Moi kaikille!!ja onneksi olkoon![:)]
plussasin lauantaina (ja tänään uusiks [:D]),eikä meinaa oikein uskoo tätä vielä.piti tehdä testikin vasta nyt alkuviikosta,mutta en sitten malttanut odottaa.mulla oli keskenmeno viime marraskuussa,että nyt tietysti vähän hirvittää että kuinka tässä käy ja uskaltasko edes täällä puhua "ääneen" vielä koko hommasta.mutta koitetaan pysyä positiivisilla fiiliksillä eikä tässä nyt toistaseks kauheeta ressiä oo ollu kun ei oo vielä tajunnu koko hommaa.pieni epäilys heräs viikko sitten tiistaina kun iski järkky väsymys ja rinnat on ollu kosketusarat ja turvoksissa.kaikkee pientä epämäärästä joka nyt ois voinu olla muutakin,ei tuntunu yhtään niin selkeeltä kun viimeks.olo on ollu lähinnä flunssanen.
mä oon parin viikon päästä 28,mies vuotta vanhempi ja esikoista tässä odotellaan ja toivotaan.
Lenita:mulla kans flunssaa pukannu tai ihmetelly lähinnä tässä et onko tää nyt virus vai jotain muuta.luin jostain et hormonaaliset muutokset voi aiheuttaa suun kuivumista ja mietinkin,et voisko tää kurkkukipu johtua siitä,kun ollu lähinnä vaan sitä!yöllä oon kyllä välillä heränny,ku suussa ollu sahara,ja nyt otinkin vesipullon sängyn viereen,kun toi juominen tuntuu helpottavan.vessassahan saa sitten kyllä ravata ihan koko ajan,mut mä oon tottunu siihen,kun oon normaalistikin sellanen.