Lokapoikasten odottajia?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Minsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sormustin voimia kovasti sinne, täällä ollaan peukut pystyssä!

Ellis varhaisultra on varattu ensi viikon perjantaiksi ja silloin pitäisi olla kasassa 6+5. Ihan varma en noista päivistä ole kun kierron pituus on heitellyt jonkun verran. Toivottavasti päiviä on kuitenkin ainakin tuon verran kasassa ettei tule turhan aikainen käynti... Saako udella että mihin olet menossa? Kun huomasin että taidetaan molemmat olla Espoon kulmilta kun Jorvi on synnytyssairaalana [:)]

Huh, saan huokaista helpotuksesta. [:)] Issiashan se vaan vaivaa, luojan kiitos. Ainakin todennäköisesti. Säteilee vaan alavatsaan se kipu. Mut kyl tollanen aina säikäyttää, ja silti meinaan lepäillä koko viikonlopun. Katsotaan mitä tuleman pitää, mut nyt toiveet onneks vähän korkeemmalla kuin viime yönä.

Kiitokset kaikille, tais toiveet mennä oikeeseen paikkaan.

Hieno homma sormustin että kaikki kunnossa!
Oikein rentouttavaa viikonloppua kaikille! Itse aattelin hiihdellä kun on niin hienot kelit! [:D]

Onnea uusille tulokkaille cinnamon, jemppi ja pikkuii!

Sormustin, toivon niin kovasti, että kaikki menee hyvin ja kyse on vain issiaksesta. Rauhallista lepäämistä vain viikonlopulle ja täällä toivotaan kaikkea parasta teille.

Varhaisultra ja ensimmäinen neuvolakin on nyt jo takana ja ilokseni voin kertoa, että ultrassa näkyi oikein kaunis, ihmeellinen, pikkuruinen sydämen syke. Kaikki oli ok, alkio oikeassa paikassa. Kyllä siinä taas minun ja miehen sydäntä vietiin, kun katselimme pienen pientä sinttiämme sen hetken.

Olot ovat vaihtelevat, mutta onneksi kuvotuksesta ollaan toistaiseksi selvitty kunnialla. Väsymys on ehkä suurin vaiva. Nyt täytyy vain laittaa kalenteri siihen kuntoon, että jää aikaa riittävästi lepäämiselle.

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Heissan taas kaikille, ja uusil´le tervetuloa joukkoo minunkin puolestani.

Sormustin: toivottavasti issias vaiva poistuu nopeasti ja pääset nauttimaan raskaudesta, tarrasukkia lähettelen ettei pienokainen poistu ennen aikojaan massustasi.

Taas niistä oireista, mulla on mennyt yöunet ihan sekaisin. Heräilen vähän väliä ja en meinaa saada uuselleen unen päästä kiinni...aamula herään jo paljon ennen herätyskelloa, mitä ei ole tapahtunut sitten varmaan 7vuoteen. Onko muilla samanlaisia oireita?

Sain sen varhaisultran 25.2. to, jolloin viikkoja olis 6+2, kuulemma voi siinä main jo mennä. Siis aika on varattu ihan asiantuntijalle. Sydämensykkeen pitäis alkaa näkyä mulla n. 20.2. [:)]

Nyt vaan nauttimaan ihanasta ilmasta ja vapaapäivästä.

Hyvää viikonlopua kaikille !

Tsuba

Heippa taas ja tosi paljon onnea ja tervetuloa uusille!!![:)][:)][:)]

Sormustin Onneksi vaivaan löytyi syy. Harmi että issiakseen auttaa liikkuminen, mutta varmasti varmuuden vuoksi ois hyvä levätä. Tarrasukkia nyt iso säkillinen sinne[:)]

Minsu Ihanaa, kun ootte päässy jo kurkkaa masukkia. Se on ihan uskomaton hetki![:)][:)] Mä varmaankin odotan sinne nt-ultraan..

Nyt on ollu sitten vähän huono päivä, onneksi pääsin jo kotiin, kun oksettaa ihan koko ajan. Aamulla sit yökkäsin koko lasillisen vettä mitä olin juonu. Keskimmäinen oli huolissaan, et onko mulla oksennustauti. Sanoin että johtuu siitä vauvasta ja hän oli ihmeisään, että se on sittenkin totta. Luuli kuulema, et me huijattiin.. Kovasti veljeä toivoo, et tasottais sukupuolet[:D][:D] Meillä kun on kaikki eläimet tyttöjä...
Ei oo sit onneksi tarvinnu puklailla enempää, tunne on kyllä kuvottava.. Sit kun vielä on astma, joka oireilee, ni ei kiva..[:'(]

Mut on tää silti ihanaa[:)]

Tsuba, mulla on ihan samanlaisia unettomuusoireita ollu ihan alusta asti. Toisin sanoen oon 2 viikkoa heräillyt joka yö parikin kertaa vessahätään enkä sen jälkeen saa millään unta. Vois vaikka samantein ruveta esim. siivoamaan [;)]

Minsu, oli varmasti koskettava hetki ultrassa! [:)]

Flunssa on verottanut voimia, mutta nyt näkyy jo valoa tunnelin päässä. Etovaa oloa ollut lähinnä aamuisin, toivottavasti ei pahene.

Tuli vaan mieleen noista raskausvitamiineista että niissä on sinkkiä ja sinkki aiheuttaa ainakin itselleni pahoinvointia. Kokeiltaapa joskus ottaa sinkkitabletti tyhjään mahaan (vaikutuksen maksimoimiseksi) aamulla ja pahoinvointi on taattu ;). Olenkin nyt jättänyt vitamiinit illaksi ja ruuan kanssa. Ei huvita yhtään enempää olla huonovointinen kuin on pakko. Onkohan jollain muulla samaa "sinkkipahoinvointikokemusta"?

Tsemiä Sormustin, ei me sinua täältä pois lasketa.

Mulle on ilmestynyt tärppikuukautena harakka. Se on monet kerrat lähtenyt autokatoksesta lentoon aamulla. Vaikka autoja on pitkä rivi niin aina se lehahtaa meidän auton kohdalta. Töissäkin katsoin pari päivää sitten ulos ikkunasta ja läheisessä puussa istuskeli harakka. Heh ajattelin, että mulla on oma "raskausharakka" [:D] On huvit mullakin [:D]

Kuulostaa ihanalle Minsu tuo ultrakokemus! [:D]

Hyviä vointeja kaikille!

Lauantaita vaan kaikille!

jemppi
, taidetaan olla juu samoilta kulmilta, Espoossa minäkin ainakin vielä toistaiseksi asustelen (uutta asuntoa ollaan kuitenkin koko ajan metsästämässä). Itse menen keskustaan Kalevankadulle Femedaan varhaisultraan rv 7+2. Hinnat vaihtelevat aikalailla, mutta tuolla vaikuttaisi kohtuulliselta. Mihin itse olet menossa?

sormustin, ihanaa, että kyseessä oli väärä hälytys [:)]!

Minsulla oli aivan ihania ultrakuulumisia, onneksi olkoon! Toivottavasti minäkin saan samanmoisia ensi viikolla.

Tsuba, mulla on ihan samanmoisia uniongelmia (ja olenkin jo valitellut niistä täälläkin pariin otteeseen). Ja sitten jos nukun aamuyön, näen ihan kamalia painajaisia (esim. keskenmenosta yms..) [>:]. Ja kun on vilkas mielikuvitus, sitä alkaa helposti kuvittelemaan, että kyseessä on enneuni tai vastaavaa... Toivotaan, että saamme rauhaisat yöunet takaisin mitä pikimmiten.

Pahoinvoiville paljon jaksuja! Varmasti rasittavaa olla alituisessa "mahataudissa".

omaa: Täällä elo jatkuu samanlaisena, aika oireetonta menoa (jos ei näitä turbotissejä, huonoja öitä, kiukkukohtauksia ja vatsavaivoja lasketa. Tai olihan tossa jo aikamoinen lista [:D]). Jälleen "jäin kiinni" yhdelle kaverille, en kuitenkaan usko että hän lörpöttelee. Tää on vaan niin hankalaa, koska kuitenkin ennen plussaa olin sellainen "seurapiiritupakoitsija". (Tupakka muuten jäi tietenkin pois HETI, eikä ole tehnyt ollenkaan mieli. Pikemminkin ällöttää koko haju. Onneksi.) Syömme paljon ystävien kanssa myös toistemme luona ja aina ruualla on viini... Ja kaikkihan arvaa heti, jos minä kieltäydyn hyvästä lasillisesta punaista. En kuitenkaan ole laisinkaan sellainen ihminen, että jäisin kotiin kyhjöttämään. Mähän olen raskaana enkä sairaana! Muilla samanlaisia "kiinnijäämisongelmia"??

Tulipahan tähän virttä [:D]. Hyvää viikonloppua kaikille!

Minsu onnittelut ihanista ultrakuulumisista!

sormustin hienoa että selvisit pelkällä säikähdyksellä.

Ellis itse olen menossa Diacoriin mutta vähän mieltä kaivelee että olisiko kuitenkin pitänyt varata aika juuri näihin asioihin keskittyneeseen lääkäriasemaan. Ja tuo Diacorin hinta noin 120€ ei kuitenkaan ihan halpa ole. Paljonko Femedan hinta on?

Mulla on juurikin samanlaisia kiinnijäämisen ongelmia [:D] Tänään on tulossa sisko+mies meille iltaa istumaan ja samantien herää kyllä epäilykset kun en ota viiniä ruuan kanssa yms. Joten ajateltiin kertoa heille reilusti iloiset uutiset.
Samanlainen tilanne on edessä sitten viikon päästä kun olen lähdössä kavereiden kanssa ulos. Tuota ennen on kuitenkin se varhaisultra joten jos kaikki on niin kun pitää niin kerron varmaan myös kavereille uutiset. Mutta vaikea on kyllä näissä tilanteissa yrittää asiaa salaisuutena pitää.

Mitään kummempia muutoksia ei ole oloon tullut. Rinnat on vain todella arkoina. En pysty juoksemaan edes portaita alas kun rinnat on ihan hellinä! Mutta kai tämä on ihan normaalia? Väsymys on myös saapunut tähän taloon. Eilen nukahdin sohvalle jo ennen kymmentä [;)]

Höh, täällä kipuillaan taas kovasti sekä selän että mahan kanssa. Kun nyt vaan oikeesti ois kaikki kunnossa. No, aika näyttää. Onneks sairasloma jatkuu vielä ainakin kolme päivää. Ja lisää saa varmasti jos siltä tuntuu.

Meillä Salossa on näköjään "halpa" toi varhaisultra, 78e - kelakorvaus 35e. Eli eihän siitä tuu ku 43 euroo sit itselle maksettavaa :) Kunhan nyt päästäis sinne asti...

Mut hyvät yöt kaikille, päivittelen taas tilannetta kun muuttuu suuntaan tai toiseen...

Moro!

Sain onnekseni tietää tällä viikolla että massuun on asettunut uusi elämän silmu.

Toivotaan että pysyisi lopppuun asti [;)]

Laskettu aika on 4.10 näin alustavasti.

On jotenkin vieläkin ihan sekava olo, eikä tiedä voiko tätä uskoa todeksi.
Päivä kerrallaan...

Ikää tulee kesällä 28, 2 keskaria akana ja n. 5vuoden "yritys" takana.
Tsemiä kaikille plussanneilee!!! [:)] Jikuu! HYVÄ ME!

[:)]

Oksettaa, oksettaa..[:'(]
Ja pojan peliin pitäs lähteä..
Meillä pomo halus tarjoo eilen kuoharii avointen ovien päätteeksi, otin lasin ja kastelin sillä sitten huulia ja heitin lasin pöydälle hulinan keskellä. Olin autollakin, että se oli hyvä syy vedota jos joku ihmetteli mis mun lasi on..
Mä en kyllä muutenkaan käytä alkoholia, harvoin edes ruuankaan kanssa. Ei vaan maistu enää
No lähen tästä pukemaan, kivaa ystistä ja olikos ihan laskiainenkin, eli pitkiä liukuja[:D][:D]

Heipsan kaikki iloiset odottajat...

Kai se pitää minunkin uskaltaa ilmoittautua, vaikka ihan alkumetreillä ollaan. [:)]
Laskettu aika olisi 14.10. ja kotona on yksi pian 4-vuotias neitonen. Itse olen 32-vuotias. Esikoisemme syntyi RV 26+4 hätäsektiolla istukan rakennevian takia, eli 2 viikkoa ja menehtyi syliini. Reilun vuoden myöhemmin näki päivän valon prinsessa ihanainen, ja nyt vuosien tauon jälkeen olisi taas jännät paikat.

Raskauden oireet ovat KAIKKI voimissaan, eli oksennan, kaikki haisee pahalta, väsyttää, rintoja ei omiksi meinaa tunnistaa [:D]... vaikka viikkoja on vasta 5+3.

Uskallan iloita asiasta vasta tällä foorumilla... on jotenkin niin pelokas vielä... Mutta onnea kuitenkin kaikille odottajille! [:)]

Hyvä hyvä lisää jengiä, tervetuloa!

Paha olo täälläkin...yöks.... ostin pahoinvointirannekkeet apteekista, en tiedä onko niistä mitään iloa. Jos edes lume-efektiä hiukan niin hyvä niin [;)]. Ja mitä tätä pahoinvointia on enää jälkejjä...pari kuukautta? [:'(]

Huomenna kehityskeskustelu duunissa uuden pomon kanssa. Missä näet itsesi vuoden päästä? Nooh... ei tiedä pitäisikö valehdella päin naamaa vai kertoa. Tosin jos tämä paha olo on tätä luokkaa niin jossain vaiheessa se paljastuu kuitenkin.

Moikka kaikille, hui kun jännää... minä siis liityn mukaan joukkoonne... la aika on ehkä...=) 20.10... ensimmäinen neuvola 9.3... Haluaisin kovasti mennä yksityiselle varhaisultraan, mutta en ole varma koska sinne kannattaa mennä (koska vauvan sydän siis alkaa sykkiä) huomena taitaa alkaa 5 viikko...Samaa kuin muutama muukin täällä miettinyt, ei oikein muita oireita ole, kun väsyttää aivan mielettömästi, tissit tosin ovat kyllä paikka paikoin arat...ei oksentelua tai muutenkaan etovaa oloa... aika outoa... no toivotaan että vauva sielä on eikä mikään paha kaasu vaan...=)
Niin siis tämä ensimmäinen ja todella toivottu raskaus ja ikää minulla 27 vuotta

Moikka kaikille minunkin puolestani! Joskos minäkin uskaltaisin jo liittyä tänne lokakuisiin odottajiin... Oon käynny jo viikon ajan lukemassa kuulumisianne päivittäin. Olo on sanoinkuvaamattoman onnellinen, mutta samalla epätodellinen... voiks tää olla tottakaan! Ihanaa olla raskaana[:D]

Mulla olis LA 19.10 eli sama kun Tsuballa. Eka neuvola on 4.3. Ajattelin samaisella viikolla käydä myös varhaisultrassa... eli sillon viikkoja olis 7+ Lapsi on minulle ensimmäinen ja ikää mulla on 30v.

Oireina on ollu arat nännit, väsy ja jatkuva vessassa ramppaaminen. Sit oon heräilly aamuyöstä ja valvonu useita tunteja, mutta sitä en välttis laita raskauden piikkin. Eli vähällä selvitty ainakin toistaseks[:)]

Täällä jälleen yksi mukaan liittyy eli meillä LA todennäkösesti 10.10. Yllätys oli suuri kun plussa pariviikkoa sitten pamahti, mutta nyt asian kanssa on saanut jo hetken elää. Itse olen kohta 24 vuotias ja ukon kanssa reilu pari vuotta yhtä pidetty..
Ensimmäistä neuvolaa odotan jo innolla ja jotenkin tätäkään salaisuutta en ole osannut pitää itselläni, vaan ollaan molemmat kerrottu suht avoimesti mitä on tapahtumassa, tosin korostettu että alussa mennään..
Oireita ei onneksi ole ollut paljoakaan, tisseistä tosin tietää ettei kaikki ole "normaalia" [:)]

Paljon onnea uusille tulokkaille; Jihuu, elian, henrika ja Enna.

Elian, olen todella pahoillani esikoisenne puolesta.

Täällä on alettu säpsähdellä jo kohdun kasvukipujen kanssa. Välillä pistelee yhdestä kohtaa ja hetken päästä toisesta.

Hyvää ystävänpäivää ja laskiaista kaikille!

Onnea kaikille uusille odottajille!

Meillä menossa 5 + 4 ja ensimmäinen neuvola tulevana keskiviikkona.

Sanoin miehelle haluavani varhaisultraan, mutta mies oli sitä mieltä, että kaikki ylimääräiset ultrailut jätettäisiin väliin. Pari viikkoa sitten oli iltalehdessä artikkeli siitä, ettei ultramisten pitkäaikaisvaikutuksia tiedetä. Sanoin leikilläni, että minkäs mahdat, jos minä vain menen sinne ultraan, josta mies oli sitten aivan pöyristynyt ja loukkaantunut, koska kyse on kuulemma hänenkin vauvastaan ja hänelle kuuluvasta asiasta ;) Tekisi niin itsellä mieli varmistua, että kaikki on ok ja, että siellä todella on jotain. Pitänee kysyä tuosta ultrasta ekassa neuvolassa, josko mieskin sitten muuttaisi mielensä.

Onneksi mulla ei ole ainakaan vielä ilmaantunut pahoinvointia. Sen olen huomannut, että yhtä isoja annoksia ei ruokaa pysty jostakin syystä enää syömään. Tulee kuvotus.

Meinataan ystävänpäivän kunniaksi paistaa miehen kanssa ilalla isot pihvit lisukkeineen ja syödä jälkkäriksi cappucinojäätelöä Moulin Rougea katsellessa :) Totuttu punaviini pihvin kanssa täytynee kuitenkin jättää tällä kertaa väliin!  Mukavaa sunnuntai-iltaa ja ystävänpäivää muillekin!

Takaisin