskenmenon.

Jokaisella meistä on erilainen tapa suhtautua raskausuutiseen ja useamman testin tekeminen voi olla tapa käsitellä tätä uutta tietoa, keino saada varmistus, ehkä vain ihanan mieltä ilahduttava konkreettinen "näyte" siitä, että kyllä siellä masussa joku on. Viivan vahvuus joko kertoo tai ei kerro raskauden tilasta mitään, mutta jokaisella on oikeus tehdä niin vähän tai paljon testejä kuin haluaa. Eihän se ole muilta pois.
 
Täällä alkoi vuoto :sad001 Ei taida meille marraskuista tulla. On kuitenkin suht runsasta (menkkamaista) ja punertavaa.. Tänään vasta 5+0 olis ollut.
 
Haen kanssa heti tohon salaiseen ryhmään kun vaan voi :)
Odotan ensimimmäistä lasta tosiaan ja raskauden kestosta ei ole tarkkaa tietoa. Itse luulen nyt että viikkoja voisi olla jo 8 koska on sitä mahan nipistelyä usein, eli taitaa kohtu kasvaa. Kiukuttaa ja itkettää usein, mielialat vaihtelee tosi paljon.

Onko täällä muita jotka ei ole kokeneet pahoinvointia koko alkuraskauden aikana? Sitä olen ihmetellyt ja olen miettinyt keskenmenoakin mutta muita oireita tosiaan on, eikä ole tullut minkäänlaista vuotoa koko aikana.
 
Haen kanssa heti tohon salaiseen ryhmään kun vaan voi :)
Odotan ensimimmäistä lasta tosiaan ja raskauden kestosta ei ole tarkkaa tietoa. Itse luulen nyt että viikkoja voisi olla jo 8 koska on sitä mahan nipistelyä usein, eli taitaa kohtu kasvaa. Kiukuttaa ja itkettää usein, mielialat vaihtelee tosi paljon.

Onko täällä muita jotka ei ole kokeneet pahoinvointia koko alkuraskauden aikana? Sitä olen ihmetellyt ja olen miettinyt keskenmenoakin mutta muita oireita tosiaan on, eikä ole tullut minkäänlaista vuotoa koko aikana.

Täällä, suhteellisen normaalit olot, ei välttis edes huomaisi (paitsi turvotuksesta ja tosi kipeistä rinnoista) että olisi raskaana :) vielä pitäisi odottaa 1,5vko ultraan.. huoh.
 
Mulla on aamusin huono olo, jos en heti syö aamupalaa. Muutamat oksennukset on lentäny nimenomaan aamulla. Muuten tulee normaalia helpommin huono olo esimerkiksi autossa jos on vähänkin pidempi aika syömisestä. Aamupahoinvoinnin lisäksi rinnat on pikkuisen kipeät ja vatsaa nipistelee millon mistäkin päivittäin. Muita oireita ei ole ja monesti päivässä tuntuu kuin ei edes olisi raskaana.
 
Päivitystä: vuoto oli loppujen lopuksi hyvin vähäistä vaikkakin ihan menkkamaista punertavaa. Sen jälkeen tullut vähän ruskeata tuhrua. Kipuja oli jonkin verran, mutta nekin loppui. Pieni toivonkipinä on että kaikki olisi hyvin. Eniten kyllä pelkään että kesken meni, mutta ei lähdekään tyhjenemään itsestään. Ens viikon keskiviikkona oisi ultra jonka jälkeen toivottavasti ollaan viisaampia. Tuskastuttavaa vaan tämä odotus ja epätietoisuudessa olo..
 
Zoria mullakin vuotoa ollut tässä, pysynyt ruskeena. Ollut myös kipuja mutta gyne epäili kohdun kasvamisesta johtuvaks ja paniikissa niitä luulin km kivuiksi. Ke sain nähdä sykkeen monen päivän piinan jälkeen.. Lepäile! Ei oo helppoo mutta ainoo mitä voit tehdä. Tsemppiä ihan hirveesti!
 
Takaisin
Top