Maaliskuisia mietintöjä

Ai kamala! Vaan Amerikassa...vain julkkikset voi kotiutua noin. Tai joku kuninkaallinen jolla on käynyt meikkaaja ja kampaaja synnärillä ennen kotiinlähtöä... Mun kaikki kuvat synnäriltä tai 3 viikkoa sen jälkeen on ihan kauheita! Ei ole hehkeydestä tietoakaan...:cool:

Ällövaroitus:

Mut siis AI KAMALA mikä UMMETUS! :angry5 tuon näköisenä saa pakertaa vessassa eikä mitään tule, paitsi pukamat :smiley-angry002Hyvä lähtökohta tulevaan, tietää taas mikä show on edessä synnytyksen jälkeen... PERKELE! Ja eikun apteekkiin hakemaan laksatiiveja ja pukamavoidetta...

Mä kävin eilen pizzabuffetissa. Ei vaivannut sen jälkeen ummetus. Tosin en tiedä onko se olo mikä siitä tuli muuten niin kovin tavoittelemisen arvoinen :grin

Jep, mullakin synnäriltä kotiutumiseen suunnitteilla löysät verkkarit ja tpaita/huppari. Sellaset turvalliset ainakin mahtuu päälle-vaatteet. Hiuslakan ja ponnarit/pinnit otan kans koska muuten näytän urosleijonalta :grin

Mie kävin tänään hakemassa kurkkua, kesäkurpitsaa, jäävuorisalaattia, herneitä ja porkkanaa istutettavaksi huhti-kesäkuun välille!
<3
Vielä pitäis päättää mitä kukkasia kesällä laittaa ;)
Hih!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Heippa! En löytänyt mistään enään tuota ohjetta kuinka saan laitettua tuon lilypien odotusajan laskurin omaan profiiliin? osasin kyllä tehdä sen ja linkki on kopioitu mutta minne liitän sen? Help! :)

Minä kun ajattelin että kirmataan kesälaitumille suoraan synnäreiltä, niin freesinä ja muhkurattomina mikroshortseissa ;) Eipä siinnä, mikroshortsit ei menis tähän runkoon vaikka mikä ois.. Eli taidanpa pakata vaan noita ylisuuria leggareita mitkä ei purista ja pari telttaa helttojen suojaksi, että pääsee nopiaa autoon piiloon.

Hurraa hurraa! Lääkärillä käyty, enään ei tarvi siellä rampata tai töihin saikkulappuja viiä. Äippälomaan saakka eli 4 viikkoa saikulla. :) nyt saa täysin keskittyä palleron kasvattamiseen. Tai sen verran töissä joutuu käymään, että palautan lätkän äippäloman ajaksi :P

Mie oon miettiny sellastakin, et onkohan mahan seutu mite kipeä synnytyksen jälkeen vai onko ollenkaan? Siis nimenoman noitten kotiutumishousuja ajatellen.. :rolleyes:
Ja sit sitä, että pieneneeks se maha kerta heitolla, kun vauva on pihalla? Maha varmaa roikkuu löysänä? Saatan kysellä tyhmiä ja saatan kuullostaa joittenkin korvaan pinnalliselta, mut minuu vaa kiinnostaa ja senkin takia ettei tuu yllätyksenä eikä koe et itessään on jotai pielessä tms !

On kipeä.

Kävelin pari vuorokautta kaksinkerroin viimeksi, kun ei suorassa kärsinyt olla. Maha tuntui et mikään ei saa puristaa eikä kiristää. Siksi ne sairaalan pikkarit on niin kivoja, kun ne ei purista mistään. Painopiste muuttuu ja maha tuntuu ihan tyhjälle ja ontolle..

olohousut/collarit kotiuttamishousuiks mukaan, ja joku paita... mahollisimman mukavasti sairaalasta autoon ja kotona voi olla vaikka missä vaatteissa... joskus jostain bongasin semmosen vinkin että pakkasessa jäähdytetyt siteet helpottaa kipuja-kannattaako kokeilla?

Repesin.. tulee ihan hirveitä mielikuvia pakastimessa olevista siteistä... laughing7

Mut voishan sitä kokeilla.. tosin ennemmin laittais ehkä he-ma-pa -pussin housuihin...

Entä tuntuuko ihan viirolta, kun sisäelimet etsiytyy takaisin omille paikoilleen?

Hemapa-pussi housuissa, voi elämän kevät. laughing4

Esikoiseni kun sain niin sairaalassakin oli pakkasessa siteitä tarjolla :) Ja itellä kun oli se haava niin käski hoitaja kokeilemaan niin oli helpotusta kyllä. Eipä ois itellä tullu mieleenkää muuten laittaa mitää tollasta housuihin :grin Mulla ei ollu ollenkaan maha kipiä synnytyksen jälkeen. Tyhjältä se kyllä tuntui ja meni hetki tottua et siel ei enää kukaan viettäny aikaansa :)

Joo joo, pakkassiteitä mullakin oli sairaalassa, oon ihan unohtanu ne. :grin

Ja sit jääkaapista tuotiin kaalinlehtiä rintoihin! Voi taivas mitä kaikkea hullua sitä synnyttänyt nainen joutuu tekemään!

Aion nyt olla tylsä ja kertoa, että nuo sääennustajat ihan oikeesti ennustaa takatalvea ensi viikolle. Tää viikko meitä hellitään auringolla ja +10 asteen lämmöllä. Ja ensi viikolla sit rämähtää lunta maahan.... TYLSÄÄ!!!

Ja kuulemma ne kaalinlehdet toimii, jos ei maito ala muuten herumaan tai tuntuu pakkautuvan. Noista kylmistä siteistä en ollu kuullukaan. Mulle vaan suositeltiin suihkuttelua usein.

Kaalinlehtijutun minäkin oon kuullut, että ehkäisevät rintatulehduksia. Neuvottiin kaulimaan lehdet - kai niistä irtoaa sit jotain kaalimehua..? Hyi hiivatti, lämmintä rintamaitoa ja nahkeet kaalinlehdet.

ImageUploadedByVau Foorumi1394457576.433424.jpg
Voihan takatalvi, jos ja kun ilmeisesti tulet suunnitelmieni tielle! Noh, kyllä näitä vielä myöhemminkin saa laitettua ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ihan ku tää raskaus ei ois jo tarpeeks ja veis (ainakin multa) niitä fiiliksiä naisellisuudesta, hehkeydestä ja seksikkyydestä niin ajatus siitä et istun sohvalla kylmä side haaroissa, kaalinlehdet(!!!) tisseillä tai vaihtoehtoisesti pumppaamassa niistä maitoa (ammuu) ei kauheesti nosta seksikkyysastetta :grin

Takaisin