Maaliskuisten plussatestien kuvia

Kyllähän toi on tosi vahva! Ja selvästi vahvistuu 🥰

Jos muuten mitenkään voi, testejä kannattaa tehdä 2 päivän välein, itse huomasin. Mä tein sen ”haaleamman” seuraavan aamun ekasta pissasta. Mikä lienee syynä ettei ollut oikein tumma. Sit eilen testasin ja oli tummempi testiviiva kuin kontrolli 😅
Joo tämä oli alunperin suunnitelma mut jäin vähän koukkuun😂 nyt varmaan koetan tehdä niin että testaan just joka toinen päivä tai jopa niin että vasta ens torstaina kun silloin vapaa. Jotenkin tuli tosta säikähdyksestä sellainen että pitää ihan tosissaan keskittyä muuhun ettei pää sekoa😅
 
Joo tämä oli alunperin suunnitelma mut jäin vähän koukkuun😂 nyt varmaan koetan tehdä niin että testaan just joka toinen päivä tai jopa niin että vasta ens torstaina kun silloin vapaa. Jotenkin tuli tosta säikähdyksestä sellainen että pitää ihan tosissaan keskittyä muuhun ettei pää sekoa😅
Juu, mäkin siis sen haalean tikun saadessani käteen luulin et edellisestä testistä oli kaksi päivää, kun oli yksi 😅 t. Mom of three brain
 
Ylempi sunnuntailta (omien laskujen mukaan dpo16, flon perusteella dpo18) ja alempi tänään (dpo 19/21). Ei ollut kuin nää kaksi rfsu liuskaa, enkä tajunnut sunnuntaina tuoreeltaan ottaa kuvaa, vähän kuivuessaan haalistunut. Kyllähän toi nyt näyttää vahvistuneen mutta pitäisikö näillä dpo:illa olla vahvempi jo? :/ tuntuu siltä kun muiden kuvia kattelee
20240724_055418.jpg
 
Koira herätti tänään siis klo 5 ja teinpä sit tuon ajankuluksi vaikka piti vasta huomenna 😅 teen sit huomenna ne mitä aiemmin seurannut eli pc ja rfsu herkkä. Digiä yritän säästää vielä vkonlopulle. Puoliso siis oli sitä mieltä että soita neuvolaan jos huolestuttaa mut en nyt oo varma huolestuttaako ja kun eipä mitään oikein voi vaikka pitäiskin olla vahvempi
 
Ylempi sunnuntailta (omien laskujen mukaan dpo16, flon perusteella dpo18) ja alempi tänään (dpo 19/21). Ei ollut kuin nää kaksi rfsu liuskaa, enkä tajunnut sunnuntaina tuoreeltaan ottaa kuvaa, vähän kuivuessaan haalistunut. Kyllähän toi nyt näyttää vahvistuneen mutta pitäisikö näillä dpo:illa olla vahvempi jo? :/ tuntuu siltä kun muiden kuvia kattelee
View attachment 135537
Jokaisella nousee hcg eri tahtiin ja samalla ihmisillä eri raskauksissakin ihan eri tahtiin. ☺️ viivan vahvuus ei sinänsä kerro mitään. Mulla esim. on tullut 3+ ja 2-3 ”ajallaan” ja silti menneet kesken. Toiset ei saa millään sitä 3+ digiin ja silti onnistuneet raskaudet. Omissa kemiallisissa ja varhaisissa keskenmenoissa viivat vahvistuneet hitaasti ja alkaneet sitten haalistua, siitä aina tiennyt et tämä ei ainakaan loppuun mene. Tällä hetkellä valitettavasti ei auta kuin odotella. 🫠 Ainoastaan hcg:n mittaus parin päivän välein verestä vois antaa tällä hetkellä jotain suuntaa, kun ultrakaan ei kertois vielä mitään. Tsemppiä ❤️
 
Ylempi sunnuntailta (omien laskujen mukaan dpo16, flon perusteella dpo18) ja alempi tänään (dpo 19/21). Ei ollut kuin nää kaksi rfsu liuskaa, enkä tajunnut sunnuntaina tuoreeltaan ottaa kuvaa, vähän kuivuessaan haalistunut. Kyllähän toi nyt näyttää vahvistuneen mutta pitäisikö näillä dpo:illa olla vahvempi jo? :/ tuntuu siltä kun muiden kuvia kattelee
View attachment 135537
Mun mielestä tuo näyttää ihan normaalin tummuiselta ja hyvältä viivalta Dpo19 👍🏻☺️ näihin rfsu tikkuihin tulee viivojen tummumista paljon hitaammin/myöhemmin kun esim pc:llä oon ite huomannut.
 
Mun mielestä tuo näyttää ihan normaalin tummuiselta ja hyvältä viivalta Dpo19 👍🏻☺️ näihin rfsu tikkuihin tulee viivojen tummumista paljon hitaammin/myöhemmin kun esim pc:llä oon ite huomannut.
Kiitos😍 mulla siis se pc taas on kaikista haalein! Ei oo tummunut lainkaan alun jälkeen, välillä haalistunutkin. Mut en tosiaan tänään sitä voinut testata tauon jälkeen kun ei ollutkaan enää testejä...

Joo, eihän tässä auta muu kuin odotella, ja vaikka siis hirveen neuroottiselta vaikutan täällä niin en onneksi oikeasti ole vaan löytyy muuta mietittävää😅 mietin sitä just vaan että kysyiskö oisko sd hcg mittaus mahdollinen neuvolasta, kun tavallaan haluisin pois raskauden jos ei oo kromosomiarpajaisissa osunut voitto. Mut samaan aikaan sit sen verta onnellinen fiilis että haluis vaan nauttia tästä ja unohtaa testailut ja ootella varhaisultraa/vuotoa. Toisaalta se pieni ennakkovaroituksen tarve saa vielä testaamaan...
 
Kiitos😍 mulla siis se pc taas on kaikista haalein! Ei oo tummunut lainkaan alun jälkeen, välillä haalistunutkin. Mut en tosiaan tänään sitä voinut testata tauon jälkeen kun ei ollutkaan enää testejä...

Joo, eihän tässä auta muu kuin odotella, ja vaikka siis hirveen neuroottiselta vaikutan täällä niin en onneksi oikeasti ole vaan löytyy muuta mietittävää😅 mietin sitä just vaan että kysyiskö oisko sd hcg mittaus mahdollinen neuvolasta, kun tavallaan haluisin pois raskauden jos ei oo kromosomiarpajaisissa osunut voitto. Mut samaan aikaan sit sen verta onnellinen fiilis että haluis vaan nauttia tästä ja unohtaa testailut ja ootella varhaisultraa/vuotoa. Toisaalta se pieni ennakkovaroituksen tarve saa vielä testaamaan...
Mulla kans sama juttu kun @Toivoaon että 3+ ja 2-3 tuli ”ajallaan” ja raskaustesti näytti vahvaa viivaa ja oli silti mennyt kesken. Ja se testi näytti itse asiassa vahvaa viivaa vielä viikolla 8 vaikka oli mennyt kesken jo arviolta joskus 4-5 viikoilla. Et ei se vahvuus varmastikaan kerro oikein mitään, vaikka kyllähän se itelle mielenrauhaa tuo. Etenkin kun täällä on vähän liiankin helppo verrata sit sitä omaa tilannetta muihin. 🙈
 
Tältä näyttää pc tänään dpo 23 omien laskujen mukaan, 5+2. Flon mukaan/menkoista dpo25 ja 5+4. Ehkä hieman vahvistunut kolmessa päivässä. Digi näytti tänään 2-3. Ei nyt se mitä toivoin, mutta ainakin ehkä hieman vahvistumista... en nyt tiiä pitäiskö tässä vielä katella ja esim ens to (5+6) testata vai kysyä neuvolasta mitä mieltä ne.
(Taustalla tosiaan kromosomitranslokaatio, alle 50% raskauksista tilastollisesti siis onnistuu...)
20240728_070558.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Tältä näyttää pc tänään dpo 23 omien laskujen mukaan, 5+2. Flon mukaan/menkoista dpo25 ja 5+4. Ehkä hieman vahvistunut kolmessa päivässä. Digi näytti tänään 2-3. Ei nyt se mitä toivoin, mutta ainakin ehkä hieman vahvistumista... en nyt tiiä pitäiskö tässä vielä katella ja esim ens to (5+6) testata vai kysyä neuvolasta mitä mieltä ne.
(Taustalla tosiaan kromosomitranslokaatio, alle 50% raskauksista tilastollisesti siis onnistuu...)
View attachment 135660
Mä ainakin itse soittaisin neuvolaan ja kysyisin sieltä neuvoja 😊
 
Aivan päätöntä tää testaaminen, mutta nyt on testiviiva ohittanut kontrolliviivan tummuuden! Huomiselle 5+1 vielä digi varattuna jospa sieltä pärähtäisi 3+ -tulos, niin voisi alkaa tästä harrastuksesta sitten päästämään irti😅 Testaaminen tekee kuitenkin tästä konkreettista, kun tuntuu muuten epävarmalta mahtaako kohdussa tapahtua mitään…
 

Liitteet

  • IMG_6780.jpeg
    IMG_6780.jpeg
    653.2 KB · Katsottu: 19
Aamu aloitettu tällä😭❤ vihdoin ja viimein ne kuuluisat leffaviivat. Dpo 27 omien laskujen mukaan ja 5+6. Flon mukaan ja menkoista dpo 29 ja 6+1. Viikko ja 25 min varhaisultraan, nyt uskallan toivoa että päästään ainakin sinne asti!
(Taustalla kromosomitranslokaatio, alle 50% raskauksista tilastollisesti onnistuu)

Lähemmin tarkasteltuna tossa rfsu:ssa testiviiva kontrollia tummempi, pc:ssä ja digissä avattuna yhtä vahvat! Tai ehkä pc toisesta reunastaan jopa kontrollia vahvempi❤
20240801_080444.jpg
 
Aamu aloitettu tällä😭❤ vihdoin ja viimein ne kuuluisat leffaviivat. Dpo 27 omien laskujen mukaan ja 5+6. Flon mukaan ja menkoista dpo 29 ja 6+1. Viikko ja 25 min varhaisultraan, nyt uskallan toivoa että päästään ainakin sinne asti!
(Taustalla kromosomitranslokaatio, alle 50% raskauksista tilastollisesti onnistuu)

Lähemmin tarkasteltuna tossa rfsu:ssa testiviiva kontrollia tummempi, pc:ssä ja digissä avattuna yhtä vahvat! Tai ehkä pc toisesta reunastaan jopa kontrollia vahvempi❤
View attachment 135767
Ääk! Ihanat upeat viivat @Kaarna 😍 Nyt tsemppiä ultraan, täällä odotellaan uutisia ja toivotaan että parhainpäin käy 💗
 
Löytyihän multakin yks kuva testistä 😅 Testailin kyllä varmaan ainakin 7 päivänä kun en ollut uskoa todeksi. Tää kuvassa oleva lienee niistä viimeisin, olisko rv 5 otettu.
 

Liitteet

  • 1000018475.jpg
    1000018475.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 11
Jouduin ottamaan vanhasta puhelimesta ton kuvan mutta eipä tuo kai haittaa😀 Taisin olla rv 4-5 kun testin tein. Olin ihan varma, että menkat vaan alkamassa mutta sitte sen pahoinvoinnin takia menin ostamaan testin ja tässä sitä nyt ollaan😅 En oikeen vieläkään sisäistä asiaa vaikka varhaisultrassakin kävin viime viikollaIMG_0030.jpeg
 
Takaisin
Top