Loppuraskaus olot ja tilat!

Tää keskustelu jaksaa sentään hiukan luoda toivoa ja iloa tähän sumuiseen loppuun!!:shy:
Olis ihana osata nauttia ja vaan mennä olojen mukana, mutta ei osaa ei.
Meillä alkaa mieskin olemaan jo ihan kypsä tähän:grin

Täällä herätty kuudelta vaihteeks menkkajomoihin. Ei auta suihku, paratabsit eikä mikään. Voi tulis ny jo maanantai ni pääsis sinne Jorviin. Jos mun viikonloppu jatkuu yhtä hehkeesti ku on alkanukin ni ensitöikseni anelen jonkun savustamaan tän tyypin pihalle :shifty: :hilarious:

Ainoa muutos on että tänä aamuna on tullut limaisempaa vuotoa... olisko limatulppa sitten irtoilemassa vai onko vaan muuta lisääntynyttä v-vuotoa mitä ei oo hirveesti muuten ollu... harkka supistukset välillä tosi napakoita mutta tulee harvakseltaan ja yön nukuin yllättävän hyvin taas... odottelu jatkuu siis...

Täällä supisteli taas mukavasti mutta loppui kuin seinään:shifty:
Muuten olo ihan yhtä hyvä kun on ollutkin. Eli ei ole:grin mutta ei merkkiäkään että tää tulis täältä ikinä ulos!:confused:

Välillä jomottelee sitten taas häviää... enköhän mä sinne yliaikakontrolliin mee 30.1.

Aamulla taas hyvät poltto selän puolella, mutta tais unohtuu sänkyyn :shifty: nyt oon liikehälyssä ja tietenkin! Heti kun saatiin remelit kiinni ja kätilö poistui huoneesta, niin kauhea touhaaminen alkoi mahassa:rolleyes: arvasin sen kyllä ja sen takia en aiemmin tullutkaan vaikka vauva on oikeestaan koko viikon ollut hiljakseen, mutta eilen kun heitin hienot lipat kaupan parkkiksella, niin ajattelin että vois tulla varmuuden vuoksi.

Natskulillahan näyttää varsin lupaavalta! Jospa se nyt siitä lähtisi etenemään:wink
Mulla oli kans eilen vauvalla hiljaisempi päivä ja illalla aloin tosissaan olla huolissani. Kun sitten söin ja ramppasi, alkoi liikkeitä tuntua. Olivat eilen paljon aiempaa vaisumpiakin. Tosin lähes aina neuvolapäivän jälkeen vauva on ollut hiljaisempi, niin eilenkin. Yöllä vauva mylläs taas tosissaan niinkuin tänä aamunakin:gen014
Mulla on Hannakan kanssa ihan sama juttu, ettei kyllä supistele lainkaan...ainakaan sillai tuntuvasti/huomiota herättävästi...

Mullakaan ei oo mitään uutta kerrottavaa. Eilen illalla sattui istuminen. Yöllä tuli vähän hiljaisia supistuksia. Aamulla taas kaikki tipotiessään. Olin toisen lapsen koululla kieli-infossa, johon en ollut todellakaan uskonut pääseväni. Kävelin sinne ja takaisin.. Sitten päiväunille, vaikka yönkin kyllä nukuin pahemmin valvomatta. Huomenna olisi rv 41+0. Sen pidemmästä raskausajasta mulla ei oo kokemusta. Mutta kyllä tässä on sellainen olo, että ensi viikkoon mennään..
Mulla myös vauva on nyt rauhallinen ja liikkeet tuntuu pieninä. Oltaisko siellä sittenkin jo lähtökuopissa..?

Hienoa Natskuli, toivottavasti pääset tänään Tositoimiin!

Onnea! Kuulostaa siltä että saattaa pian olla vauva maailmassa:)
Tänään kokopäivän supistellut hiukan, mutta siihen se jää.:shifty: Mulla ei kyllä tuuri käy noiden supistusten kanssa:grin

Täällä pienten supistelujen lisäksi alkoi pienoinen pahoinvointi:hungover: yäk!
Kokopäivän ollu ruokahalu vähän hukassa myös... ei tää hehkeät kyllä oo:sad001

Jee,mulla on ollut myös harjoitussupistuksia tiuhaan.. (tuulettaa) vaikka ei muuta mutta luo toivoa ettei tartte ehkä kauaa oottaa.. tai sit mennää niin yli lasketun että .. Toivottavasti muilla alkaa tosi toimet :D

Täällä ollut ihan kummallinen päivä!
Paljon supisteluja, pahoinvointia hiukan, alapää aivan tulessa:shifty: kurja olo ollut kaikinpuolin mutta ei merkkiäkään että tapahtuisi enemmän tai lisää :sour: kuis muilla menee ??

Takaisin