Huomenta!
Täällä me kukutaan jo 6:30 vauvan kanssa. Tosin tyttö on menossa aamupäikkäreille ja mä jatkan aamutoimien pyörittämistä.
Tasan ei käy onnen lahjat [;)].
Eilinen ilta meni itkiessä[:(]- kokonaiset 15 min, mutta tuntui taas 15 tunnilta.
Ja muuten yö oli normaali- 4h unta-syöttö-3h unta-syöttö-2h unta tai jotain..
uninen: Siellä on sama meininki kuin täällä, että noi vanhemmat muksut (eskarilainen ja ekaluokkalainen) alkaa nyt reagoimaan vauvan tuloon ja siihen, että mä olen kuitenkin aikas sidottu vauvan ajoittain.
Mä olen tehnyt niin, että koululaisen tultua koulusta annan hänelle aikaa minun kanssa; jutellaan tai sitten monesti haluaa istua mun sylissä tai kainalossa. Sitten kun esikoinen lähtee kavereiden kanssa ulos tai touhuaa huoneessaan, tulee eskarilainen kotio ja tällöin mulla on aikaa sitten hänelle..ja sitten mieheni tai minä pelaillaan/leikitään jotain päivällisen jälkeen poikien kanssa.
Milamariaa: Kiva, että on jo tiedossa hoitaja lapselle, kyllä se on kullanarvoista löytää luotettava hoitopaikka.
Kovasti jaksamista näille ensi kuukausille! Totta tuokin, että ei se ole niin sanottua, olisiko tämä helpompaa kumppanin kanssa-
mulla oli ihan helvettiä silloin poikien kanssa, kun nuorempi oli juuri syntynyt, esikoinen pikkasen yli vuoden ja tein eroa samaan aikaan.
Mutta kuitenkin- kamalasti voimia sinne!
Mutta nyt kello onkin jo niin paljon, että aamupuurot olisi tarjoiltava eskarilaiselle.
Tästä tää päivä sitten lähtee taas!
Ai nii- mies palaa tänään töihin- tosin alakertaan työhuoneeseensa, mutta kuitenkin- me ollaan neidin kanssa päivällä pääasiallisesti kahden[:)][:)].
Meillä tänään ohjelmassa: aamupalahommat, eskarilaisen vienti, koululaisen saattaminen koululle samalla kun lähden lenkille vaunujen kanssa, lounasjutut, koululainen koulusta, välipalat, eskarilainen kotiin, yleistä oleilua ja jutustelua, ruokahommelit, leikit/pelit, iltapala ja -pesu, rauhoittumiset, unta kaaliin ja jokatoiseen väliin imettämistä/vaipanvaihtoa/pyykinpesua/jutustelua vauvan kanssa[;)].
Moikka!