Loppuraskaus olot ja tilat!

Tää ipana ei varmaan ikinä tajua tulla ulos :shifty: Tänään taas vaihteeksi koko päivä supistuksia ja nyt iltaa kohden jopa kipeytynyt enemmän, mutta menin sitten epähuomiossa varoittamaan lastenvahtia lähdön tunnelmasta eikä enää sen jälkeen ole supistuksia tullut :angry3 Aamulla tuli järjetön kotkale limatulppaa ja koko päivä limaista ja aavistuksen rusehtavan pinkihtävää vuotoa. En vissiin tälle puolelle kirjoittanutkaan, että kun eilen olin tosiaan siellä liikehälyssä, niin kun lääkäri tutki, niin kohdunsuu on jo 3cm auki ja kanavaa 1cm jäljellä :eek: Eli jotain on kuitenkin nämä jatkuvat supistelut saaneet aikaan :smug: Myönnettäköön, että olisin kyllä kovasti hermostunut jos tilanne olisi ollut edelleen sama kuin joulukuun alussa edellisellä äitipolireissulla.... Lääkäri teki pyynnöstä eilen sisätutkimuksen hieman kovakouraisemmin ja venytteli kohdunsuuta. Mun puolesta olisi voinut enemmänkin pyöräyttää kalvoja, kun ei tehnyt edes kipeää :rolleyes:

Ja hiton laskettu aikakin huomenna. Mä haluan vauvan!

Täällä jatkuu olot samanlaisina mutta ei vahvistu eikä vähene. Plaah...:shifty:
Vauva tosin on liikkunut hirveen vähän mutta en viitsi sen takia polille lähteä kun kuitenkin jotain on tuntunut. Tulis nyt vaan ulos:hungover:
Nimim. Hermot aivan loppu.

Mullakin tänään on ollut piinallisin päivä.
Yritän sanoa itselleni, että on normaalia, että raskaus kestää jopa sen 42 viikkoa, mutta silti tuntuu, että mussa on jotain vikaa..
Mä vaan oon todella ärtynyt.. Eikä päässä pyöri muut asiat, vaikka haluaisinkin.

Kyllä!
Tunne on just kaikkea ärsyyntyneisyyden ja vihaisuuden väliltä :sad001 tuntee vaan itsensä epäonnistuneeksi naiseksi kun kroppa ei toimi halutulla tavalla:sad001

Tänään jatkunut supistukset, ehkä jopa vähän voimakkaampina ja myös mahan puolella. Limatulppaa irtosi isommin äsken.. ehkä jo yöllä pääsis synnyttään !

Täällä ollut menkkamaista jomotusta öisin jo pari viikkoa. Välillä myös päiväsaikaan. Liitoskipuja ollut rv 20 lähtien, mutta viime yönä häntäluu kipeytyy niin, että tää päivä on sananmukaisesti ollut perseestä! Joka kerta ku tuolilta nousee tai yrittää kumartua, niin häntäluussa tuntuu järkky kipu. Ei tällästä ollut esikoisen kanssa. Onko muilla ollut mitään vastaavaa?

Häntäluu ollu kipee jo jostain rv 30 asti.. ei kiva.. penkiltä ku nousee ni tuntuu et häntäluu jäis penkkiin kiinni :D

Mäkin toivoisin jo synnytyksen alkavan...jatkuva närästys kun tekee jatkuvasti huonon, pala kurkussa olevan olon. Ja kun synnytys on joka tapauksessa edessä(ja vieläpä suht pian kuiteskin), niin voisi siis tapahtua mielellään mahdollisimman pian.

Kyllä! Täälläkin vaivana tuo närästys! Se on kauheeta!! Mä vielä kammoksun oksentamista yli kaiken niin toi närästys ei sovi tähän ollenkaan! Hyi:shifty:
Edelleen tuntemuksia muttei vaan voimistu! Tää ei tuu koskaan ulos:hilarious:

Limatulppaa irtoaa kun tulee sellasta venyvää limaa. Tästäkin iloitsee, kun niin odottaa oireita!
Mitään limatulppaa eikä vauvan kiinnittymistä tapahtunut ekassa raskaudessa.
Nytkään ei oo vauva kiinnittynyt. Kohdunkaula on hävinnyt ja väljästi kahdelle sormelle auki kohdunsuu.

Ihan hirvee viikonloppu takana. Eilen illalla läksin esikoisen kans ulos ja enköhän mä liukastunu. Kaaduin mahalleni. Loppuilta sit liikkeitä laskiessa ja supistuksia kuunnellessa. Yöllä supparit taas kumminki lopahti. Tänää sentäs se poliaika ni saa tietää millon tää pulla ulkoistuu kerta ei nyt omin avuin viikonlopun aikana tullu.

Mitä kuuluu Henz? Joko pian vauva on ulkona?:)
Mä myös kammoan oksentamista yli kaiken! Senkin vuoksi tämä närästyksen tuottama jatkuva huono olo ei innosta yhtään.... pitää kaiken aikaa olla tarkkana, pitääkö taas syödä, ettei närästys pääse ottamaan kovin valtaa....

Henz onnea!!:Heartred Täällähän tapahtuu:woot:

Mä en kohta kestä ku tammikuu alkaa lähestyä loppuaan ja mä en oo vieläkään jakautunut! Olin aiemmin niin varman et mulla on tässä vaiheessa pariviikkoinen nyytti kainalossao_O

Onnea henz!!!:)
Täällä lopahti olot taas kun seinään, yllätys:shifty: menin nukkumaan ja yöllä heräsin vessaan ja ei mitään enää. Oon niin kyllästynyt ja menettänyt toivoni! Ei tää tule ilman käynnistystä, ei varmasti:sad001 Huoh!
Olo on pettynyt ja epäonnistunut ja kaikkea siltä väliltä:sad001

Onnea Henz :dummy1:

Rv41+1 :sorry:
Neuvolaan taas.. johon en todellakaan halunnut enkä uskonut enää masun kanssa lyllertäväni.

Viime yönä ei supistellut tms. Illalla kyllä oli taas kauheat paineen tunteet alakerrassa.

Pitää varmaan vain ajatella, että tämä menee käynnistykseen. Pitäis vain siihen asti saada aika jotenkin kulumaan. Nämä päivät on pitkiä ja piinallisia.. Olo on epätoivoinen ja epäonnistunutkin, vaikka yritän ajatella järkevästi..

TsempIt kaikille tähän viikkoon ja toivotaan monta vauvaa tälle viikolle!

Takaisin