Maaliskuisia mietintöjä

Mie myös harvemmin meikkasin töihin. Saa hoitsuilessa juosta pää kolmantena jalkana nii siin on väkisinkin räsypekan näköinen. Mutta kesällä aion olla siistimpi mama.

Ite olen aina töihin vähintään meikkivoidetta ja ripsaria laittanut, niin päiväkotiin kuin vanhustenkotiin kuin kouluavustajanhommiin, huvipuistoon (vaikka se ranskisten paisto ja tarjoilu vasta likaista olikin + 30 helteessä). Viimeisimpänä noi marketit ja vaateliikkeet, niin sinnehän oli sit "pakko" tälläytyä ihan kunnolla ja se välillä ärsytti, jos kunnolla ei kerennyt lapsen kanssa laittaa hiuksia ja seisoi 8,5 h hienojen rouvien kanssa siellä, tuli niin sutaistu olo.
Joissain ammateissa vaan pitää olla niin pirun edustava, en ehkä haluaisi enää ikinä sellaisiin hommiin vaikka kiva se on itseään laittaa jne..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Voinkohan mä muuten hakea vauvajuttuja sisältävän paketin lähikaupasta kun on siis tilattu miehen nimellä ja mies on tänään reissussa... Muistaakseni ne on aina kysyny henkkareita kun on jotain omia paketteja hakenu. Ei jaksas oottaa!

Valtakirjan tarvii jos hakee jonkun muun paketin, muuten sitä ei saa :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

ellei asu pikkukylässä:grin, riittää että tunnistaa samaan perhekuntaan kuuluvaksi.
5 v haki illalla pussillisen kirjoja kirjastosta..ihan itsekseen (kitrjasto on tuossa lähellä), en yhtään tiedä kenen nimelle ne lainasi..mutta toimii palvelut!

Huh, suuren suuri väsy!! Vaikka olen kotona työttömänä ja poika 2-4 kertaa viikossa 5 h päiväkodissa, niin huh! Yhteen päivään mahtuu paljon kolmivuotiaan kanssa!
Aamu alkaa piirretyillä ja äidillä spinningillä, tänään hain talvilyhdyt ja vikat jouluvalot pihalta :D sitten vähän puuhattiin, käytiin saunassa, syötiin, poika nukkui päikkärit autossa, jonka aikana minä kävin moikkaamassa itsemurhan halajavaa äitiäni, sen jälkeen tunnin kauppareissu pojan kanssa (suppareita tuli taas isoista kasseista ja seisomisesta), kotiin tekemään uunilohi ja muusi ja nyt! Mie en tänään tee muuta kuin hellin tota mun 3 vee mussukkaa!
Ja vähän morkkis kun en ole niin voimissani että voisin hyppiä ja pomppia sen tahtiin :/ Onneks sitä sit taas myöhemmin pystyy kun ei ole masua!
Vihdoin löytyi hyvä asento sohvaltakin <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Näytän ihan kuolemalta, kun en oo meikannu 3 päivään ja oon ollu kipeenä. Meikkaan normaalisti joka päivä. Henkinen toipuminen tästä flunssasta alkaa ehostuksella :) Noihin kestoväreihin vielä, oon käyttänyt tota refectociliä mut se kestää kauheen vähän aikaa, lähinnä kulmakarvat välillä värjään.

Osaisko joku kertoa miten vaukirjakerho jäsenyys peruutetaan kokonaan? Jossain keskustelussa oli tästä mut en löydä mistään.

Kovaakin kovempi pesänrakennus vietti on nostanut päätään! Esikoisesta ei todellakaan ollut tällaista mutta nyt, nyt on! Ilmenee kovana "kuumeiluna" saada uutta verhoa ja mattoa haussiin ja miksei muutamia huonekalujakin (muuton jälkeen vielä aika avaraa meillä). Tietty voihan tää johtua vain ja ainoastaan näistä keväisistä ilmoista mitä alkanu olemaan, tänäänkin kun aurinko paistoi! Siis rahaa pitäs saada palamaan vaikka sellaista olekkaan...
Ensi viikolla ilmeisesti pakko vaan lähteä kangasostoksille! :P

Elisha86!!
Meillä (tai miulla) on sama. Kaikki rupeaa olemaan valmiita Tyyppiä varten, mutta ei riitä. Nyt vois tarvita yhtä sun toista ja pitäisi uusia tuota ja tätä, vaikkei millekään olisi tarvetta :D

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Ootteko jaksanu pitää "päiväkirjaa" raskausaikana? Mää muutaman kerran rustasin ajatuksia neuvolasta saatuun vau kirjaan mut empä oo muka muistanu/jaksanu/kehannu..harmittaakoha tuo myöhemmin!? :rolleyes:

Mä oon kirjotellu merkittävimpiä juttuja ylös muistikirjaan. Ekat potkut, rakenneultra yms on siis päivän tarkkuudella muistissa. Jatkan samalla tavalla sit vauvan syntymän jälkeen. Säilön sinne muistikirjan väliin myös mun neuvolakortin ja ultrakuvat. Musta on kirjotettu ekan vuoden ajan samanlaista muistikirjaa ja sitä on kiva lueskella edelleen :)

Toista lasta odottaessa kirjottelin juttuja pitkin raskautta ihan vaan kierrevihkoon. Ja on niitä kiva lukea jälkeenpäinkin, ja ois ollut ihan hyödyllistä kirjottaa muistakin raskauksista asioita ylös, kun menee jo melkein sekaisin, et mitä oli missäkin raskaudessa ja missä vaiheessa jokin vaiva alkoi tai loppui. Mut myöhästähän se nyt on niitä alkaa kirjottaa. :)

Kattelin kuvia aiemmista muksuista ihan vastasyntyneinä. Virhe. Hirvee vauvakuume tuli.

Alkuun kirjoittelin, mut en oo moneen kuukauteen enää (kahteen). Oon sit kirjoitellut tuohon Sinun kirjaan otsikoitten alle mitä millonkin jne. Saa vauveli lukee isompana sit siitä :)

Meillä oli eilen tuparit. Ensimmäistä kertaa tänään aamulla kun avasin makuuhuoneen oven näin eteisen lattian kunnolla neljään kuukauteen kun eilen siivottiin ja vietiin työkalut ja muut romut pois. Parisuhde kesti <3 Vielä pientä tehtävää, mutta täällä voi nyt elää normaalia elämää! Syvä huokaus!

Me koitetaan jaksaa vielä tuo pesuhuoneremppa ja sit unohetaan remontit!joulukuussa rempattiin vessa, helmikuussa maalattiin talon katot ja seinäpinnat ja nyt tää pesuhuone. Pikkusen huoneesta maalattiin nyt vaan katto ja sinne enää listat laittaa ja sit ku poju "muuttaa" omaan huoneeseen ni sit vasta laitetaan sieltä seinäpinnat uusiks. Pakko alkaa jostaki tinkii ku pitäs vielä vaihtaa isompaan autoonki! :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Musta olis ihanaa päästä laittamaan itelle kotia kuntoon, mutta ensin tarvittais se koti! On niin kova asuntokuume etten tiiä miten tän kanssa oikein olis ees enää!

Mie oon iha ihmeissäni vielä tästä asunnosta 75,5m2 on kuitenkin paljon! Vieläkun wc/sauna ei vie enää puolta asunnon pinta-alasta. Entinen kaksio mikä oli 58m2 niin oli helvetin ahdas! Ja siinä pesutilat oli yhen makuuhuoneen kokonen! Niin tää tila mikä tääl on niin saa meitsin pyörällä iha.. Ja huoneitakin useempi nii ei aina mieskää löyvy ekal yrittämällä.

Takaisin