Maaliskuisten plussatestien kuvia

Ehkä se teidän nopean tärpin taika olikin sit just siinä, ettette stressannu liikoja 🤭🩷 tää onkin hyvä paikka höpistä ja purkaa tuntoja 👌🏻 etenkin näin alkuvaiheessa jos ei vielä halua asiaa tuoda julki lähipiirissä 😊 Mä en kans tällä kertaa meinaa testailla enempää, kun viime kerralla lopputulos oli km vaikka ihan ajallaan sen 3+ saikin digiin. 🙈

Itseni tuntien saattaisin lietsoa roiman määrän stressiä itselleni jos lähtisin aktiivisesti enemmän testailemaan, saattaisi riistäytyä käsistä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:Moni muu handlaa varmaan paremmin tuollaisen.
Olen kertonut itselleni, ettei se testaaminen kuitenkaan vaikuta lopputulemaan ja it is what it is jokatapauksessa.

Toivottavasti siellä menee kaikki tällä kertaa parhaiten :Person With Folded Hands:
 
Minäkin tänne erittäin varovaisesti kurkin 🫣 Olin ajatellut etten koskaan enää liity yhtenkään lasketun ajan ryhmään, kun aina joutunut niistä poistumaan. Mutta koska viivat tummuu vauhdilla ja ois mukava vaihdella ajatuksia, niin täällä taas ollaan 🫢 Nyt menossa 13dpo ja kuva tältä aamulta 😎IMG_3335.jpeg
 
Minäkin tänne erittäin varovaisesti kurkin 🫣 Olin ajatellut etten koskaan enää liity yhtenkään lasketun ajan ryhmään, kun aina joutunut niistä poistumaan. Mutta koska viivat tummuu vauhdilla ja ois mukava vaihdella ajatuksia, niin täällä taas ollaan 🫢 Nyt menossa 13dpo ja kuva tältä aamulta 😎View attachment 135275
Miten ihana juttu! 😍🩷 Samassa ryhmässä taas 😊 Mä niin koko sydämestäni toivon, että tällä kertaa saatte nyytin syliin saakka 🤞🏻✨
 
Minäkin liityn tänne vertaistukea etsien, koska on tulossa aika yksinäinen raskaus, koska ei ollut suunniteltu raskautta eikä mies ole asiasta yhtään innoissaan, mutta itse olen kyllä asiasta todella onnellinen ja kiitollinen. ♥️
Lisäksi riskiraskaus kyseessä oman vakavan sairastumisen vuoksi muutama vuosi sitten.
Viides lapsi kyseessä itsellä ja ultraan menen 18.7.
Viikkoja nyt kasassa 7 + 1.
Ekan hailakan plussan tein 23.6, seuraavan 30.6 ja viimeisimmät 4.7.
 

Liitteet

  • 20240623_164318.jpg
    20240623_164318.jpg
    891.7 KB · Katsottu: 30
  • 20240630_124543.jpg
    20240630_124543.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 32
  • 20240630_124311.jpg
    20240630_124311.jpg
    844.1 KB · Katsottu: 30
  • 20240704_103917.jpg
    20240704_103917.jpg
    775.2 KB · Katsottu: 26
  • 20240704_103925.jpg
    20240704_103925.jpg
    818.5 KB · Katsottu: 31
Olin jo testaillut monet herkät testinegat tässä kierrossa, ja oletin että taitaa vaan venyä pitkäksi. Viimeviikolla lomalta töihin paluu otti yllättävän koville ja väsymys ollut jäätävää, myös pissalla täytynyt käydä niin usein että jo luulin että nyt on kropassa jotain isommin häikkää. (Mielestäni ei mitään raskausoireita ollut ollut - vaikka niitähän noi nimenomaan oli).

Pe tein vielä laatikosta löytyneen onestepin varmuuden vuoksi ja sieltä tulikin yllätysplussa päivillä 28/27. Lisäksi uusi Clearblue 29/27 ja digi 30/27. 💜😍
IMG_4386.jpeg
 
Tää ei ole yhtään vielä uponnut tajuntaan ja ajattelin jo, että en vielä hetkeen tänne maaliskuisiin mitään kirjoita, vaan testailen muutaman päivän ja katson sitten. Taustalla kromosomitranslokaatio, minkä takia vain 50-50 tsänssit että ois normaaliraskaus (ja siihen päälle vielä toki kaikki muut satunnaiset syyt), sukulaisilla mennyt kesken 6-8 viikoilla.
Mutta just nyt näyttäisi pieni maaliskuinen olevan kehittymässä, toivottavasti pysyy matkassa❤
Flon mukaan dpo13, ovisoireiden mukaan ehkä dpo11.
20240716_152345.jpg
 
Hyppään mukaan uutena foorumilaisena! 😊 Sunnuntaina tein ekan plussatestin iltapäivällä. Maanantaina piti vielä tehdä uusi samoihin aikoihin ja vähän vertailla... Pikkuisen se oli vahvistunut! Tänään pitäisi olla 4+0.
 

Liitteet

  • IMG_0397.jpeg
    IMG_0397.jpeg
    200.7 KB · Katsottu: 33
  • IMG_0404.jpeg
    IMG_0404.jpeg
    228.4 KB · Katsottu: 32
Pakko oli tehdä tänään toinen kun tuli niin huijariolo kun soitin neuvolaan. En odottanut että vuorokaudessa ois selvästi vahvistunut mutta mitä ihmettä🤩🤩 dpo 14 Flon mukaan tai ovisoireiden mukaan dpo12. Alempi uusin!
20240717_152549.jpg
 
Alimmainen testi vielä tänään aamulla tehtynä, 4+2. Vahvistunut sunnuntaista hiljalleen 🤩 Ainoastaan vikan näistä tein aamulla, muuten testannut iltaisin. Joten eivät sikäli täysin vertailukelpaisia 😊
 

Liitteet

  • IMG_0461.jpeg
    IMG_0461.jpeg
    1 MB · Katsottu: 38
Tuli vähän stressiä kun tänään menkkojen mukaan 4+2, itse epäilen 4+0, ja tein digin joka näytti 1-2. Voisi tietty päteä tuohon jälkimmäiseen, mutta sitten tästä ketjusta näkyi monelle tulleen 2-3 jo silloin 4+0. Mutta teinpä nyt yhden rfsun niin näyttää onneksi vahvistuneen taas eilisestä nii helpotti mieltä. Tässä yllä siis rfsu herkkä (avattuna) ja alempana pc normi herkkyys. Pc:ssä en niin selvästi vahvistumista eilisestä näy (ja itse asiassa en 100% varma ole kummin päin noiden alempien pitäisi olla kun en heti laittanut merkkiä) mutta taitaa olla aika normi, pitää yrittää vähitellen siirtyä joka toinen päivä -testailuun
Dpot laitoin nyt oman arvailun mukaan eli ovisoireiden mukaan vaikka Flon mukaan tosiaan 2 päivää enempi olisi.
20240719_160759.jpg
 
Minä oon kyllä huomannu että nuihin viivojen vahvistumiseen ei liiaksi kannata keskittyä. Esim itsellä sinä aamuna kun oli oletettavasti n. 4+0 niin testi oli aamulla vielä aika haalea, mutta hcg oli 82 eli todella paljon yli sen testin herkkyyden. Mutta tiedän et se on helpommin sanottu kuin tehty, että yrittäisi olla huolehtimatta.
 
Yritän nyt puhua itselleni että ei voi tietää ennen kuin alkaa vuoto, mutta epäily että tää on menossa nyt kesken, vaikka toki ymmärrän sen että ei voi satavarmasti näistä mitään päätellä. Mutta itse koen että vähän helpottaa että osaa nyt varautua mahdolliseen. Tänä aamuna pc selvästi haalistunut kahdesta edellisestä päivästä... ja noi rfsu:t kuivuneena 3 viimeisintä siis samaa tasoa sittenkin20240720_065424.jpg
 
@Kaarna toivottavasti olisi ihan normaalia vaihtelua testeissä ❤️ Musta ainakin tuntu, että pc vahvistu tosi hitaasti. Mä sain digiin 2-3 tuloksen 4+3. Tein seuraavan 5+0 mutta edelleen näytti samaa 2-3. Uskaltauduin tekemään uuden vasta 5+4 ja silloin oli noussut 3+.
 
Yritän nyt puhua itselleni että ei voi tietää ennen kuin alkaa vuoto, mutta epäily että tää on menossa nyt kesken, vaikka toki ymmärrän sen että ei voi satavarmasti näistä mitään päätellä. Mutta itse koen että vähän helpottaa että osaa nyt varautua mahdolliseen. Tänä aamuna pc selvästi haalistunut kahdesta edellisestä päivästä... ja noi rfsu:t kuivuneena 3 viimeisintä siis samaa tasoa sittenkinView attachment 135415
Komppaan täysin @Minnnis tä tässä, @Kaarna 🌸Täällä myötäeläen toivotaan parasta, ja että pääset huomenna vielä digitestaamaan 💜
 
Jatkan nyt mun kreiseilyä näiden testien kanssa vaikka ajattelin että en kehtaa edes laittaa tänne mutta sitten mietin että tämä taitaa olla se safe place pienelle kreiseilylle😅 tiedostan siis edelleen etten voi miyään varmaksi päätellä ja täytyy vain odotella. Tässä alimpana nyt tämän illan rfsu herkkä. Ylemmät on tietenkin kuivuneita ja haalistuivat aika tavalla entisestään kun ne otti pois niistä kuoristaan, joten ei oikein voi vertailla. Enkä myöskään oo märkänä tajunnut ottaa kuvia kaikista samassa valossa ja taustalla niin että olisi parempi verrata niitäkään. Mutta onhan toi nyt edelleen aika tumma ja sanoisin että vähintään samaa tasoa kuin edelliset. Ostin tänään viikkonäytöllisen, luuletteko että kantsisi tehdä se huomenna? Jos odottaisi vielä pari päivää, olisi varmaan parempi, toisaalta voisi saada jotain mielenrauhaa työpäivien ajaksi - tai sit ei. Huomenna siis 4+2 mun matalimman arvion mukaan (menkoista 4+4).
20240720_181915.jpg
 
Jatkan nyt mun kreiseilyä näiden testien kanssa vaikka ajattelin että en kehtaa edes laittaa tänne mutta sitten mietin että tämä taitaa olla se safe place pienelle kreiseilylle😅 tiedostan siis edelleen etten voi miyään varmaksi päätellä ja täytyy vain odotella. Tässä alimpana nyt tämän illan rfsu herkkä. Ylemmät on tietenkin kuivuneita ja haalistuivat aika tavalla entisestään kun ne otti pois niistä kuoristaan, joten ei oikein voi vertailla. Enkä myöskään oo märkänä tajunnut ottaa kuvia kaikista samassa valossa ja taustalla niin että olisi parempi verrata niitäkään. Mutta onhan toi nyt edelleen aika tumma ja sanoisin että vähintään samaa tasoa kuin edelliset. Ostin tänään viikkonäytöllisen, luuletteko että kantsisi tehdä se huomenna? Jos odottaisi vielä pari päivää, olisi varmaan parempi, toisaalta voisi saada jotain mielenrauhaa työpäivien ajaksi - tai sit ei. Huomenna siis 4+2 mun matalimman arvion mukaan (menkoista 4+4).
View attachment 135448
I feel you. Tein esikoisesta 13 liuskatestiä, pari digiä ja 3 viikkonäytöllistä. Toihan näyttää nyt siltä, että sä oot raskaana?

Karseintahan on, että vain aika näyttää, mitä siitä tulee tai ei tule ja sitä hirveää epätietoa pitäisi nyt jotenkin kestää. Mä säästelisin digiä vielä (koska olen pihi ja koska mun kontrollifriikkinä tekemäni laskelmat sen todennäköisestä tuloksesta on kusseet joka kerta ja aiheuttaneet siten aiheetonta murhetta). Jos siis teet sen, niin et oo kokemuksinesi yksin, ellei se näytä vielä toivomiasi viikkoja!
 
Jatkan nyt mun kreiseilyä näiden testien kanssa vaikka ajattelin että en kehtaa edes laittaa tänne mutta sitten mietin että tämä taitaa olla se safe place pienelle kreiseilylle😅 tiedostan siis edelleen etten voi miyään varmaksi päätellä ja täytyy vain odotella. Tässä alimpana nyt tämän illan rfsu herkkä. Ylemmät on tietenkin kuivuneita ja haalistuivat aika tavalla entisestään kun ne otti pois niistä kuoristaan, joten ei oikein voi vertailla. Enkä myöskään oo märkänä tajunnut ottaa kuvia kaikista samassa valossa ja taustalla niin että olisi parempi verrata niitäkään. Mutta onhan toi nyt edelleen aika tumma ja sanoisin että vähintään samaa tasoa kuin edelliset. Ostin tänään viikkonäytöllisen, luuletteko että kantsisi tehdä se huomenna? Jos odottaisi vielä pari päivää, olisi varmaan parempi, toisaalta voisi saada jotain mielenrauhaa työpäivien ajaksi - tai sit ei. Huomenna siis 4+2 mun matalimman arvion mukaan (menkoista 4+4).
View attachment 135448
Kyllähän toi on tosi vahva! Ja selvästi vahvistuu 🥰

Jos muuten mitenkään voi, testejä kannattaa tehdä 2 päivän välein, itse huomasin. Mä tein sen ”haaleamman” seuraavan aamun ekasta pissasta. Mikä lienee syynä ettei ollut oikein tumma. Sit eilen testasin ja oli tummempi testiviiva kuin kontrolli 😅
 
Takaisin
Top