Maaliskuisia mietintöjä

Nipsumuki mä luin jostain että toi on tosi yleistä nähä raskausaikana unia just esim kissan- tai koiranpennuista omana vauvana! Missäköhän se juttu oli? En kyllä muista yhtään...

Mä nään kyllä harvoin unia missä olis vauva. Tai jos onkin vauva niin en nää sitä. Ehkä en haluu ajatella miltä se tulee näyttämään?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä näin unta että olin siellä sairaalassa vauvalassa ja siinä oli rivi vauvoja, kaikki aika isoja ja pulleita ja kysyin ja etsin että mikä se mun on, niin se oli siinä vähän taaempana ja kaikista pienin ja laihoin. Sulonen mutta säälittävän pikkunen.
Varmaan johtuu siitä uni kun on usein supistusten takia pelänny että syntyy liian aikasin!

Mulla ei ole ainakaan aikaisempaa kokemusta kuin eläinlapsista. Meillä oli kotona hirveä lauma kissoja ja niille putkahteli pentuja tuon tuostakin ja niitä lapsena tuli kovasti hoivattua.

Toisaalta toi mun vanhempien holtiton kissojenpito (käyttivät vielä sitä verukkeena että mä tykkäsin kissanpennuista - joo, kuka pikkutyttö ei tykkäisi?) on ahdistava muisto omasta lapsuudesta enkä ikinä anna sitä niille anteeksi. Ja tunnen siitä itsekin syyllisyyttä vaikka ymmärrän senkin ettei sellainen voi olla lapsen vastuulla.

Eli mun kohdalla kissat varmaan, juuri nyt ja muutenkin, putkahtelee uniin hyvinkin monesta syystä (oma lapsuus, välit vanhempiin, huoli isosta vastuusta selviämisestä ym ym ym...).

nipsumuki: mä oon syvästi pahoillani, jos aiheutin traumoja :wink mutta siis jos tarvetta on niin multa kyllä löytyy tusina toppapukuja ja muutama vielä siihen päälle :grin ja leikataan sinne pyllynkohdalle reikä niin saadaan se häntäkin sinne kivasti :p ja saat kaupanpäällisenä pari hyppykiikkuakin.............. ilmoittelet vaan :grin

mä näin esikoisen aikana paljon unia synnytyksestä... ja yhen sellasen missä naapurin mies lähti mua viemään sairaalaan kun ukko oli koulussa... ja se naapuri jäi sinne synnytykseenkin mun kans.. sit sillä tuli kauhee tappelu ukon kans, et kumman lapsi se on.....

vielä en oo nähny mitään unia, mut josko ne kohta alkais....

Mä näin viime yönä painajaista, jossa mies alkoi väkipakolla lypsää maitoa mun utareista. Se oli tosi ahdistavaa ja yritin huutaa, että lopeta, mutta en saanut ääntä aikaiseksi. Taitaa mun psyykellä olla vähän vaikeuksia käsitellä tätä osuusmeijeriksi muuttumista...

Mä oon ainakin päättäny tässä sairaslomani iloks rupatella koko maaliskuun ahkerasti ja voittaa ton maaliskuun foorumikisan kun palkinto on niin kiva, että sori jos tekstiä tulee hirveellä tahdilla, mutta mitäpä muutakaan tässä tekis? :D

Jaa täällä on joku foorumikisakin. Mä lätisen töitä vältellessäni (tj 13 työaamua!) ja koska viime päivinä on ollut aika hulvatonta menoa. :grin

Ei meillä olis muuten varaa mihinkään noin ihanaan leikkimattoon niin jos tässä voi mukavassa seurassa rupatella ja samalla parantaa omia mahdollisuuksia voittaa niin teen sen oikein mielelläni :)

Välillä tulee tunne, "Aikalisä, mä en ehdi lukee kaikkea! Kotihommia ja töitäkin pitäis tehdä!".
Luulen, että mun osalta kirjoittelut vähenee paljon vauvan synnyttyä. Kahden kanssa ei varmaan ehdi niin usein.
Mutta kuulumisia kirjoittelen ja neuvoja kyselen!

Sain muuten vinkin facebookissa olevasta imetystukisivusta, suljettu ryhmä. En ole vielä perehtynyt kunnolla, mutta heti ensi silmäyksellä sain uutta vinkkiä suihkutissi ongelmaani...

Jos jollain on tulevaisuudessa ongelmia, niin voin opastaa mahdollisesti sille sivulle!

Mäkin kuolasin tota palkintoa mutta ei kyllä onnistu hymykuopan päihittäminen :wink

Päätinkin että mies saa tuon ostaa, ihan meitsin tyylinen leikkimatto. Saatan jopa päästää pikkuisen siihen välillä :grin Tosin mies pyöritteli noin kalliista hankinnasta päätään kun esittelin löytöni. Pitänee muistuttaa että osti muksuilleen pelkkiä joululahjoja 200 €:llä per kärsä ja meitsi on tähän mennessä pulittanut kaikki muut hankinnat paitsi vakuutuksen.

Onpas kivan näköinen leikkimatto. Meillä on saman tyyppinen varastossa ötökkä-teemalla.
Onnea kisaan Hymykuopalle, mä yritän auttaa sua saamaan sen! :)

Voi hemmetti, ny mää vasta kävin katsomassa kilpailun sääntöjä. Mähän olin itse siellä listalla! En edes tienny tuommosesta... Miten voi olla kilpailussa mukana, vaikkei ole siihen osallistunut?
No, mut jos semmonen ihme tapahtuisi että voittaisin leikkimaton, lahjoitan sen Hymykuopalle!

Oho! Semmonen kisa!! Rupes naurattaa, kun on iha ulapalla jopa Vau.fi:n asioista joka on nykyää tosi iso meitsin päiviä ! :grin

Multa tää höpöttely luonnistuu onneks aika itestään kun on välillä niitä päiviä etten pääse oikeen liikkeelle ollenkaan ja on tosi pahasti juttuseuran tarpeessa. Kun tässä juttelee kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan välillä niin ne omat vaivat meinaa melkeen unohtua! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miulla on höpöttelemiseen onneks oma äiti, jonka kanssa höpötellään Skypen kautta vaikka välimatkaa ei oo, kuin 2km, kun ollaan kumpikin iha höppänöitä ja yhtä höömöjä niin jutut menée yks yhtee :grin Ulkopuoliset ei varmaa ees ymmärtäis meitä :p Eilen tuli todistettua että tunnen äitini läpikotasin. Oli äiti veikkaus käynnissä, kun oli kyse ostiko hän kaupasta karkkia vai ei ja mitä? No eka veikkaus meni oikein ! Suklaata! Sit oli, et mitä suklaata! No tuplaa! Ja oikein ja siihen sanoin, et "ihme jos ei oo Kingsize! Nii oliha se kingsize! :laughing002 Äiti totes vaan, että rakas tytön tylleröni tunnet äitisi läpikotasin! :laughing002 En oo varmaa moneen vuoteen nähny äitillä Tuplaa! Eile jos ois ollu Lotto ni oisin varmaa tänä miljonääri! :laughing002

Mäkin tuen hymykuoppaa tässä projektissa. Aion kysyä sulta suoraan kaikkia kysymyksiä. :) (niihin voit vastata vaikka jakamalla kappaleet useampaan viestiin) Vautsi mikä matto, mitähän tollanen maksaa oikeesti?

Takaisin