Kiitoksia Kimpsu
En sitten väkisin testaile ekstraa, jos menkat jää kokonaan pois niin onhan se merkki, etenkin kun on hyvin säännöllinen kierto ollut aina.
Otin eilen aamulla menkkamaisiin kipuihin kipulääkkeet (oon aina kärsiny kovista kuukautiskivuista, joten oon tottunut ennakoimaan etten menetä tajua/oksenna kesken työpäivän). Jostain tuli kuitenkin fiilis, että on testattava ennen kuin otan lisää kipulääkkeitä ja kipaisin hakemassa testit lähikaupasta.
Rehellisesti en oo eläny ollenkaan niin kuin raskautta suunnittelevan/odottavan kuuluisi. Kesäkuun alussa tehtiin "tulee jos on tullakseen päätös", ajattelin, että saattaa mennä aivan hyvin vuosikin yritellessä ja olin varautunut henkisesti, ettei välttämättä onnaa ollenkaan (oon pitänyt voimakkaita kuukautiskipuja merkkinä siitä, ettei välttämättä kaikki oo ihanteellista). Meistä kumpikaan ei ole mikään parikymppinen enää. Siksi tässä on menty löysin rantein. Toki tämä on superaikaista ja miljoona asiaa voi vielä mennä pieleen, mutta onhan tämä ilahduttavaa ja jännittävää, että plussaus oli mahdollista!
Anteeksi hirveän pitkä viesti, selvästi on tarvetta puhua tästä
en ole asiasta keskustellut kenenkään muun kuin mieheni kanssa.