Maaliskuisten plussatestien kuvia

@Janeskii sama juttu, vaikka oli kaks viivaa liuskassa nii vitsi et digin tulos jännitti 🤣

Mä en oo vielä käyny facesta etsiskelemässä ryhmää. Viimeks liityin kaksplussan palstan kautta, kun joku siellä perusti salatun face ryhmän. Mua kyllä kiinnostaisi face/whatsapp, ois kiva keskustella samassa tilanteessa olevien kanssa! 😊 Muoks : apua täällä ei näköjään saanut mainostaa/jakaa face/wappi ryhmiä yms, olikin tuolla oma ketju siitä missä infoa asiasta 🙈

Täällä 14dpo ja pc kyllä hitaasti vahvistuu. Sit testiviiva oli jotenkin haalempi alaosastaan ku yläosasta 😬

Liitteet

• 20240629_074901.jpg
    20240629_074901.jpg
    442.6 KB · Katsottu: 56
  • 20240629_072300_0000.png
    20240629_072300_0000.png
    473 KB · Katsottu: 56
Muokattu viimeksi:
Uskalsin uittaa digin, ja näytölle pärähti odotettu ja toivottu tulos 3+. 🥰
Liuskatestien viivat olleet sen verran tummia, että osasin odottaakin. Viikkoja tänään 5+0.

Tähän on hyvä lopettaa testailu.
Kivalta tuntui nähdä tulos, vaikka edellisestä kokemuksesta tiedänkin, ettei tämä takaa onnistunutta raskautta.

Liitteet

• IMG_3237.jpeg
    IMG_3237.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 20
Jostain syystä en saanut lisättyä kuvaa töhän, mutta ovulaatioajankohdan laskennan perusteella nyt olisi vasta 4+5. Tämän sivujen mukaan la olisi 6.3. Tein testin pari tuntia sitten, kun ollut pms oireita jo viikon, mutta menkat eivät ole alkaneet. Haamu näkyy. Itselläni pcos ja toivottu raskaus mutta jostain syystä olen pari tuntia tärissyt kauhusta. Rekisteröidyin sitten heti tänne..

Hullua. Osaako joku sanoa, kun soitan neuvolaan kuinka ne laskevat siellä raskausviikot? Jos laskevat kuukautisten mukaan, olisi mulla viikkoja varmaan jo pari enemmän..

Liitteet

• Screenshot_20240703_201627_Gallery.jpg
    Screenshot_20240703_201627_Gallery.jpg
    671.7 KB · Katsottu: 68
Hullua. Osaako joku sanoa, kun soitan neuvolaan kuinka ne laskevat siellä raskausviikot? Jos laskevat kuukautisten mukaan, olisi mulla viikkoja varmaan jo pari enemmän..
Tuo digihän näyttää viikot mikä on kulunut hedelmöityksestä. Eli jos ovis tiedossa niin siitä voi suunnilleen päätellä hedelmöityspäivän. Kun raskauden kulku lasketaan menkkojen alusta niin silloin se perustuu noin 28 päivän koertoon; mulla esim ovis yleensä kp17 niin kierto on silloin 32 päivää ja tästä syystä hedelmöityskin myöhemmin. Menkkojen mukaan mun la 28.2. mutta hedelmöityksen mukaan 2.3.

Tuo digihän näyttää viikot mikä on kulunut hedelmöityksestä. Eli jos ovis tiedossa niin siitä voi suunnilleen päätellä hedelmöityspäivän. Kun raskauden kulku lasketaan menkkojen alusta niin silloin se perustuu noin 28 päivän koertoon; mulla esim ovis yleensä kp17 niin kierto on silloin 32 päivää ja tästä syystä hedelmöityskin myöhemmin. Menkkojen mukaan mun la 28.2. mutta hedelmöityksen mukaan 2.3.
Joo, mun kierto yleensä jotain 36-75 välillä. Joskus satunnaisesti vähemmän. Neuvolasta tosiaan tuli lasketuksi ajaksi 2.3 mutta hedelmöityksestä laskettuna se olis kai 6.3. Hedelmöittymispäivästä olen 99% varma.

Voihan testailut.. nyt pitäs olla 5+4 mutta digitesti antoi tulokseksi vain raskaana 2-3. Odotin, että nyt kun viikot on 5+, että siihen tulis 3+ vaan eipä tullutkaan.

Takaisin