Mies päätti sit saada jonkun flunssan kanssa. Makaa kuume, päänsärky ja huimauksessa tossa vieressä.. Sit sen pitäs viel raahautuu keskustaan työterveyteen. Auton rattiin vaan noissa oireissa.. Miten niin huolestuttaa?
Koskakohan viimeks ollu synttärit ilman että niitä olisi juhlistanu edes muutamalla lasillisella...
No jos juhlisi vaikka ostamalla suklaamunan tänään :) Sellasen jättikokosen.
Eilen oli se äitipoli aika ja siel oliki vaihtunu lääkäri Oli kyllä sellanen käynti, että oksat pois! Meinasin heti ruveta tänne purnaamaan, mut ajattelin ett rauhotun eka ja huomen sit.... Mut en taida vieläkään, ihan rinnasta melkein ottaa ku mietin, sellanen inhottava tykytys tulee.... Oon ihan sanaton... Mä olen nyt niiin valmis jo synnyttää......!
Onneks kumminki vauvalla kaikki oli hyvin ...vaikka tuntu että ne minut haukku lyttyyn........
Onnea Mimii, mäki oon ajatellu välil et pitää ostaa suklaamuna, mut sit oon tullu järkiini ja ostanu ihan suklaata, kun se suklaamunahan on kauhean kallis noin niinku suklaan näkökulmasta :)
Ja kiitos HKI00550 tosta linkistä, hyvät naurut sain
Onnea Mimii, tänään on erittäin hyvä päivä syntyä Itsellä tuli 30 nyt täyteen. Kamalaa. Juhlin sitä sitten lasillisella punaviiniä, kun se taas onnistuu hamassa tulevaisuudessa.
Voi että Cedju, oot vielä "nuori" kun oot 3v mua nuorempi... :)
Muuten, ootko käyny tutustumassa synnärille jo?
Mun mielestä on hassua että ainakin täällä meidän kaupungissa sinne vaan mennään, siis ilman mitään aikaa tai muuta :O
Oon lukenu täältä muilta että on ollu jotain ryhmiä mitä on muutaman kerran viikossa ja niihin ilmottaudutaan mukaan. mutta mun terkkari sano että senkun menee vaan sinne millon vaan...
Hui, mun pikkuserkku synnytti 800-grammaisen vauvan! LA:sta uupui vielä 3 kk. En tiedä vielä tarkempia kuulumisia, mutta ponteva tyttö taitaa olla kokoisekseen.
Sinne saa mennä muistaakseni tiistaisin ja torstaisin klo 18. Kokoontuminen toisen kerroksen hissiaulassa, me käytiin viime viikolla. Muistaakseni sitä suositeltiin viikoille 32-35, mutta eipä siellä kukaan mitään kysele. Meillä vaan kävi niin, ettei siellä juuri vapaita huoneita ollut että olisi päässyt katsomaan. Parempaa onnea teille!
Toivottavasti sinne sentään paikkakuntalaiset synnyttämään mahtuisivat :/
Voi taivas noita juttuja tuolta synnytyksistä! Kiitos HKI! Mä vaan nauran täällä! Miten kukaan mies voi tuoda kotiutumishousuiksi pitkät kalsarit!!!! Ny mää itken ja nauran yhtaikaa!