Loppuraskauden oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Sohwia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miitu meidän neuvolassa ainakin lääkärin huoneessa oli. Teki mulle sillon tiistaina varmuuden vuoksi sen lapsivesi testin ku välillä holahtaa niin vetistä valkovuotoo ni sano et poissuljetaan lapsiveden mahdollisuus.

Neuvolasta sain,ku pyysin. Lakmusliuskoja. Apteekista saa tai on saanu kans,mut kallista. Nii lukiin netistä eilen. Aloin tutkii minkä väriseksi liuska oikiasti muuttuu. Eilen vähä tuli nestettä ja testasin... Ennen ei oo liuska muuttunu sen väriseksi mitä eilen. Muuttu violetinsinertäväksi. Neuvolassa sano,et muuttuu siniseksi ja netissä oli,et violetiksi. Laitoin netin kautta neuvolaan viestiä illalla ja soittelen sinne jos ei ala kuulua. Jos vuotaa,nii vuotaa todella todella vähä. Jostai ylhäältä. Supistukset muuttunu polttaviksi.. Alaselkää polttaa ja jomottaa ja pakaroita ja reisiä polttaa kans. Jos ny syntyy nii joutuu sairaalassa vauva olee varmastikki sen pari vkoa :-/. Vielä olis laittamistaki vaikka kuinka.. Ja ite en voi sietää sairaaloita.. Sinne jos joudun makaan,nii sillo tämä synyyyuiha varmasti. Todella iso stressi saanu mut nyt supistelee kunnollaki monta pvää. Stressatessa pahenee mulla aina..

8253581bf3809b703a9f58955745a65d

Neuvolassa neuvovat, että jos väri muuttuu ja on arkipäivä nii ehtii neuvolassa tarkistaa tilanne. V.loppuna oys. Nyt kauhusta kankiana odotan mitä tapahtuu. Jos ei ala soittoa neuvolasta kuuluu,nii pitää soittaa ite.

Eka ultran mukaan viikko 33+4 nyt ja toki ultran johon ite uskon on 34+1.. Siksi uskon jälkimmäiseen,ku sopis kaikkiin muihin hommiin parhaiten. Eli jos on nuorempi, nii pikkukaverit olis uinut sisällä reilun viikon ja ovilaatio ollu extra pitkä. Eivät kuitenkaan vaihtanut laskettua aikaa..

Ja illalla myöhään tosiaa tein testin uudelleen ei värjääntyny. Ja ei oo lorahtanu mitää enää. Varmaa jossai ylhäällä pikkuruinen reikä..Jos vettä on.

Devilangel616: Toivottavasti ei ihan vielä tulis maailmaan niin pääsisit nopeammin sairaalastakin. Toivotaan parasta! Mikä teillä on tän hetkinen painoarvio masuasukilla?

Tän hetkistä ei oo. Sano ultraajalle viikkoja sitte, että jos ja kun menee loppuun in paino noin 3900kg. Ettei iha pieni. Toivottavasti ei synny... Pakko alkaa neuvolaa soittaa kohta,ku ei kuulu mitään.

Kannattaa soittaa uudestaan. Mulle ovat kyllä sieltä oulun yhteisneuvolasta soittaneet takas joka kerta tunnin sisään kun olen jättänyt soittopyynnön.

Kai munkin täytyy kysäistä olisiko meidänkin neuvolassa noita liuskoja. Osasto reissun jälkeen on ollut niin vetistä että ihan mielenrauhan vuoksi täytyisi tarkistaa.
Poika tosiaan napsuttelee noita kalvojakin melkoisesti, niin tiiä vaikka sinne saiskin pienen reiän aikaan.

Ei ollu lapsivettä ainakaa tällä hetkellä.lisää liuskoja mukaan. Alaselän jomotus ja polttelu selässä,pakaroissa ja reisissä jatkuu.. Meinas täti,et saattaa olla hyvinkin nyt avaavia.

Täällä alkaa olemaan jo vaikeuksia nukkumisen kanssa, kumpikin kylki on aina jumissa aamulla! Ja yöllä kun pitää lähtä vessaan, käy suorastaan kipeää alavatsalle.Sitte helpottaa ku vähän kävelee. Suppareita ei oo kauheesti tullu, mutta painattaa jo kovasti alas ja nyt vauva on alkanu möyrimään levottomasti. Tuntuu että kylkiluut katkeaa! :) Vielä pitäis joitain viikkoja jaksaa, nyt on 34+4 kasassa. Väsyttää vaan armottomasti kokoajan. Tämä mamma ei kyllä hehku, muuta ku kuumien aaltojen aikana:grumpy:

Hmm, mikäköhän tämä on kun mulla on ilmestenyt pieniä näppylöitä kaulan ympärille.. Ja ne kutisee ihan hirveesti, missään muualla ei toistaiseksi oo kutinaa.

Hitsit kun harmitti tänään turha neuvolakäynti kun th:n ovella oli lappu että th on poissa ja varaa uusi aika neuvolan varausnumerosta. En kuitenkaan jaksaisi uutta aikaa varailla kun neuvolalääkäri on kuitenkin 13.päivä. Täytyy vaan seurailla näitä näppyjä ja kutinaa..

Takaisin