Lauantaita vaan kaikille!
jemppi, taidetaan olla juu samoilta kulmilta, Espoossa minäkin ainakin vielä toistaiseksi asustelen (uutta asuntoa ollaan kuitenkin koko ajan metsästämässä). Itse menen keskustaan Kalevankadulle Femedaan varhaisultraan rv 7+2. Hinnat vaihtelevat aikalailla, mutta tuolla vaikuttaisi kohtuulliselta. Mihin itse olet menossa?
sormustin, ihanaa, että kyseessä oli väärä hälytys [:)]!
Minsulla oli aivan ihania ultrakuulumisia, onneksi olkoon! Toivottavasti minäkin saan samanmoisia ensi viikolla.
Tsuba, mulla on ihan samanmoisia uniongelmia (ja olenkin jo valitellut niistä täälläkin pariin otteeseen). Ja sitten jos nukun aamuyön, näen ihan kamalia painajaisia (esim. keskenmenosta yms..) [>:]. Ja kun on vilkas mielikuvitus, sitä alkaa helposti kuvittelemaan, että kyseessä on enneuni tai vastaavaa... Toivotaan, että saamme rauhaisat yöunet takaisin mitä pikimmiten.
Pahoinvoiville paljon jaksuja! Varmasti rasittavaa olla alituisessa "mahataudissa".
omaa: Täällä elo jatkuu samanlaisena, aika oireetonta menoa (jos ei näitä turbotissejä, huonoja öitä, kiukkukohtauksia ja vatsavaivoja lasketa. Tai olihan tossa jo aikamoinen lista [:D]). Jälleen "jäin kiinni" yhdelle kaverille, en kuitenkaan usko että hän lörpöttelee. Tää on vaan niin hankalaa, koska kuitenkin ennen plussaa olin sellainen "seurapiiritupakoitsija". (Tupakka muuten jäi tietenkin pois HETI, eikä ole tehnyt ollenkaan mieli. Pikemminkin ällöttää koko haju. Onneksi.) Syömme paljon ystävien kanssa myös toistemme luona ja aina ruualla on viini... Ja kaikkihan arvaa heti, jos minä kieltäydyn hyvästä lasillisesta punaista. En kuitenkaan ole laisinkaan sellainen ihminen, että jäisin kotiin kyhjöttämään. Mähän olen raskaana enkä sairaana! Muilla samanlaisia "kiinnijäämisongelmia"??
Tulipahan tähän virttä [:D]. Hyvää viikonloppua kaikille!