Lokakuun yleispulinat- vauva-arki ja vauva-arkea vielä odottelevat

Päivää Tännekkin että pätkähti!

Hengissä ollaan toistaseks [;)]
Yöunet on mitä sattuu, kun pienellä tuntuu olevan masussa kipristelyä. Viime yö meni taas takapakkia (hyvästi 3h pätkät) 1h ja 1½h pätkissä. Aamu yöstä n.4-5 aikaa herra päästelee vaipan täydeltä ja viime yönä sai sitten vaihtaa koko vaatekerran [>:] Pitää hakea sitä cuplatonia apoteekista huomenissa...Jos silmät ristissä kykenen X_x

Treenaamisesta ja seksistä:
Omien tuntemusten mukaan, ja tuota kumia olis ihan suotavaa käyttää, kuten Kaika sanoi... Seksiä tekis mieli täälläkin, noin niinku henkisesti, fyysisesti en tiedä olenko valmis... Liekö vanhuus, vai mikä.. mua oikeesti vähäsen pelottaa. Varsinkin kun en tiedä missä kunnossa mun sisukset on tikeiltä, jos sattuukin niin sitten alkaa jännäämään koko touhua niin että menee halut kokonaan[&o] Ei olla puhuttu asiasta, ja tiedän ukon sanovan mua höpsöksi tai jotain...

Ristiäiset: Pappi sama kuin isoveljillä, aika varattu, paikka ihan kotona, pieni muotoiset kekkerit. Kummeja on kaksi, sylikummina mun hyvä ystävätär ja pikkukummina miehen velipoika. Nimi on päätetty aikoja sitten [:D]
Muoks! By To WAY... Musta tulee suloisen pienen tyttösen kummitäti ja miehestä kummisetä <3[:)]
En ole vielä oikein sisäistänyt asiaa, kun ajatukset harhailee oman pienen kanssa ja arjen pyörityksessä, mutta eiköhän tämä tästä. [;)]

Ehkäsynä: Tulee olemaan kumi, niin kauan kun saan lisää infoa lääkärin tarkastuksen yhteydessä. Kierukat ei kinnosta,pillereitä eivät taida suosia enään mun ikäsille. Tuo kapseli kiinnostas, mutta kauanko vaikutus?Paljonko maksaa? Onko jollain kokemuksia?

Piia84 ja kaikki muutkin vauvautuneet Paljon Onnea!!


Tässä pikaseen, ja nyt on mentävä...tissitys rumpaa...MOIKS!!
 
voi että tuntuu jotta seinät kaatuu päälle....pääsen kyllä päivittäin ulos ja kaupassakin olen käynyt mutta silti ahdistaa tää kotona olo. Neuvolasta tullaan huomenna kotikäynnille joten jos saataisiin ulkoilulupakin sitten jo. Jännittää pojan painon nousu, onhan hän saanut lisämaitoa päivittäin joten eiköhän se ole noussut, toivotaan ainakin.

Omaa napaa taitaa nää jutut pääasiassa olla kun tuntuu jotta ei päässä pyöri muuta kuin vauva ja tää oman arjen pyörittäminen...mutta eikö se oo sallittua meille! [;)]

meillä tyttö on ottanut vauvan vastaan tosi hyvin, päivittäin enemmän ja enemmän haluaisi hoitaa ja pelkäänkin koska menee poikaa nostamaan jos en ehdi näkemään ja kieltämään. mutta vielä ei ainakaan ole mitään suurempia mustasukkaisuus kohtauksia tullut...voihan ne myöhemminkin ilmaantua mutta toivotaan jotta ei. Odotan vain jotta päästäisiin ulkoilemaan niin päästäisiin perhekerhoihin/kahviloihin niin tyttö pääsisi leikkimään.

sunnuntain jatkoja kaikille.... [;)]
 
Kirsikka86: Toivottavasti saatte ulkoiluluvan [:)]
 
Mitä D-tippoja muuten syötätte nyyteillenne? Meillä oli sellasia D-tipat (keltainen boxi) mut tuli niistä (kai?) vatsavaivoja.. Kävin ostamassa Gefilus tippoja, missä maitohappobakteeria mukana, oletteko kokeilleet? Oli aika hintavia, mut mielummin niin, kun sitä kauheaa itkua kuunnella kun ei voi toista helpottaa [&:][:(][&o] Tänään niitä annettu, eikä vielä ainakaan itkuja tullut..
 
Meilläkin ehkäisynä tulee olemaan kumi ainakin aluksi, en vielä tiedä mitä sit haluan.. Ainakin toisen lapsen jossain vaiheessa [:D][;)] Seksiä ei kyllä vielä ole ollut synnytyksen jälkeen, eikä päälimmäisenä edes mielessä [:D]
 
Tänään ollaan syöty päivälläkin 1,5-2h välein ja nukuttu 10 minuutin pätkiä, eikä kunnon päikkäreitä olleskaan. Toivottavasti yöllä otettas sit takaisin univelkaa [:)] (toivossa hyvä elää[:D]) Aamulla taas tänään ylös 7 aikaan ja mies vetäs sinne puol 11 ja kehtäs viel kysyä, et olenko mä väsynyt [:@] suututtaa, kun se olen aina minä joka aamulla pikkuisen kanssa nousee ylös ja mies jää nukkumaan..Pitää ottaa vaan päikkäreitä, kuhan malttais..
 
Tänään tein suursiivouksen ja mies oli nyytin kanssa ja onpa nyt kivaa kun on puhdasta [:)] Nukkumatti kyl istuu jo tossa olkapäällä, mut pakko katsoa, kun tänään tulee niin hyviä ohjelmia telkusta [:D][8D]
 
 
 
Hei rakkaat. Viimein tänään kotiuduttiin Kätilöopistolta pikkuisen kanssa. [:)]

Keskiviikkona oli käynnistys ja poika syntyi 21:43. Pituutta hänellä oli 54 cm ja painoa 4565g - eli ihan pikkasen meni ultralla annettu 3,7 kiloa mettään. Aika raju/raaka kokemushan tuo oli meikäläiselle. Jopa siinä määrin, että synnytystä puitiin jälkikäteen kätilön kanssa sekä meinaan pyytää neuvolassa aikaa psykologille. Ei varmasti pahimmasta päästä, mitä täälläkin oon lukenut, mutta sen verran laittoi multa pollan sekaisin, että ei auta jäädä yksin pohtimaan.

Poika on kaiken kaikkiaan erittäin ihana ja helppo lapsi. Hyvin paljon isäänsä tullut niin luonteen kuin ulkonäönkin perusteella. Kirjailen paremmalla ajalla synnytystarinaa tuonne toisaalle. [:)]
 
Celinan perheen tulokkaalla tosiaan ollut kokoa syntyessään.
Ja hienoa, että menet juttelemaan asiasta.

Täällä on menty koko päivä peräsuoli pitkällä.
Ja tottakai pojilla on kenkkuilupäivä, riitelivät koko ajan jne..varmaan jännitti fudistreenit, jotka tänään alkoivat, vauva on syönyt vähän väliä, ja nukkunut normaalia huonommin, kamalasti ilmavaivoja, mulla on ruokailut jäänyt liian huonolle ja siitä syystä tuntuukin ettei maitoakaan riitä...jne.

pitää menna taas
 
heippa vaan kaikki.. On tää äitinä olo jännää, enpä ois uskonu että vauvan saanti saa pollan näin sekasin[:D] Tänään lähdin käymään kaupassa ja mies jäi poikaa vahtimaan.. viivyin reissulla ehkä noin 30 min ja kuvittelin että pojalla on varmasti hätä tai jotain kun tulen kotiin ( nälkä ). No täällä oli kaikki hyvin, poika nukkui rauhassa joten minäpä aloin itkua tuhertamaan kun minua ei tarvittukkaan [:D]
Meillä meinaa kissa olla turhan utelias vauvaa kohtaan joten joka kerta kun kissa lähestyy vauvaa tämä mamma saa raivarin ja taas itkettää kun poika oli "suuressa vaaarassa" .

muuten vauvan kanssa menee hienosti vaikka imetys sattuu, ajattelin pyytää neuvolasta apua siihen jos ei ala helpottaa, maito tosin nousi vasta eilen ja muutenkin vielä opetellaan..

Mites muilla mammoilla vauvelit on nukkuneet ekoina päivinään esim ensimmäisen viikon aikana? meidän poika nukkuu ja syö eikä sitten muuta.. tuleeko se seurustelu vasta myöhemmin?

nyt kuitenkin telkkarin pariin
 
Heipaarallaa!

Taas kyläilty koko pvä. huoh...[&o]
Nyt rauha maailmassa, pikkupojat nukkuu ja mää korkkaan oluen ihan vaan sen kunniaksi
että tän päivän olen jaksanut!!!

Mamma_76 Mä olinkin tän päivää sua mietiskellyt ja ajattelin jo perään huudella,
mut kerkesitkin jo...[:D][:D]
Onnittelut kummiudesta!!! Kummallekin!
Ja voimia sinne masuvaivoihin!

Kirsikka Oma koti käy helposti liian ahtaaksi!! Toivottavasti lupa ulkoiluun napsahtaa!
Mä lähden huomenna ekaa kertaa ihan bussilla ajelulle hki:n keskustaan...[:o] Kun tuntuu että espookin on välillä liian pieni, heh.

Vesseli
Toivottelen levollista yötä!!! [:D][:D]

Celina AIVAN TÖRKEESTI ONNITTELUJA!!! Odottelinkin jo kovasti vauvauutisia[:)]
Ison mötikän sait pusata ulos!!! Mutta plussana niissä on justiinsa tuo helppous[;)][:)]
Ja kannattaa kyllä käydä keskustelemassa ettei vaan jää pyörimään alitajuntaan, sielläkun asioilla on taipumus pahentua entisestään! Ja mulla ainakin helpotti päätä (vaikkei nyt kummosempi synnytys ollutkaan, mutta onse vaan niin iso diili vaikka kaikki sujuisi kuinka mallikaasti) jo se kun sepostin tuonne synnytys topikkiin.

kaika
nyt on pappia kyydissä!
Saatiin semmoinen rento pappi joka on edellisenkin kastanut.
hieman elämää nähnyt (jo eläkkeellä) ja matkalla kolhiintunut kaveri joka ei ota asioita liian vakavasti.
Eli juurikin passeli meille[:D][:D]
Tsemppiä sinne kanssa tulevaan yöhön ja toivotaan parempaa huomista!!

Raizki MEillä ainakin nukuttiin ensimmäiset kaksi viikkoa melkein putkeen (tietty maitoa imettiin tehovaihteella[;)]) Sitten alkoi vasta joku rytmi hahmottumaan ja poika jaksoi syötön jälkeen hetken tohottaa silmät avoinnakin.[:)]
Tuohon sattumiseen... jos on nännit ihan rikki niinkuin minulla meni, niin rintakumi on ihan parhautta!!! käytin kaksi päivää ja rasvailin, sen jälkeen kesti taas paljaalttankin. Kuulemma lansinohia jos on hellänä ja jos on iho ihan haavaumilla niin sitten bepanthenia. ja Vinkkinä sain vielä että antaa oman maidon kuivataa nänninpäähän ennen rasvausta!!! Tsemppeja sinne tissitouhuihin!![;)][:D][8D]
Ja eikös hormoonit olekin GRAND!!!!

Se olisi taas arki edessä. Yksin kotona kaksin- hehe...
öitä
 
Huomenia tännekin!
 
Olipas taas levollinen yö, huhhuh..alle parin tunnin välein ylös ja nyt sit lopullisesti ylös kuuden jälkeen, tekeeköhän tahallaan, ku äitiä väsyttää [:D] Päikkärit olis aika kova sana tänään:)
 
Papeista sen verran, et mä varasin ristiäispäivää, niin ne vaan sieltä sanoi papin, kuka tulee kastamaan. Ei hajuakaan millainen ukko tulossa, o ou [:)] Toivottavasti joku rento ja mukava [:D] Tein just eilen illalla ristiäiskutsut valokuvasta ifolorin sivuilla ja laitoin tilauksen menemään, ne kivoja ja helppoja [8D]
 
Nyt meillä möllötetään sitterissä ja kuunnellaan voicelta musiikkia..Hyvä että edes näin viihdytään:) Ei tainnut tulla edes vatsanväänteitä, kun vaihdettiin D-tipat, jippii!! [:D][:)]
 
 
Huomenia!

Mahtavaa Vesseli, että löytyi soppeli d-vitamiini!
Nyt pinnistä ja nuku ne päikkärit!

PojanÄiti: Heh hee- olut *slurps*.
Mä otan lasin viiniä silloin tällöin ihan maidon tuloa edistääkseni[;)]

raizki: On tää äitiys vaan sellaista, että ei sitä voi selittää, se pitää kokea.

Mitens Kirsikka siellä- saitteko ulkoiluluvan?

Mamma: Meillä ainakin auttaa Cuplaton jonkin verran- tule kertomaan kuin teillä.


Omia pähkäilyjä:
Mä otin uuden vaihteen tähän vauva-arkeen ja asennoiduin uudestaan;
mä kelailin, että kun tuollakin vauvelilla vatsaa vääntää ja nukkuu joskus huonosti- yötkin maks 5 tuntia pisin pätkä (ei tosin viimeaikoina), nii kelailin, että SO WHAT?- kuuluu asiaan.
Vauvat itkee, joskus tosi paljon ja toisinaan vähemmän- tärkeintä on antaa rauhallista, hellää syliä ja lohduttaa.
Jos äippää meinaa väsyttää, pyydän apua, jotta saan nukkua.
Tää vauva-aika ja itkuisuus kestää kuitenkin niin vähän aikaa, jotta en viitti ressata.
Mä kelailin, että johan toi vauvakin vaistoaa, kun äippä ressaantuu päivittäin, milloin d-vitamiineista ja milloin mistäkin..

Nämä ajatukset heräsivät ihan siitä, kun mietin eilistä ja tajusin, että mun ressaaminen (vieraita, poikien kinastelu ja fudisreenit ym..) varmasti vaikutti vauvaan ja sekin oli ihan ressissä.

Miltäs kuulostaa teidän korvaan (/näyttää silmään..eh heh hee..), rennosti, rauhassa ja ressaamatta (= kolmen ärrän äitiyttä).

Mutta nyt tämä rento äiti lähtee kuskaamaan poikia kouluun ja eskariin.., joskus näinkin.

Palaan taas!
 
Oih! Mikä ihana aamun aloitus!!![:)][:)][:)][:)]
Pikkuinen hymyili, leveästi kuin mikä!!!
Höpöttelin pojulle imetyksen päälle kaikkea kummallista ja paijailin päätä samalla,
niin katsoi pienokainen syvälle silmiini ja heitti aurinkoisen hymyn... ja toisen, ja kolmannenkin.
Oih ja voih kun sulin siihen paikkaan!!! En osannut muutakun itkeä ilosta ja onnesta[:D][:D][:D]
... sai lisää tissiä poika kun noin ihana oli[;)]

Rennolla kädellä
KYLLÄ! So WHAT!!! Kaikalle kymmenen pistettä!!!
Mä neuvottelin asian raskaus aikana itselleni. Allekirjoitin sopimuksen ja hyväksyin väsymyksen, kiukuttelut, mahanpurut, yöheräilyt, tissikiukut, kakkavaipat, ne valitettavasti kuuluu asiaan ja ne pitää hoitaa, mut nyt kun ei tarvitse niitä stressata, niin voin vapaasti nauttia justiinsa tälläisistä aamuista kuin tänäänkin oli[;)][:)].
Koitetaan nähdä ne parhaat puolet kans!!
Ihanaista maanantai aamua/päivää kaikille teille rakkaille!!!!

Nyt lähden piirtämään naamaani ja kaupungille mars![:D][:D]
 
Maanantai ja arjen harmautta..

Keskimmäinen poika kuumeessa, nousi sitten eilen illalla melkein 40 [&o] Vanhin myöhästy 100% koulusta, mutta se ei ollunna mun vika, vaan herran aivan oma. Mikä noita murkkuja riivaa aamuisin, vaikka herättäs klo.5 niin sitä takamustyaan ei saa soffalta (lastenohjelmat) ylös ennen kuin on varmana myöhässä.Prkele!

Yö meni Iiiiiiihanasti, eli toissa yö oli hel**ttiä ja nyt jäbä vetäs ekaks 4 tunnin tirsat ja sit 3 tunnin välein... [:D] mä olen NUKKUNU!!
Nyt kohta heräilee vaunuista, käytiin kaupassa ja apteekissa hakemassa cuplatonia ja kohta aloitamme testing,testing [;)] Peukkuja sille... Kunnon paukut päästi aamulla mun sylissä, ja sitten tulikin jo vähäsen jutustelua. Ihana Pieni naperoni jutteli äiteelle ja mä olen ihan rakastunu <3

PojanÄiteen kanssa samalla aalloilla....Kaikki valvotut yöt ja itkuparku kohtaukset unohtuu kyllä kun toinen on noin söpötys [:)]

Jahas, nyt katsomaan kitinäkätinää
 
Gefilus d-tipat meillä ollut koko ajan käytössä. En usko, että niistä on tullut vatsan puruja, vaan enemmänkin äidin suklaan syönti on niitä aiheuttanut[:o]

Onnea Celina! Pitkä odotus vihdoin takana[:)]

PojanÄiti: nuo hymyt vie ainakin mua eteenpäin. Jotenkin tuntuu, että pikkuisen hymyillessä väsymyskin häviää jonnekin. Paitsi silloin, kun kitisee yöllä kopassaan ja menee katsomaan, että joko tissin perään huudetaan, niin siellä onkin sellainen virne naamalla[:D]

Rennosti, niin mäkin päätin, rauhassa vauvan käsittelyn kanssa, niin oon itsekin rennompi ja vauva selvästi tyytyväisempi. Ensimmäiset viikot vedin sellaisella tahdilla, että tällä hetkellä hirvittää. Nyt oon todennut, että vauva on just ton ikäinen vain tämän päivän, näyttää ja tuoksuu ja käyttäytyy just tuolla tavalla vain tämän päivän. Ja äsken imetyksen yhteydessä hullaannuin pikkuisen korvan ihanuudesta, kun se vaan on niin suloinen[:D][:)]. Nautitaan tästä vauva-ajasta, kaikkine kitinöineen ja suihkukakkoineen, kohta se on ohi ja ihan uudet haasteet edessä.

Sellaista piti kysyä, että tiedättekö mistä saisi sellaista massaa/savea tms. mihin saisi painettua pikkuisen jalkojen ja käsien kuvat?

Taitaa vaunulenkki olla edessä, kun pikkuinen nukahti tissille, mutta nyt kuuluu kopasta sellainen ähinä, että ei siellä kyllä ainakaan enää nukuta[:D] Ja hitaasti meen vielä, babymoonia vielä viikko jäljellä, sitten alkaa terveellinen ruokavalio jne[:D][:D]

Mukavaa viikkoa kaikille!
 
HaniMami: meillä on tällaiset taulut mihin painettu jalan kuvat, maalaamalla kehyksestäkin saa oman näköisen -> http://www.tinttaiita.fi/kadenjalkitaulut-c-30.html
 
Moikka kaikille!

Täältä yks 5 viikkoisen pojan äiti yrittää liittyä joukkoonne (oon kauheen laiska kirjottaan, yritän skarpata :d)

Oon aina sillon tällön käyny lueskelemassa näitä teijän kirjotuksia ja yrittänyt hakea apua, tai no ainakin vinkkejä, omaan vauva-arkeemme, joten eiköhän ole suotavaa myös ite tänne kirjotella ja jakaa kokemuksia.

Nuista, ah niin ihanista, D-vitamiinitipoista.. Meillä syöty kaks viikkosesta asti Devitolia, aloitettiin heti 5 tipalla (näin meille neuvottiin :/ ) No siihen samaan aikaanhan sitten alkoi vatsanväänteet ja kovat ilmavaivat. Ei tosin onneksi olla huudettu näiden väänteiden aikana kurkku suorana, vaan ähistää ja kähistään niiden aikaan. Ähinät ja kähinät tapahtuu pääasiassa alku yöstä ja sitten aamusta, ja näitä kähinöitä säestävät kovat paukut. Annan tipat puolenpäivän aikaan. No mutta olen sitten testannut että annan vain 4 tippaa vitamiinia, niin kappas ähinää ja kähinää ja paukkuja on vähemmän, kuitenkin jonkin verran. Mutta vauvalla ja äidilläkin paljon mukavemmat oltavat! :) En sitten kyllä ole ollenkaan varma johtuneeko tuosta yhden tipan pois jättämisestä vai mistä, mutta en ole muutamaan syytä tähän mennessä keksinyt [8|]. Täytyy tässä vielä testailla jonkin aikaa tuon 4 ja 5 tipan eroa...

Täällä mennää täysin tissimaidon voimilla etiäpäin. Mitä nyt muutamana iltana oon antanut tissimaidon lisäksi korviketta siinä toivossa että yöllä unet olis pidempiä.. No se kävi toteen yhesti, ensimmäisellä korvike kerralla. Poika nukkuin jopa 5 tuntia putkeen, mutta seuraavana yönä palattiin syömään n. 3 tunnin välein. Jotenkin koin sitten koko korvikehomman turhaksi enkä ole sitä antanut sen koomin.. kuitenkin haluttais totuttaa poika syömään korviketta (söi kyllä suht hyvin niillä kerroilla kuin annoin) että joskus jos tilanne on sellainen (esim. kaupungilla ollessa) että tissin laitto suuhun on hieman hankalempaa nii voisi antaa pullosta korviketta.. ja joskus myös silloin jos äitiä väsyttää ja potuttaa nii isi vois lapsen syöttää! [:D] Pullosta syöminen kyllä onnistuu, ollaan annettu pumpattua tissimaitoa siitä , että sen kanssa ei ongelmia.

Jahas, herra taitaa heräillä.. sainpas jotain kuiten kirjoitettua :D järkevää tai ei, mutta kuiten. pyrin kirjottaan toistekki ja osallistua/kommentoida muiden kirjoituksia, eikä vaa kirjottaa omasta arjesta.

Niin ja onnea teille kaikille vauveleistanne <3
 
Nopee kyssäri: Kuinka moni teistä on suunnitellut, että seuraava vauva saa tulla jos on tullakseen?
 
kaika: Mä täällä oon aivan pelästäny mun ajatuksia kun oon ajatellu jotta ei haittais vaikka kolmas lapsi tulis heti kun olis tullakseen. Mutta yritän päästä tästä ajatuksesta koska pitäis koulu aloittaa ens syksynä ja odotus ajan pahoinvointia en kyllä jaksais heti uudelleen, ja mies ei taida olla halukas komanteen ihan heti.
 
Hui! Vai meinaatte heti perään lisää tehtailla [:D]

Meillä on ollut ihuna päivä, vaikka tuo isoveikka kuumeessa onkin. Vierekkäin tuossa soffaillu, minimiäs katsellut ja hämmästellyt moista ihmetystä, joka höpöttää omituisia. Tutustuttiin soittorasian säveleen, joka olikin aivan mahtava juttu saada minimiäs rauhoittumaan toviksi. Massulla jaksetiin olla tänään jo 10minsaa lattialla, taisi sekin olla isoveljen ansiosta, kun jaksoi pötköillä vieressä. Musiikki on ihan IN. Tuntuu kuin jäbä "lamaantuis" kun musiikkia soi jossakin.(tv:stä,radiosta...)

Cuplatonin aloitin, ja olen koitanut itsenikin pitää kurissa eli olla stressaamatta. Kun esikoiselle sanoin äänen, että mun ja vaavin välillä on näkymätön piuha...sain ahaa elämyksen (en sit voinu aikasemmin hoksata perhana!) Kyllähän tuo naperokin huutaa, jos mammalla pinna tiukalla... Nyt jänskätys tiivistyy, kun menin kämmäämään d-vitamiini tippojen kanssa, ja sinne uppos viisi tippaa 2 tipan sijaan [&o][>:][&:] Kädet kyynärpäitä myöden ristissä,ettei saa aikaseksi masussa enempää vaivoja, kun viime yö oli NIIN ihana jo. [&o][:-]

HaniMami: AskarteluPaskartelu kaupoista löytyy ihan sitä perus massaa.
Kirsikka86: Kiitti linkki vinkistä [;)]

Ja nyt kun tuli syötyä iltapala koneella (SSssshh[:-] koneella ei saa syödä/juoda) niin voinkin mennä nukkumaan minimieheni viereen. (Jeps, nukkuu isänsä paikalla...[:-]SSsssshh meillähän ei viereen opeteta)
Öitä! [:)]
 
Iltaa mammat [:)]

Meillä oltiiki vaarilassa koko päivä [:D] Ja nimitys "vaarila" tuli äitini suusta ja perusteluna "no mummis kuitenki sanoo että tuutte mummolaan, ni pitäähän lapsen jossain vaiheessa erottaa minne menette".. Äitini ei ilmeisesti ajatellu, että muksu oppis sanomaan isomummila pelkän mummolan sijaan[;)] Mut kuitenkin.. neiti vetäs melkee 3h tirsat muorin (mummi) sylissä ja äitini naureskeli ja ihmetteli kuin tyttö hänen sylissään pystyy nukkumaan [:)] Sit kun mun isäki tuli kotiin, ni neiti oliki just sopivasti heränny ja pääs ihmettelee vaarin pistävää poskea ja kitisemään, ku oli nii jännää [:D] Oli mun toinen veliki paikalla ja seki pääs jännittämään, et kuinka tollasta rääpälettä ees sylissä pidetää [:D] Totes kyl, et noi pienet on nii tylsii ku ne vaa tuijottaa ja kiljuu [:D][:D][:D][:D]

Nyt neiti sit nukahti uudelleen, et saapi nähdä kuinka tuon yön kanssa sitten meneepi.. Huomisen jätin täysin vapaaksi suunnitelmista ihan senki takia, et saan varmasti nukkua sillon ku vauva nukkuu! Tänää oli kans ollu tarkotuksena moinen, mut sithän mä lähdinkin kävelemään kaverin kanssa sillon ja vauva nukku sen tunnin vaunuissa mitä me köpöteltii.. Mut oli toi neiti kyl niiiin yliväsyny, ku vaarilaa mentiin, että en meinannu millää saada nukahtamaan[&o] Sit muori otti neidin syliin ja sai onneks nukutettua.. sain sit itte äidilleni todeta et "jaa toi on tota kokemuksen tuomaa taitoa"..Mut tärkeintä oli, että sai nukuttua.. Mä itse näytän kyllä pandalta, mut ei siinä mitää uutta ole [;)]

Kaika
: Meillä ollaan sitä mieltä, et seuraava tulee jos on tullakseen [:)] Saatiin totaki neitiä 2v yrittää ennen ku sai alkunsa, että ihan jo senkin takia saa seuraava tulla aika perään.. Ja oon jotenki itte ollu aina sitä mieltä et haluun pienet ikäerot.. Mulla ja mun vanhimmalla veljellä on pari kuukautta vajaa 4v ikäeroa, et kaipa se siitä johtuu [:)]
 
Kaika nopee kyssäri takasin:
Kuinka noin kyselet? Onkos siellä vauvakuumetta ([8D]) ilmassa?
... muistelen sun uhoilleen jotta tämä on joko viimonen tai sitten niitä tulee reilusti lisää...[:D][:D][;)]

meillä se kolmas tulee (miehen suostumuksella tai sitten "hupsista, kuinkas nyt näin..." [8D][;)]) ehkä muutaman vuoden kuluttua. käyn ensin koulun loppuun ja sitten...[;)]

Ompas mulla ollu jotenkin kiva päivä... [:)]
Ainakin mahtava fiilis!!!
Menenpä sen kunniaksi nukkumaan.[:D]
 
Takaisin
Top