Loppuraskaus olot ja tilat!

TsempIt kaikille tähän viikkoon ja toivotaan monta vauvaa tälle viikolle!

Tääl kans samoja fiiliksiä ku muilla, pettymystä yms.. Oma kroppa ei vaan toimi ja käynnistä synnytystä ! Onneks meillä huomenna se yliaikaiskontrolli ja mä todellakin vaadin sitä käynnistystä! Tänään kuitenki jo 41+4.. :rolleyes: eli ainakin yks vauva tälle viikolle tulossa (toivottavasti). Se on sit eri meneekö ihan loppuviikkoon! Itellä vaan sellanen tunne ettei tä jäärä suostu syntymään ees käynnistyksellä, et ne joutuu sen leikkaamaan sielt ulos :D

Mut ihana et oot lähellä käynnistystä ja tiedät et pääset tositoimiin :)
Mä oon jo päättänyt et ihan sama millä tää tulee, alateitse tai leikkauksella mut kunhan tulee!
Mulla on maha niin kipeä et kosketus tekee pahaa, jalkoväli niin kipeä et hyvä et pääsee liikkeelle ja voimat jotenkin aivan loppu:sad001

On tulossa toinenkin vauva tälle viikolle. Pakko tulla! Polilla käyty. Olin jo ihan viittä vaille synnytys kuulemma omasta takaa, mut laittoivat ballongin tehostamaan hommaa. Pääsin vielä kotiin hakemaan kamppeita, mutta kuulemma viimestään huomen aamuna takas synnärille, ellei sitte jo olot ole sen mukaiset että lähtö tulee jo tänään. Mulla ainaki tuntuu ballonki tepsivän ja kroppa tajuaa mitä siltä nyt halutaan. Sen verran kipeytyi supparit entisestään. :rolleyes:

Jes ipa ihan mahtavaa!!:woot:

Täällä yllättävän toiveikas olo, hoksasin veskissä käydessä limaviirua paperissa ja nyt hulahtikin iso verilimamöykky pöksyihin (pahoittelut tästä tarkasta kuvauksesta:hilarious:). Eli limatulpasta vissiin on päästy!
Supistaa melko napakasti mut vielä ei kauhean tiheästi... No toivottavasti ei taas tarttis niin pettyä vaan sais kohta suuntaa synnärille!

On tulossa toinenkin vauva tälle viikolle. Pakko tulla! Polilla käyty. Olin jo ihan viittä vaille synnytys kuulemma omasta takaa, mut laittoivat ballongin tehostamaan hommaa. Pääsin vielä kotiin hakemaan kamppeita, mutta kuulemma viimestään huomen aamuna takas synnärille, ellei sitte jo olot ole sen mukaiset että lähtö tulee jo tänään. Mulla ainaki tuntuu ballonki tepsivän ja kroppa tajuaa mitä siltä nyt halutaan. Sen verran kipeytyi supparit entisestään. :rolleyes:

Mahtavaa ipa ! Halun kuulla sit kaiken miten se ballonki tehoo yms. Itellä kans toiveena et jos sen sais huomenna:)

Onnea Henz! Ja ilmeisesti Ipalla menee hyvin kans....
Toivoisin niin vauvan syntyvän tammikuussa.....

Eipä täälläkään tapahdu mitään.
Tänään ollut itkuinen ja kiukkunen päivä. Ärsyttää ku mitään ei tapahdu ja tuntuu et kaikki ympärillä edistyy ja koko syksyn tää on mennyt niin että kaikki saa lapsia ja etuajassa vielä ja Mä olen tässä taas. Pelkään käynnistystä kuollakseni ja olo on niin kamala että vaihtaisin tän mihin vaan:sad001 kaikenkaikkiaan väsynyt, pettynyt, vihainen ja itkuinen, siinä kai se tiivistettynä...:sad001
Kaikki kyselijät alkanu ärsyttää niin paljon etten enää edes jaksa vastata kenellekään näihin "VIELÄKÖ OOT YHTENÄ KAPPALEENA".....

Kamalasti voimia charmant <3

Tiedän niin tuon pettymyksen tunteen omaa kroppaa kohtaan, en haluisi mennä keskiviikkona käynnistykseen, mutta kun vaihtoehtoja ei oo, niin pakkohan se on. Olisin tehny mitä vain että olisin välttyny käynnistykseltä, mutta uhkaavasti tuo keskiviikko lähestyy ja kroppa ei saa aikaseksi kun harjotus supistuksia :banghead: Toisilla vaan näköjään kropat pelittää paremmin kuin meillä:meh:
Tänään puuhannu vaikka sun mitä, viimesimmäks kävin kolaamassa lunta tunnin ja saunomassa, niin ei muuta kun lantio ihan tulessa kun liikaa liikkunu :shifty::confused:

Jep!
Ja jotenkin ajattelin että toinen olis eri asia ja tulis omalla painollaan, mutta eiiiii! Kun yrität saada tehtyä mahdollisimman paljon niin ainoa mitä saat aikaan on kipua ja kiukkua siitä että et enää kykene toimimaan niinkun haluaisit. :shifty:
Tää on niin turhauttavaa mutta samalla varmistuu mieli siitä että meidän lapsiluku on täynnä. Onneksi myös neuvolatäti ymmärtää sen. En halua koskaan enää tuntea tätä olotilaa ja mielialaa.:sour: Jotenkin vielä alussa ajattelin että osaisin toisesta raskaudesta nauttia eri tavalla. Jepjep:sour:

Joku muukin epäonnen sankari vielä odottaa :grin tuntuu että kaikki on poistunut jo synnyttämään! Mut onneks joku muukin vielä... on tää yks perkele!:shifty:

Enää ei onneksi ole mikään kiirekään synnyttämään, en saanut miestä junailtua pois viime viikonlopun inventaariosta :grin Olokin on kaikinpuolin oikein hyvä. Odotan kyllä kovasti, että saan viimeisen kullanmuruni kainaloon, mutta viihtyköön nyt sitten koko rahan edestä :) Isommat lapsetkin on tänään osanneet käyttäytyä, niin ei sen puolesta tarvi sairaalalomaa :hilarious:

Onneks olkoon!!:)
Oon niiiiiiiiiiiin kateellinen. Menen jälleen nukkumaan ilman tuntemuksien tuntemusta! Tai no jokapuolelle sattuu julmetusti mutta ei synnytys tuntemuksia:sad001

Ei mullakaan ollu mitään tuntemuksia, kun nukkumaan menin. Heräsin siihen kun kuulu poks ja meni vedet...

Toi on just se miten toivoisin oman synnytyksen käynnistyvän! Mut oon menettänyt jo toivoni et niin kävis:hilarious:

Takaisin