Maaliskuiset untuvikot

Huomenna itellä ultra, jännittää ihan älyttömästi! Viime raskaus oli vähäoireinen ja paljastuikin tuulimunaksi, nyt tuntuu että oireita vielä vähemmän joten pelottaa ja tuntuu että tämäkin on mennyt jo kesken. :(

Oo iloinen, sit tuskin käy näin ku mulla... et saa ootella onko vai ei, kun ultrassa näkyy vaan sikiöpussi ilman elämää. Viimeksi tosiaan piti olla 9+ mut kierto oli iha vituillaa ja nyt aika tuli lääkäriltä rv6+ mut ei vastannut sitä. Mieluummin menisi vähän myöhemmin toteamaan on vai ei, ku eläisi sen ehkän kanssa!

Otuski:oliko sulla ensin ihan kirkasta ja runsasta se vuoto,ennen menkkoja?Olitko tehnnyt jo positiivisen r.testin?Mulla on nyt vuotoa,tulee lorinalla ja haisee menkoilta.Potuttaa,jos meni nyt kesken..:sad001

Mullahan oli viikon verran niukkaa rusehtavaa vuotoa jonka aikana testasin kolme positiivista testiä. Viimeinen ihan siis todella selkee positiivinen kp 38.. pari päivää ton jälkeen eli kp 40 tuli töissä ihan kirkasta verta housuihin joka sit seuraavien päivien aikana runsastui ja oli sit lopulta yhtä runsasta ku menkat.. vuodon loputtua rinnatkin muuttu normaaleiksi (aristus ja pinkeys hävis) joten testasin mielenkiinnosta ja tosiaan selvä nega se sit oli...

Tuossa vielä nuo testit..

Itse aattelin et ovulaatio ollut melko myöhäinen ja hedelmöittyneellä munasolulla ollut vain kiinnittymisyritys kun kipuja ei verivuodon aikana ollut mitään ja kun hormonitasotkin laski niin radikaalisti..

Liitteet

• 1405968973151.jpg
    1405968973151.jpg
    53.1 KB · Katsottu: 50
Heipsan! =) täällä yksi 16.7 plussannut, pari viikkoa menkkoja odottelin ennenkuin uskalsin testata, menkkojen mukaan viikot nyt 6+2 mutta ihmettelin saamani plussan vahvuutta kun tuli samantien ennen kontrolliviivaa ja tummana kuin mikä vielä ihan päivällä ilman että paria tuntia pidempää aikaa ei edellisestä vessakäynnistä ollut :D tein myös eilen uuden testin ja sama homma, voiko olla mahdollisesti pidemmällä kuin menkoista lasketut viikot näyttää? Laitan kuvan että voitte arvioida (jos jaksatte :D) omiin testeihin =)

Liitteet

• 1405976762221.jpg
    1405976762221.jpg
    36.3 KB · Katsottu: 48
wow..onpaha selkeet viivat :D Ei ollu ees mullakaan noi selkeitä..oisko sit pidemmällä sulla jo?

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

No sitä mietin itsekkin, oli kuitenkin todella selkeät ja tosiaan tulos luettavissa heti, aivan samantien, miettinyt sitäkin että rinnat olleet herkät jo kesäkuun lopusta asti ja viimeksi menkat ollut 7.6 mutta olivat aika nihkeät mutta silloin testasin päivää ennen negan kun odottelin kuitenkin alkavaksi jo toukokuun vikalla/ kesäkuun ekalla viikolla, varasin plussan jälkeen ajan neuvolaan ja se on jo huomenna koska puhuin näistä aiemmista "menkoista" nii varmaa olettavat sieläkin olevan pidemmällä... niin ja hei huomio onko kellään muulla oireena suonenvetoa jaloissa öisin näin alkuraskaudessa? :oops:

Mullakin se yks ainut halppis-liuskatesti samoin, että heti tuli tosi vahva raskaana -viiva jo ennenkuin oli ehtinyt edes kontrolliviivaan asti. Sillon oli +2 päivää yli odotetun kierron alkupäivän. Ja illalla kans testasin ilman mitään vessapaastoa :)

Heippahei täältäkin suunnasta! Täällä huutelee kanssa yksi plussannut ja arvioitu la 29.3. Ensimmäinen lapsi on kyseessä ja kovasti olemme onnellisia ja häkeltyneitä tästä ihanasta uutisesta :) Plussasin heti oletettujen menkkojen alkamisen jälkeisenä päivänä ja viivat olivat niin vahvat, että jopa hieman hämmästyin :D tosissaan vasta viikot 4+2 ja heti pärähti viivat ruutuun :D onnittelut vielä tasapuolisesti kaikille kanssasisarille ja heidän perheilleen! :)

Mulla kanssa kaikki tikut tosi kirkkaat viivat ja plussat.Jopa eilinen jonka tein vuodon jälkeen.Näin neuvoi kätilökin tekemään mielenrauhan takia.

Facebook-keskustelut poistettu... Jos mentäis niiden sääntöjen mukaan kun viestien perusteella ne on kaikilla tiedossa :)

Onnee Muumikka :) Samoissa ajoissa siis mennään-täällä nyt 8+0 ;)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Pikkkusintti jumputti siellä. Arvioviikoin 6+0 ja tarkentuu np:ssä 4.9. (Esikon yksivuotispäivänä!). Enää kuusi viikkoa siihenkään. Tällä hetkellä kaikki ok. Ihana lääkäri oli ja kertoi miten jatkossa huomioidaan mun viime raskauden raskausmyrkytys. Aika luottavainrn fiilis, että kyl musta nyt huolehditaan. :) ♥

Onko teillä ollu mimmosia alkuraskauden oireita? :)
Mulla ei ennen testiä tuntunu minkäänlaisia oireita ja oikeestaan testin tein ihan huvikseen. Mut melkeen heti seuraavana päivänä testin teosta tais tulla rinnat aroiksi ja on edelleen, joskus enemmän joskus vähemmän. väsymystä on ollut nyt muutaman päivän, sekä iltapalelut! Lämmöt on ollu koholla jopa asteenkin verran. kuvotusta satunnaisesti.
Ei vaan millään malttais oottaa sinne ekaan ultraan, että näkis onko kaikki varmasti hyvin :Heartred eka neuvola mulla on 18.8. ja nyt mennään siis neuvolan laskujen mukaan 5+4.

Mä ehdin jo olla ihan huolissani, kun alun oireet katosivat yhtäkkiä pariksi päiväksi. Tänään sitten alkoi pahoinvointi uudelleen ja olenkin kärsinyt siitä koko päivän. Mutta en valita, kärsin mieluummin fyysisistä oireista kun stressaan sitä ettei niitä ole. Pääsinpä sitten yökkäilemään kampin lastenhoitohuoneen vessaan esikoisen kanssa (okei, vaan minä yökkäilin) ja olin huomaavinani että katseet joita sain, ei olleet kovin myötämielisiä... että sori vaan jos joku oli siellä kopin takana kuuntelemassa ja paheksui. Ajattelin kuitenkin että parempi yökkäillä sinne kun kolmoskerroksen käytäville... :/

Sent from my PadFone T004 using Vau Foorumi mobile app

Heippa! Täällä maaliskuista vauvelia odotellaan myös☺️ olen käynyt täällä lueskelemassa mutta tänään päätin liittyä seuraan kun näin pikkuisen sykkeen ultrassa.menin siis olettaen että viikkoja olisi 7+0 mutta olikin vasta noin 6+0? Mutta sydän löi vimmatusti ❤️ laskettua aikaa en tiedä vielä mutta joskus 11-20pv varmaan asettuu,katsoo sitten niskapoimu ultrassa tarkemmin :) neljäs lapsi tulossa ja tämä oli meille pieni yllätys tulokas mutta rakas tottakai silti alku järkytyksen jälkeen :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mä kans ilmoittelen ultra kuulunisia. Joo kyllä siellä sydän sykki. Tosin lääkärillä ei ollut sellaista laitetta millä se oltais mitattu. Oli kyllä hyvä uutinen että ihan oikeasti raskaana ollaan. Ja siitä mun maha kivuista se viittasi virtsatie infektiota. En saanut lääkkeita mutta juoma kuuri. Pitää juoda paljon ja hapanta myös. No nyt maha ei olekaan ollut niin kovassa säryssä. Helpotti. Pitää kuitenkin myöhemmin virtsatestistä katsoa että ei ole tulehdusta enään.

Takaisin