Maaliskuisten plussatestien kuvia

Voihan piip sentään, tänään oviksesta 5+0 ja viikkodigi antoi 2-3. Pc on kyllä tosi vahva jo. Ois pitäny jaksaa malttaa pari päivää ton digin kans, nyt turhaan sit huolettaa ja ärsyttää toi tulos 🫠 vaikka testihän se vain tosiaan on, ei absoluuttinen totuus.
 

Liitteet

  • 20240706_084514.jpg
    20240706_084514.jpg
    980.1 KB · Katsottu: 23
  • 20240706_084524.jpg
    20240706_084524.jpg
    617.5 KB · Katsottu: 23
Mulla tänäänkin digi näytti vaan 2-3, vaikka viikot on 5+6 🙄 Iski vaan hirviä ärsytys, että ei sitte enkä jaksa enää testailla mittää.
19.7. olis varhaisultra nii nyt ootan sinne ja toivon vaan, että siellä ois digitestistä huolimatta viikkojaan vastaava pieni kasvamassa.
 
Mulla tänäänkin digi näytti vaan 2-3, vaikka viikot on 5+6 🙄 Iski vaan hirviä ärsytys, että ei sitte enkä jaksa enää testailla mittää.
19.7. olis varhaisultra nii nyt ootan sinne ja toivon vaan, että siellä ois digitestistä huolimatta viikkojaan vastaava pieni kasvamassa.
Onko oviksen ajankohta tarkasti tiedossa? 🤔
 
Mulla tänäänkin digi näytti vaan 2-3, vaikka viikot on 5+6 🙄 Iski vaan hirviä ärsytys, että ei sitte enkä jaksa enää testailla mittää.
19.7. olis varhaisultra nii nyt ootan sinne ja toivon vaan, että siellä ois digitestistä huolimatta viikkojaan vastaava pieni kasvamassa.
Mulla iski kans eilen ärsytys tosta digitestistä ja aattelin, että josko odotan sinne varhaisultraan enkä testais enää mitää. Et siellä sit selviää. Toki itseni tuntien kaupassa saattaa digitesti vahingossa löytää itsensä ostoskoriin. Mutta koitan olla ostamatta 🤣
Toivottavasti meillä molemmilla raskaus etenee ihan normaalisti, vaikka ei nyt sitä 3+ tulosta tullut ❤️
 
Mulla iski kans eilen ärsytys tosta digitestistä ja aattelin, että josko odotan sinne varhaisultraan enkä testais enää mitää. Et siellä sit selviää. Toki itseni tuntien kaupassa saattaa digitesti vahingossa löytää itsensä ostoskoriin. Mutta koitan olla ostamatta 🤣
Toivottavasti meillä molemmilla raskaus etenee ihan normaalisti, vaikka ei nyt sitä 3+ tulosta tullut ❤️
Toivotaan, että kaikki hyvin kuitenkin molemmilla. ❤️
Mies totesikin, että eipä sitä ennenkään oo viikkoja testillä mitattu. Meillä siis kaksi lasta enkä kyllä kummastakaan testannut näin montaa kertaa. 😅
 
Toivotaan, että kaikki hyvin kuitenkin molemmilla. ❤️
Mies totesikin, että eipä sitä ennenkään oo viikkoja testillä mitattu. Meillä siis kaksi lasta enkä kyllä kummastakaan testannut näin montaa kertaa. 😅
Mä testailin esikoisen yritysaikanakin paljon. Mutta en näin paljon enkä tehny yhtäkää digitestiä. En tiedä miten niihin nyt hairahti 🤣
Ja kyllähän noissa digitestien viikoissa voi olla just heittoa, et ei niiden varaan ainoastaan voi tehdä päätelmiä.
 
Mulla iski kans eilen ärsytys tosta digitestistä ja aattelin, että josko odotan sinne varhaisultraan enkä testais enää mitää. Et siellä sit selviää. Toki itseni tuntien kaupassa saattaa digitesti vahingossa löytää itsensä ostoskoriin. Mutta koitan olla ostamatta 🤣
Toivottavasti meillä molemmilla raskaus etenee ihan normaalisti, vaikka ei nyt sitä 3+ tulosta tullut ❤️
Toki nuo digit ei ole mikään absoluuttinen totuus mutta itsellä omalla kohdalla aiemmissa raskauksissa (keskenmenneissä) tässä vuoden sisällä niin testiviiva ei ollut kontrollia vahvempia ja digiin ei tullu 3+. Mutta toki raskaus voi mennä kesken vaikka testit näyttäisi mitä. 🤷‍♀️🙄
 
Mä tulin tänne puolelle kanssa, kun tein aamulla testin (dpo15) ja minusta selkeä plussa😮‍💨😍 Montako testiä olette tehneet? Kannattaako tänään tehdä toinen vai huomenna? Digi vai liuska? Oon ihan hämilläni🥹
Kyllä tuo ihan oikea plussa on eikä välttämättä aihetta lisätestaukselle ole. Toki jos haluaa digiin se 3+ niin viikkoja pitäisi olla se 5+0 ainakin kasassa.
 
Jokohan sitä uskaltaisi tänne kurkkia. Olin jo tuolla tammikuisissa mutta koin keskeytyneen keskenmenon viikoilla 9+ (sikiö oli menehtynyt viikolla 6+). Keskenmenon jälkeen ei ole tullut menkkoja, vaan nyt näyttäisi että ainakin jotain yritystä siellä on. Testi tältä aamulta, maanantaista lähtien oon testannut ja ehkä se vähän on vahvistunut, mutta vielä kovin haalea. Arviolta nyt voisi olla 3+5. Jokohan tätä kuitenkin plussana pitäisi?
 

Liitteet

  • IMG_5568.jpeg
    IMG_5568.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 56
Mä liityn varovaisesti mukaan. Elämäni ensimmäinen plussa päättyi keskenmenoon maaliskuussa ja nyt uusi yritys. Alkuun näytti, että viiva haalistuu, mutta sitten se lähtikin vahvistumaan joten oman mielenrauhan vuoksi kävin hcg-mittauksessa. Arvo oli onneksi hyvä viikkoihin nähden, mutta uskallan varmaan iloita tästä vasta varhaisultran jälkeen (jos sinne saakka päästään). 🙈
IMG_20240710_070605.jpg
 
Digi näytti tänään vielä 2-3 vaikka tänään 5+1 😩. Avasin molemmat digit ja näyttäisi olevan kuitenkin vahvistunut🤔 toivottavasti muutaman päivän päästä tulisi jo 3+🤞
Oikean puoleinen tehty siis 4+5 ja vasemman puoleinen nyt 5+1.
 

Liitteet

  • 20240707_074353.jpg
    20240707_074353.jpg
    771.7 KB · Katsottu: 18
  • 20240710_144341.jpg
    20240710_144341.jpg
    506.7 KB · Katsottu: 18
Heippa, kirjoitan ekaa kertaa tänne foorumille. Olotila on todella hämmentynyt. Normaalikierron mukaan tänään pitäisi alkaa menkat. Tein rfsun aikaisen testin eilen, se meni pieleen/oli viallinen, näyttöön ei tullut mitään. Tämän aamuinen on tässä, taitaa olla aika selkeä?

Tämä on ensimäinen suunniteltu ja toivottu raskaus. Missä vaiheessa kannattaa testailla lisää? Kannattaako ottaa myös jollain eri testillä?
 

Liitteet

  • 1000013082.jpg
    1000013082.jpg
    3.8 MB · Katsottu: 41
Heippa, kirjoitan ekaa kertaa tänne foorumille. Olotila on todella hämmentynyt. Normaalikierron mukaan tänään pitäisi alkaa menkat. Tein rfsun aikaisen testin eilen, se meni pieleen/oli viallinen, näyttöön ei tullut mitään. Tämän aamuinen on tässä, taitaa olla aika selkeä?

Tämä on ensimäinen suunniteltu ja toivottu raskaus. Missä vaiheessa kannattaa testailla lisää? Kannattaako ottaa myös jollain eri testillä?
Onnea plussasta 🥰 Hcg kaksinkertaistuu 1,5 vuorokaudessa, niin joka toinen päivä viivan pitäisi vahvistua jos haluaa testailla. Tarvetta siihen ei kuitenkaan oo, monet ei tee sen ekan testin jälkeen enää muita testejä. Pregcheck liuskoja oon ite tykänny käyttää, ne on aika edullisia 🙂 Jos haluaa vertailla tuloksia et vahvistuuko ni niihin sit saman merkin samanlainen testi.

*Muoks. Tai sit Clearbluen digitaalinen mistä näkee viikot on kätevä 😊
 
Kiitoksia Kimpsu :Two-hearts:

En sitten väkisin testaile ekstraa, jos menkat jää kokonaan pois niin onhan se merkki, etenkin kun on hyvin säännöllinen kierto ollut aina.

Otin eilen aamulla menkkamaisiin kipuihin kipulääkkeet (oon aina kärsiny kovista kuukautiskivuista, joten oon tottunut ennakoimaan etten menetä tajua/oksenna kesken työpäivän). Jostain tuli kuitenkin fiilis, että on testattava ennen kuin otan lisää kipulääkkeitä ja kipaisin hakemassa testit lähikaupasta.

Rehellisesti en oo eläny ollenkaan niin kuin raskautta suunnittelevan/odottavan kuuluisi. Kesäkuun alussa tehtiin "tulee jos on tullakseen päätös", ajattelin, että saattaa mennä aivan hyvin vuosikin yritellessä ja olin varautunut henkisesti, ettei välttämättä onnaa ollenkaan (oon pitänyt voimakkaita kuukautiskipuja merkkinä siitä, ettei välttämättä kaikki oo ihanteellista). Meistä kumpikaan ei ole mikään parikymppinen enää. Siksi tässä on menty löysin rantein. Toki tämä on superaikaista ja miljoona asiaa voi vielä mennä pieleen, mutta onhan tämä ilahduttavaa ja jännittävää, että plussaus oli mahdollista!

Anteeksi hirveän pitkä viesti, selvästi on tarvetta puhua tästä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: en ole asiasta keskustellut kenenkään muun kuin mieheni kanssa.
 
Hei, vähän varovaisesti minäkin liityn mukaan. Odottelimme aikaa lapsettomuustutkimuksiin, mutta tällä viikolla mies kannusti tekemään raskaustestin kun edellisistä kuukautisista oli yli 40 päivää. Mun epäsäännöllinen kierto on ollut viimeisen vuoden aikana 27-60 päivää, joten itse olin varma, että tulos on negatiivinen ja menkat tulevat kun tulevat.

Soitin tänään neuvolaan ja heidän mukaan nyt oltaisiin viikolla 6+3. Oon vielä ihan hämmentynyt ja keskenmenon pelko on kova, mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja ikääkin yli 35 vuotta. Oireita ei ole oikein muuta kuin rintojen arkuus.

Vasemmanpuoleinen testi on tehty toissapäivän iltana ja oikeanpuoleinen tänäaamuna.
 

Liitteet

  • IMG_7437.jpeg
    IMG_7437.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 29
  • IMG_7438.jpeg
    IMG_7438.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 29
Kiitoksia Kimpsu :Two-hearts:

En sitten väkisin testaile ekstraa, jos menkat jää kokonaan pois niin onhan se merkki, etenkin kun on hyvin säännöllinen kierto ollut aina.

Otin eilen aamulla menkkamaisiin kipuihin kipulääkkeet (oon aina kärsiny kovista kuukautiskivuista, joten oon tottunut ennakoimaan etten menetä tajua/oksenna kesken työpäivän). Jostain tuli kuitenkin fiilis, että on testattava ennen kuin otan lisää kipulääkkeitä ja kipaisin hakemassa testit lähikaupasta.

Rehellisesti en oo eläny ollenkaan niin kuin raskautta suunnittelevan/odottavan kuuluisi. Kesäkuun alussa tehtiin "tulee jos on tullakseen päätös", ajattelin, että saattaa mennä aivan hyvin vuosikin yritellessä ja olin varautunut henkisesti, ettei välttämättä onnaa ollenkaan (oon pitänyt voimakkaita kuukautiskipuja merkkinä siitä, ettei välttämättä kaikki oo ihanteellista). Meistä kumpikaan ei ole mikään parikymppinen enää. Siksi tässä on menty löysin rantein. Toki tämä on superaikaista ja miljoona asiaa voi vielä mennä pieleen, mutta onhan tämä ilahduttavaa ja jännittävää, että plussaus oli mahdollista!

Anteeksi hirveän pitkä viesti, selvästi on tarvetta puhua tästä :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: en ole asiasta keskustellut kenenkään muun kuin mieheni kanssa.
Ehkä se teidän nopean tärpin taika olikin sit just siinä, ettette stressannu liikoja 🤭🩷 tää onkin hyvä paikka höpistä ja purkaa tuntoja 👌🏻 etenkin näin alkuvaiheessa jos ei vielä halua asiaa tuoda julki lähipiirissä 😊 Mä en kans tällä kertaa meinaa testailla enempää, kun viime kerralla lopputulos oli km vaikka ihan ajallaan sen 3+ saikin digiin. 🙈
 
Takaisin
Top