Loppuraskaus olot ja tilat!

Ei tapahdu mitään. Limaisempaa vuotoa ja hyvät yöunet viime yönä. Nyt on 38+5, ja viikon pidemmällä kuin esikoinen syntyessään 37+5.

Eipä täälläkään merkkiäkään siitä ole et tulossa oltais, mut jotenkin ollut kehno päivä tänään olojen kanssa :sad001
Katsotaan miten yö menee:sad001

Joko teillä on pieni maailmassa ? :)
Kovin sitä toivoo että alkaisi tapahtumaan! Vaikka heikolta näyttääkin!:shifty:

Charmant sama täällä! Mun yö oli sitte NIIIIIIN hirvee. Se ainoa vkl nyt ku ei saa esikoista hoitoon ni en lähteny synnärille vaan sitkuttelin kotona. Ensin ei taas unta saanu millään. Kolmelta heräsin oksentamaan. Valvoin seiskaan kaikkien olojeni kans ja kasilta esikoinen herätti. Sairaalalla oisin pyytäny kaikki maholliset mömmöt jota vaan saa, että sais olojaan nollattua sen verran et saa nukuttua. Noh, jos päivällä palaa noin kurjat fiilikset ni meen kyl sinne.

Täällä oli kans hyvät napakat supistukset, mutta meni ohi! Yö todella levoton ja juoksin vessassa moneen kertaan. :shifty:
Meillä on turha lähteä synnärille kun ne pistää sieltä heti kotiin jos ei ole mitään suurempaa supistelua tms:sad001 illalla oli jalkoväli/sisäreidet niin kipeät etten meinannut päästä sängystä pissalle vaan meinasin kirjaimellisesti pissata alleni:sour::sour:

Rv 41+0
Yöllä klo 3.30 heräsin kipuun alaselässä. Alkoi supistella ja poltteli kunnolla vatsassa ja selässä. Supistukset tuli 8-10 minä välein. Kyllä aloin taas uskomaan, että TÄNÄÄN lopulta se tapahtuu. Valvoin supistusten kanssa klo 7:ään. Olin takas sängyssä ja jossain vaiheessa huomasin nukahtaneeni.. ja mitä se tarkoitti? Että ne supistukset hiipui pois.. Kyllä olen pettynyt.

On taas ollu monella rankka yö takana. Niin täälläkin! Ei kylläkään ollut synnytysoloja mutta ihan kamala närästys...

Todellakin!
Koska kyllä tästä on hehku ja parhaimmillaan olo aika kaukana!:grin
Mutta edelleen kyllä supistelee! Alkais nyt vaan kovenemaan mutta eiiiii! Pitäiskö lähteä lenkille, saunaan, siivota tai:hilarious:

Tänään olis sitten se laskettu aika!! Mitään tietoa kunnon supistuksista ei ole vielä ollutkaan. Tosin yöllä heräsin ja selkää sekä alavatsaa särki...niin siinä ajattelin, olisko alkumerkkejä synnytyksestä, mutta menivät pian kyllä ohi. Ja tässä siis ihan normiolotiloineen edelleen ollaan.
Millä viikoilla oletkaan, Charmant? Olet sen varmaan useammankin kerran kirjoittanut viestiisi, mutta en jaksa lähteä etsimään, enkä löytänyt sinua tammikuisten listasta...
Minäkin alan jo toivoa synnytyksen alkavan. Kun se kumminkin on edessä, niin saisi siis alkaa jo tapahtua... pelkään edelleen synnytystä, mutta kun ei lapsi ilman sitä tule vatsasta ulos, niin se on joka tapauksessa edessä. Muuten ei oloissani ole pahemmin vikaa, mutta tuo jatkuva närästys pitää useasti yllä huonoa oloa ja se kypsyttää...

Täälläkään ei mitään... Tai supistelee joo silleen tuntuvasti, mut ei kipeästi.. Pari oikeasti kipeetä supistusta on tullu nyt parin päivän sisään, mutta se niistä sitten :rolleyes: Nyt oon linnottautunut kotiin, enkä mihinkään lähde (...paitsi huomenna neuvolaan..) ennen, kun synnärille!

Ainii unohdin jo ihan, huomenna poistun kotoa myös sinne vyöhyketerapiaan!

Muokattu viimeksi:
Edelleen supistelee, ja alapää on aivan tulessa! Katsotaan mihin tää etenee! Tuskin siis mihinkään mutta kesto on ollut nyt tosi pitkä :shifty:
Olo on kaamea!
Mulla on keskiviikkona laskettu aika! Mutta voisin mieluusti käydä synnyttämässä nyt jo, vaikka vähän synnytys kyllä kieltämättä jännittää :confused: kaupassa kävin äsken ja en meinannut pystyä kauppaa kävelemään läpi kun niin paljon sattuu ihmislapseen. Huhhuh. Vauvakin on ollut melko rauhallisen oloinen tänään:nailbiting:

Supistaa välillä niin että tuntuu että alapää pulpahtaa ulos ja menkkamaista kipua alamahalla sekä selkää särkee. Eivät tuu säännöllisesti vaan silloin tällöin,valmistelee tieten kohdunkaulaa ja paikkoja.. rv 39+1

Tsemppiä teille joilla supistelee!
Mulla ei mitään oireita taaskaan, supparit loppu täydellisesti eikä tunnu yhtään et raskaana ois. Ylihuomenna laskettu aika ja vaikee uskoa et mitään tapahtuisi vaik kaikki seikat on ennakoinu muuta.
Toisaalta kiva et saa parantua rauhassa mut toisaalta taas ei jaksaisi enää oottaa...

Täällä ollut menkkamaista jomotusta öisin jo pari viikkoa. Välillä myös päiväsaikaan. Liitoskipuja ollut rv 20 lähtien, mutta viime yönä häntäluu kipeytyy niin, että tää päivä on sananmukaisesti ollut perseestä! Joka kerta ku tuolilta nousee tai yrittää kumartua, niin häntäluussa tuntuu järkky kipu. Ei tällästä ollut esikoisen kanssa. Onko muilla ollut mitään vastaavaa?

Nyt taas taukoilee, katsotaan loppuuko.
Niin sitä toivois että pääsis synnyttämään mutta toisaalta tässä menettää aina toivon kun ei kuitenkaan mitään tapahdukaan:hilarious:
Täällä Mä oon linjoilla varmaan yötä myöden, että pysykää kanavilla niin on tekemistä ku isäntä tuhtaa esikoisen kanssa:grin

Takaisin