Voi! Kiitos kaikille noista sydämistä :) Kyllä tämmönen voorumin voima on ihmeellinen
Ei mullakaan yleensä mitään merkitystä ole mistä se ihminen on kotoisin, mut tällasessa tilanteessa se vaan korostuu kun hokee "sinä olet ylipaino, kaikki herkku pois!"... Sillon tekis mieli vaan huutaa että opettele suomea idiootti!!!

Ja kun tosiasiassa asia ei vaan mene niin, mut hän on tehnyt itse johtopäätökset eikä ole lainkaan valmis kuuntelemaan mun selityksiä tai sanomisia.. Sillon synnytyksessä tuli anestesia lääkäri (samaa maata varmaan) laittaa epiduraalin, ja niin näppärästi meni, ettei valituksen sanaa voi siitä miehestä keksiä, vaikka yleensä vähän jännittää ku joku tulee neulalla selkään tökkimään...
Ja kun tästä ns. raskausdiabetes asiasta oon tapellu jo neuvolassa oman th:n kanssa, niin nyt vaan niin toivoin, että olisin saanu järkeviä vastauksia mun kysymyksiin, mut tuntuu että oon entistä huonompi äiti vaan... Ja nyt vaan tuli se lopullinen raja vastaan.... Kyllä, valituksen teen, kirjallisen... Oon antanu aika suoraakin palautetta jo neuvolassa, mut eipä siihen pahemmin olla reagoitu, mut samaan agreen nyt sit kaikki....... Katsotaan onko siitä mitään hyötyä, mut jos edes oma olo helpottuis
Yritän miettiä, et ei olis enää kauaa, mut se tuntuu vaan ikuisuudelta