Maaliskuun höpöttelyketju

Mulla ei oo kahvi ns ongelma ollu ikinä, mut pepsi-max addikti täysin! Nyt kävi samalla tavalla kuin esikoisen raskaudessa, ei tee mieli sitten yhtään, tällä kertaa yritän olla repsahtamatta raskauden jälkeen!
 
Kesälomaviikot pitäis ilmoittaa töihin. 2 viikkoa pidän juhannuksen jälkeen, niin ollaan edes hetki miehen kanssa lomalla samaan aikaan. Mut entä ne loput 2 viikkoa? Kannattaako taktikoida jotenkin ja pitää ne ennen äitiyslomaa vai miten te muut ootte suunnitelleet?

Mä varmaan sinuna pitäisin ensin 3 viikkoa ja sen vikan viikon säästäisin sinne mammaloman kimppaan. Mutta mahdollisuuksia on monia :)

Mä oon ajatellu olevani normisti töissä kesäkuun loppuun asti, sitten heinäkuussa lomalla. En ole vielä päättänyt 3 vai neljä viikkoa. 4 olis ihana, jos vain taloudellisesti on mahdollista. Pitäisi alkaa laskeskelemaan. Sitten vielä elo- ja syyskuu töitä toivottavasti, lokakuussahan se mammaloma sit jo alkaakin.
 
Hei te, joilla on kokemusta raskaudesta jo aiemminkin, niin ootteko käyttäneet jotain voidetta mahdollisiin raskausarpiin? Onko niistä hyötyä ja mistä sellaista kannattaisi ostaa? Apteekista? Mitä pitää ottaa huomioon?
 
Mä käytin ihan kookosöljyä silloin edellisessä raskaudessa, kun maha alkoi olla pinkeempi. Ei tullut arpia ja maksoi prismassa varmaan jotain 5e se purkki :)
 
Kookosöljy on kyllä ihan loistava tuote muutenkin, olen todella kuivaihoinen ja läträän suihkun jälkeen aina itseni kookosöljyllä ja aion sitä käyttää myös kasvavan masun voiteluun :)
 
Hei te, joilla on kokemusta raskaudesta jo aiemminkin, niin ootteko käyttäneet jotain voidetta mahdollisiin raskausarpiin? Onko niistä hyötyä ja mistä sellaista kannattaisi ostaa? Apteekista? Mitä pitää ottaa huomioon?
Sillähän oikeesti ei oo mitään merkitystä rasvaako vai ei. Niitä arpia tulee jos on tullaksee. Toki kannattaa käyttää jos kuiva iho, auttaa kutiamiseen, mutta ikäväkyllä ei taida sellasta taikaainetta olla ettei arpia tulis sitä käyttämällä :sad001
 
Minä rasvasin molemmissa raskauksissa ihan hulluna. Arpia tuli silti paljon. Mut aijon siltikin nyt rasvailla koska oletan että venyminen kivempaa joustavalla mahanahalla :wink
Ja kookosöljy täälläkin.
 
Olo on tosi sekava, en tiedä onko kaikki kunnossa vai ei... oireita ei ole paljoa ja ne vaaleat testit huolettaa. Toisaalta pieni toivonkipinä elää, mietin oliko ovis sittenkin myöhäisempi ja/tai kierto pitempi... minähän en ovista tikuttanut, oli limoja varmaan viitenä päivänä niillä nurkin. Toivon että asiat etenisivät johonkin suuntaan, inhottavaa tämä epätietoisuus. Aion kuitenkin kirjoitella vielä tänne marraskuisiin, jotenkin lohduttavaa saada johonkin tuntojaan purkaa.:oops:
 
Olo on tosi sekava, en tiedä onko kaikki kunnossa vai ei... oireita ei ole paljoa ja ne vaaleat testit huolettaa. Toisaalta pieni toivonkipinä elää, mietin oliko ovis sittenkin myöhäisempi ja/tai kierto pitempi... minähän en ovista tikuttanut, oli limoja varmaan viitenä päivänä niillä nurkin. Toivon että asiat etenisivät johonkin suuntaan, inhottavaa tämä epätietoisuus. Aion kuitenkin kirjoitella vielä tänne marraskuisiin, jotenkin lohduttavaa saada johonkin tuntojaan purkaa.:oops:

Ei minullakaan tummunu viivat kuin vasta 5+ ja ei ne sillonkaan mitään ns. Leffaviivoja ollu vaan hailakat. Vieläkään liuskatestiin en täysin tummaa saa kun huviksi viimeisen testin testasin vaan hailakan ja rv8 menossa ja ultrassa syke näkyi.. ne ei kaikilla tummu.
 
Justiina joko varasit ultraa? Siitä testin tummuudesta ei kannata päätellä mitään. Siihen vaikuttaa niin monta tekijää. Oireeton raskauskin on ihan normaalia. Tsemppiä!
En varannut vielä, kun en ole viikoista varma. Parempi olisi parin viikon päähän. Silloin luulisi jo jotain näkyvän jos on näkyäkseen.
 
Ei minullakaan tummunu viivat kuin vasta 5+ ja ei ne sillonkaan mitään ns. Leffaviivoja ollu vaan hailakat. Vieläkään liuskatestiin en täysin tummaa saa kun huviksi viimeisen testin testasin vaan hailakan ja rv8 menossa ja ultrassa syke näkyi.. ne ei kaikilla tummu.

Kiitos kun koitatte lohduttaa :Heartred nyt on olo niin kuin piinapäivinä; koko ajan odotan että oonko raskaana vai alkaako uusi kierto. Huolissani en oikein osaa olla.
 
Moi. La on 26.10 mutta todennäköisesti kyytiläinen tulee syntymään marraskuun puolella. Saanko tulla tänne? Olen ollut lokakuun puolella mutta siellä muut ovat itseäni paljon pidemmällä joten en koe ryhmää omaksi. En vain koe oloani mukavaksi. Nt-ultra on 16.4 jolloin tarkentuu la
 
Yöllä oli paljon ikävän pistäviä mahakipuja. Aamulla paperiin jäi hieman vaaleanpunaista tuhrua. Työpäivä ois edessä. Saisko vaan jäädä kotiin peiton alle :sad001 Taisi olla tässä tämä raskaus.

Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta, siitä on ollut iso apu:Heartblue onnellista odotusta kaikille, ehkäpä minä liityn vielä tuonne raskaaksi 2018 keskusteluun, kunhan aika on. :) Hyvää kevättä :Heartred
 
Moi. La on 26.10 mutta todennäköisesti kyytiläinen tulee syntymään marraskuun puolella. Saanko tulla tänne? Olen ollut lokakuun puolella mutta siellä muut ovat itseäni paljon pidemmällä joten en koe ryhmää omaksi. En vain koe oloani mukavaksi. Nt-ultra on 16.4 jolloin tarkentuu la

Tervetuloa :)
 
Yöllä oli paljon ikävän pistäviä mahakipuja. Aamulla paperiin jäi hieman vaaleanpunaista tuhrua. Työpäivä ois edessä. Saisko vaan jäädä kotiin peiton alle :sad001 Taisi olla tässä tämä raskaus.

Kiitos kaikille neuvoista ja tuesta, siitä on ollut iso apu:Heartblue onnellista odotusta kaikille, ehkäpä minä liityn vielä tuonne raskaaksi 2018 keskusteluun, kunhan aika on. :) Hyvää kevättä :Heartred

En tiedä taustaasi mutta mulla on ollut koko alkuraskauden vatsakipuja, selkäkipuja ja reisisärkyä mutta silti olen edelleen raskaana :Heartred ja se on todettu kaksi kertaa ultrassa... että kaveri on siellä ja sydän sykkii:Heartred en siis heittäidi.vielä pyyhettä kehään :Heartpink tuhru saattaa olla olla ihan normaalia :Heartpink

Kävin ylempänä lukemassa ja mulla heitteli testien cäri päivästä, ajasta ja olinko yöllä käynyt WC:ssä. Se ei välttis oikeesti kerro mitään ja teetkö kaikki samalla testillä?
 
Takaisin
Top