Maaliskuiset untuvikot

@ kuningatarkuu: Toivottavasti olis kaikki ok.Tulis vaan juu äkkiä keskiviikko ni pääsisit ultraan

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Yksi ilmoittautuu, joka ei myöskään ole facebookissa. En ole tarvinnut, sillä ystäville soitan jos on oikeaa asiaa, eikä jotain kissan kynsienleikkauskuvien esittelyä tai päivän ruokakauppareissusta kertomista.. :)

Täällä varmistui et raskaus ollutkin vaan kiinnittymisyritys.. tiistaina alkanut kirkas verivuoto olikin sit menkat ja tänään testattu selkee nega. Onnellista odotuksen jatkoa teille muille! <3

Miten aika meneekin niin hitaasti. 2 viikkoa varhaisultraan....

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Muokattu viimeksi:
@ otuski: Voi ei :/ Uutta yritystä vaan,kyllä se vielä nappaa <3

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app

Josko minäkin tänne liittyisin, mielellään myös sinne fb-ryhmäänkin :)
Elikkä eka ois tuloillaan (hope so), ja ainakin neuvolatädin laskelmien mukaan nyt mentäisiin 6+3, la ois 12.3. :)
Kaikki on niin uutta ja jännää ja pikkuhiljaa alkaa ehkä sisäistämään tän jutun.
Pillerit lopetin toukokuussa (cerazette) eikä menkkoja oo niiden käytön aikana näkynyt ja oikeestaan niitä menkkoja tässä ooteltiinkin, mutta eipähän kerinny ne tulla, ennen kun tuli tieto tulokkaasta ! Ite en osannu epäillä mitään, mutta käytyäni yksityisellä, lääkäri totes sisäultralla alkuraskauden. Alkiota ei näkynyt kuvissa vielä, joten sillä tässä jännätäänkin, kun lukenut täältäkin vaikka mitä epätietoisuuden epätoivossa kaikesta.. :S
Eka nvla tosissaan ois nyt 29. pv ja yksityisellä gyne halus vielä varmistaa elokuun alussa et kaikki lähteny normaalisti käyntiin. Mutta kun ekasta kyse niin tottahan toki tässä takamus tutisee pienimmistäkin jutuista... :D

Otuski:oliko sulla ensin ihan kirkasta ja runsasta se vuoto,ennen menkkoja?Olitko tehnnyt jo positiivisen r.testin?Mulla on nyt vuotoa,tulee lorinalla ja haisee menkoilta.Potuttaa,jos meni nyt kesken..:sad001

Mä soittelin neuvolaan ja kysyin mun kilpirauhaskoe tulokset, ymmärsinkö nyt oikein että arvot on ok kun tsh on 1.6 ja t4v 11 ?
Ainakin ns on viitearvoissa mut onko raskaana olevalle ok?

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Mörri-Möykky.. esim. mä en pääse liittymään sinne salaiseen ryhmään, koska en ole ollut liittyneenä tänne vielä niin kauaa (kiitos muistini kun unohdin vanhat tunnekseni)..

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Last edited by a moderator:
Mimmuh: täällä huutelee kilpparivaivainen joulukuisista. Arvosi on ihan hyvät.. raskaana suositellaan TSH:n olemista alle kahden. :) ja t4v on hyvin viitteissä. :)

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Laitetaan nyt tännekin. Eli soittelin ekan verikokeen tuloksia ja se oli selvästi raskaana. Huomenna uuteen kokeeseen ja loppuviikosta tulee info. Taidan torstaina soitella tuonne ja kysyä tulokset (pe pitäis tulla postissa). Tosin jos niissä jotain häikkää on, niin lääkäri soittaa mulle. Olo on hirveä, enkä mieluusti turhaan näistä oireista kärsisi eli sintillä paree olla kaikki hyvin! :) Ja ellei ihmeitä satu, niin ensi viikon tiistaina neuvola ja keskiviikkona ultra. :)

Iiks. Jännää. Äitiysultrasta tuli puhelu, että päivystävä lääkäri haluaa nähdä mut jo tällä viikolla. Viimeksi ultrassa ei näkynyt edes ruskuaispussia, mutta hormonimäärä niin suuri, että pitäis siellä jotain näkyä... eli ultraan YLIHUOMENNA klo14... apuva. :D unohdin siinä kysyä sit meenkö silti verikokeisii nii meen varuiks. :D Jännittää.

Tsemppiä mile! Jännittää sun puolesta :D omaan ultraan viel niin pitkä aika!

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Takaisin