Lokakuun yleispulinat- vauva-arki ja vauva-arkea vielä odottelevat

Minzkuli

Näppärä viestien naputtelija
[align=center][font="comic sans ms"]LOKAKUU
Jos olet syntynyt lokakuussa,
saat lahjaksi taivaan tähdet.
Saat lahjaksi kirpeän syksyn sään
ja järven pintaa peittävän jään.
Kun aamulla ulos lähdet,
muistathan: On uusi jää
hirmu, hirmu pettävää!
[/align][align=center][font="comic sans ms"] [/align][align=center][font="comic sans ms"]Onnitteluja kaikille vauvaantuneille ja teitä viimeisiä syyskuulaisia vauva-arkeen odotellaan mukaan myös.. Tervetuloa siis turisemaan Lokakuun löpinöitä [:D][/align][font="comic sans ms"] 
 
[align=center]

[/align]
 
Heii täähän on hyvä idea!

Mäpä aloitan tämmöisellä "kevyellä"kysymyksellä, joka enemmän koskee vauvautuneita:
Mitenkäs teidän seksielämä on palutunut vai onko?

Mä oikein yllätyin, kun mies ehdotti peittojen heilutusta tänä aamuna tai en mä siitä yllättynyt vaan siitä, että mun ei tee mieli
(olin etumus maidossa, jälkivuotoakin vielä, hampaat pesemättä jne..).
Mun tekee mieli noin ajatustasolla ja vähän jännittääkin, kun tässä nyt pian kuukauden päivät menny ilman...
Yksi iso tekijä on ehkäisyn puute- vaikka täysimetänkin, en tooodellakaan luota sen tuomaan suojaan.
Ja en vielä halua neljättä lasta[;)].
Mitä te meinaatte ottaa ehkäisyksi?
Hormonikierukka oli hyvä, mutta en nyt halua sitä, jos vielä yritetään..
Pillerit- juu EI!
Minipillerit- kts. edellinen.
Laastari- ei sovi, kun käyn uimassa.
Kapseli- hmm..saakhan sen vuodeksi?
Rengas- tjaa...

Noh- pitääkin mennä- jes- imettämään!

Mulla oli vaikka ja mitä asiaa, mutta palaan taas!
 
Loisto kysymys kaikalta!
Mä oon pohtinu omassa pikkupäässäni täta sekstailua. (lue: saanut kamalan härkäsen tehtyä asian tiimoilta)
Mua jännittää ihan hirmusti!!!
Mun kans tekee mieli, noin niikun teoriassa, mutta käytäntöön on kyllä harvinaisen pitkä matka.

Toisaalta olen niin löysässä kunnossa vielä että varmaan hävettäis edes yrittää,
tuntuis varmaan paremmalta vetkutella munaskuita takapihalla[;)][8D]

Samoin toi episiotomia haava mietityttää... tosin ei enään ole yhtään arka...
Ja jotenkin sitten kuitenkin ajatus että tunkis yhtään mitään sisään
tuntuu luonnottomalta

oonkohan mä nyt matkalla frigitiyteen...
no eipähän ehkäsystä tartte miettiä[8D][8D][8D]

Jaa... jodun määkin palailemaan asiaan myöhemmin...
 
Heh, samaa olen mäkin miettiny, et millon uskaltas. Tosiaan episiotomiahaava ei täälläkään enää kipeä, mutta....jännittää, et jos sattuukin. Sanoin miehelle, et ehkä sit ens vuonna ja oli kyl ilme sen näköinen [:D][8D][:D] Täälläkin jälkivuotoa vielä pikkasen ja se jotenkin etoo, samoin tisseistä tulevat maitosuihkut [:D]
Noh, pitää kans palailla myöhemmin tähän, koska nyt ei täälläkään tosiaan tee edes mieli, kuin ajatuksen tasolla:)
 
Hide, et olis väsy..Pikkuherra päätti sit viime yönä, et 1,5h välein syödään..En tajua, miten voi olla nälkä niin usein vaikka syödään kunnolla ja maitoa tulee hirmusti..Ja kuudelta sit ylös..Nooh, ehkä tää tästä [:)]
 
Jee- kiva, että muutkin miettii tätä "ongelmaa" tai no- kyllä ainakin minä saan siitä tehtyä Ongelman[&:][;)]

Juteltiin miehen kanssa Seksistä ja (taas kerran) se olen minä joka tekee asiasta eläämääkin isomman. Miehelle tilanne on ihan ok- voihan sitä muutakin tehdä kuin laittaa munnoo sinne mistä vauva on just tullut[;)]
Onneksi noi miehet on niin helppoja ton asian kanssa, että niille kelpaa, jos jonkun tempun tekee vaikka itse ei olisikaan ihan kybällä hengessä mukana[8D][:D].
Näillä puheilla annan itselleni aikaa- kyllä ne halut sieltä taas tulee- korkojen kera, kun tässä viikkotolkulla ekaksi kuvittelee kaikki mahdolliset aikuisten leikiasennot[:D][:D][:D]

Venyneistä paikoista- onneksi ne palautuu- ajan ja jumpan kanssa.


Aasinsiltana- tavallaan on kyllä pienimuotoinen ihme, että lapsia tehdään useampia, kun ajatellaan kaikkia näitä vaivoja ja harmistuksia ja hormonimyrskyjä, joita lapsen saaminen aiheuttaa jo ennen plussaa...
 
Kaika: Näin ensisynnyttäjänä ja sektiolla on huono neuvoa näissä asioissa, mutta ymmärsin, että alatiesynnyttäjä voi harrastaa seksiä parin viikon jälkeen jos paikat ei ole kipeänä, eikä olisi mahdottomasti jälkivuotoa ja mielellään jälkitarkastus tehtynä. Tosin liukasteita voi joutua käyttämään kun limakalvot on aika kuivat - varsinkin mitä enemmän imettää.

Enemmänkin napsahti tuo pohdintasi ehkäisystä, sillä täällä puntaroidaan saman asian tiimoilta. Vuototaipumuksen vuoksi kierukat on aivan out vuotoa lisäävän taipumuksen vuoksi ja pillerit ja muut hormonivalmisteet taas sen vuoksi, että ne voivat vaikuttaa tuohon aivo-kystaan kasvattavasti. Alustavasti näyttäisi siltä, että "teinihommaksi" menee, eli kumin kanssa pelleillään jos vain limakalvot ei kuivu liiaksi... Tosin hetkihän tässä menee ennen kuin tuollaisia hommia meinaa haaveilla - on tuo sektiohaava sen verran arka. No, kyllä elämä voittaa - tässäkin asiassa - ajan kanssa.

Rapsutellaan noita ukko-kultia muutoin... ;0)
 
Kivaa! Just seksistä keskustelua tänne halusinkin. Itelle tuli synnytyksessä toisen asteen repeämä joka ei kyllä enää ole yhtään kipeä. #Eilen kuitenkin uskaltauduttiin koklaa kuin se kävis, tietty tosi varovasti mut stoppasin jutun heti alkuunsa. Tuli outo tunne et ihan kun "siellä" olisi ollut jotain tiellä [:D] ei varsinaisesti sattunut mutta tuntui niin oudolta.

Hahah, nnauroin taas PojanÄidin kommentille "vetkutella munaskuita takapihalla"[:D], aika nasevasti sanottu! [:D]
Tosiaan onhan niitä tapoja muitakin kun se perus peitonheiluttelu, Miehet nyt tykkää mistä vaan melkeinpä [:D]
Kyllä meidän mammojen aika koittaa vielä! [:)]

Nyt ois pojan kanssa lähtö kyläilemään, mennään bussilla nyt ekaa kertaa. Kuinkahan onnistutaan, saakohan poika raivarit hiljases bussis ym :D jännitättekö muut tämmösii tyhjän päiväsii jutttui? [:D][8|]

Mut eka apteekkiin, lisää Cuplatonia, se ei saa loppua missään vaiheessa [:)]
 
Seksistä: Ei olla puhuttu edes [:D] Yritin eilen kysellä miehen mielipidettä asiaan: ehkäsy.. Enpä saanut mielipidettä [:D] Tosin meillä meni pillerien jälkeen melkee 2v ennen ku ees saatii toi neiti alulle, et mä luulen kyl, et me jätetään ehkäsy kokonaan pois, ja jos seuraava tulee heti perään, niin se sit tulee heti. Tosin ois kiva kerkee muuttaa Kanadaan ensin, jos siis nyt ens vuonna muutetaan (toi mies muuttaa mieltään asiasta koko aika), ja saada siellä joku opiskelupaikan/duunin tapanen juttu aluilleen... Noooo.. mä mietin sitä sit myöhemmin[;)] Ja seksiähän varmaa voitais ihan hyvin nyt jo harrastaa, kun ei mulla mitää tikkejä missään ole, mut eipä mulla pahemmin kiinnostustakaan asiaan ole.. [8|]Eikä mieskää oo ees yrittäny mitää, hyvä jos pusun saan päivässä [>:], että luulen et meillä on arestia pidempäänkin sen suhteen...

Meiä neiti päätti sit alkaa kuulostaa bulldogilta.. on ilmeisesti nenä vähän tukossa, mut mitää ei tuu ulos eikä mitää näy, ku kurkkaa [8|] Mahtaako ton ikäsillä toimia se sipulipussi tyynyn viereen-juttu? Käyn varuilta ostamassa kyl niistimen tänää, et jos toi oikeesti meinaa nyt ekan flunssansa ottaa [:D] Kuhan tästä saan itte vähän oltua ittekseni, ni sit voisin pakata tytön, mut ilmeisesti pitää pukee vähä enempi sit, et ei mee pahemmaks toi lenssu..

Pilpa: Varaa tutti mukaan [;)] Sillä mä oon meiä tytön saanu hiljaseks bussissa.. Ja oon ottanu sen asenteen muutenki, et jos tyttö saa kauheet raivarit eikä millää hiljene, ni jään dösästä sit pois.. Ihan jo sen takia, et mulla ittelläni palaa aika dösässä hermot, jos siel on kauheesti kiljuva lapsi (ku ei korvat kestä), ni en viitti muita rääkätä [:)] Mut onneks neiti viihtyy bussissa, ratikasta ja metrosta se ei taas tykkää ollenkaan jostai syystä [8|]
 
Purri: meidän neiti on kuulostanut bulldogilta tai miehen mielestä manaajalta jo ihan sairaalasta asti. Nenässä on pari kertaa näkynyt aika iso räkäköntsä, jonka oon sitten pikkuniistäjällä imaissut ulos (ei oo kivaa) mutta öirnät ja muut jatkuu. Mun mutsi on sitä mieltä, että se maidon takaisin virtausaiheuttaisi sen örinän. Jostakin luin, että jos pienelle tulee flunssa, niin laittaa kuumaa vettä pinnasängyn alle, niin siitä nousee sitä höyryä, että pikkuisen on helpompi hengittää. Ja suolatippoja kannattaa kanssa kokeilla, jos liuottaa niitä könttejä nenästä.

Vesseli: just kaverin kanssa puhuin, kun nyt toista päivää imutellaan puolentoista tunnin/ 2h välein, että ei  jaksa. Totesi, että saattaa olla sellainen tiheän imun kausi, että tilataan maitoa tulevaa kasvupyrähdystä varten. Täytyy toivoa, että asia on niin.

Seksistä ja ehkäisystä: mun tekee ihan hirveästi mieli, kun ei oo niin kankea ja turvonnut, mutta alapäähän sattuu vielä+ on vuotoa. Läheisyyttä, läheisyyttä suukkoja ja halauksia. Ehkäisynä oon ajatellut aloittaa ehkäisyrenkaan. Pillereitä en enää koskaan milloinkaan haluaisi syödä. Katsotaan sitten jälkitarkastuksen jälkeen.. Ei mieskään ole asiaan vielä puuttunut, joten eipä kait hänelläkään ole kiirettä.

Täytynee ottaa pikkuneiti parvekkeelta sisään, kun sinne paista aurinko, ettei ihan paistu. Jos sitä ensin malttaisi syödä..
 
Hani: Juu kyl toi neiti kuulosti tolta jo sairaalassa, mut sit ku kotiuduttiin, ni ei enää kröhissy ollenkaan.. Siks vähä yllätti, et tänää on kröhissy.. Mut kävin varmuuden välttämiseks ostamassa sen pikkuniistäjän [:)] Mä oon kans tosta höyrystä kuullu, mut se vaa jotenki tuntuu nii hassulta, ku kuitenki toi sänky on aika korkea, eikä meillä oo mitää koroketta, millä sais vähä lähemmäs sitä kattilaa siit lattialta sitten..[8|] Noo.. ootellaan ja ihmetellään mokomaa [:D]

Neidin unet oli ihan sekasin viime yönä [&:] Mies sai tytön nukkumaan vasta 02:00 ja mä olin jo 02:30 heijaamassa tyttöä, ku se kitis nii paljon, mut ei kuitenkaa heränny, eli ei ollu nälkänen.. No sit se nukahti vähä ennen kolmea ja heräs syömää 7:30.. Yritti seurustella taas, mut kuitenki nukahti eli mäki nukahdin siitä sit ja nukuttii parisen tuntia.. Sen jälkee ei tyttö oo oikee suostunu nukkuu muualla ku mun mahan päällä poikittain [8|] Mut koska mun tarttee tehä muutaki, ku olla patjana, ni oon yrittäny sitä sänkyynsä laittaa.. Toivottavasti ei ala taas toi jatkuva yökitinä.. Seki ois hyvä jos sais 3-4h unta, syöttö ja taas 3-4h unta [:)] Vaikka arvostanki saamiani pitkiä unia, mutta silti [;)]

Hirveesti tekis mieli kaikkee hyvää, mut taidan jättää väliin kuitenkin... Ainaki toi puntarin antama luku oli sen verran pelottava, että ei tee hyvää syödä herkkuja.. Haluisin jotenki järkevästi alkaa pudottaa painoa tässä samalla.. En siis mitää varsinaista dieettiä halua, vaan just silleen, et sais liikuttua ja syötyä oikein ja sitä kautta tiputtais.. Ärsyttää vaa, ku en tiiä saisinko jo treenailla vai pitääkö vielä kauan antaa kropan toipua.. Kun ei oo kipuja ja vuotoki jo loppu, ni tuntuu jotenki turhauttavalta vaa kävellä ympäriinsä...
 
Purri: Kirjoitellaan nyt sitten kahdestaan täällä[;)] Mulle sanoi terveydenhoitaja, että jälkitarkastukseen asti voisi lepäillä ja sitten vasta esimerkiksi vatsalihaksia ja muuta treeniä ja siihen saakka ihan kävely + muuta synnytyslihasten treenit on sopivia ja riittäviä. Itse oon ainakin sen verran väsy, ettei vielä muuta tarvii kuin nuo lenkit.
 
juup luulenpa ettei miekkosia haittaa vaikka pääsisäänkäynti onkin poissa käytössä[8D][:D]
Naisvartolosta kuitenkin löytyy josjonkunlaista koloa, vakoa tahi reikää minne tökkiä, sekä ollaan yläpäästä yhtä taitavia kuin alapäästä, ja käteviäkin vielä[:D][:D]
joten jos siis on yhtään kiinnostusta niin kyllä ne temput saadaan väännettyä, ukot taatusti antavat sitten aikanaan kaiken tublana takaisin, jos tuntuu että jääpi itse vaille.
Ja onhan se mukavaa ihan vain (esi)leikkiäkin.
Lämmitellään useampi kuukausi, nin johan on tulista sitten pehkujen alla[:D][:D][;)]

Meillä on papinmetästys päällä[8D][:)]
Joten lähdempä soittorumbaamaan...
Ja imettämään, kuinkas muuten...
 
Hani: Mul ois kyl energiaa tehä jotain pientä treeniä kotona [:)]Mut kun en uskalla vielä ennen ku saan lekurilta luvan [:D]

Mun pitäis vielä varmistaa, et saako olla yks luterilainen kummi ja yks katolilainen kummi, vai pitääkö mun jostai repästä vielä toinen luterilainen kummi lapselle?[8|]
 
Seksistä: mulla rupes yllättäen eilen jo tekeen mieli, joten kattotaan, joska sitä jossain muodossa jotain vois tehdäkin [8D]
Ehkäsynä olen koko ikäni käyttänyt kumeja, ja voin suositella lämpimästi. Kaksi kertaa vain on 15 vuoden aikana ehkäisy pettänyt (liukui pois päältä) ja silloin otin jälkiehkäisytabletit. Meillä miehelläkään ei ole mitään noita kumeja vastaan, vaan hänen mielestään ne parantaa kestävyyttä [:)] Ja kuminhan voi jälkikäteen aina tarkastaa että onko ehjä, niin se on mun mielestä myös tosi varma.
 
Iltoja täältäkin..
 
Seksikysymykseen kannan minäkin korteni kekoon. Ensimmäinen viikko synnytyksen jälkeen näin vaikka millaisia unia ja ois pikkasen haluttanutkin. No toisella viikolla oli muutama päivä kun ei jälkivuotoa ollut ja ukolta vähän kyselinkin että milloinkohan tässä uskaltaisi. Ukko totes et kai hän on saanu kans jonku hormoonipommin kun häntä ei vois vähempää kiinnostaa koko asia. No nyt on sit taas toista viikkoa valuttanut sellaista ihanaa rusehtavaa limaa niin eipä oo paljoa itseä koko ajatus hotsittanut. Enemmänkin haluisin halia ja pusutella mut ei tota ukkoa kiinnosta oikein sekään.
 
Ehkäisystä juttelinkin jo neuvolatädin kanssa ja saas nähdä jos vaikka minipillereitä kokeilisin, pillereitä söin monta monta vuotta ja ne kävikin ihan yllättävän hyvin. Mitä nyt kun useamman vuoden söi samaa merkkiä alkoi itkuraivareita tulemaan. Yleensä silloin pidin pienen tauon ja vaihdoin merkkiä. Kumeista mä en tykkää yhtään eikä ukkokaan. Sen takia kun pillerit lopetinkin ja kumeihin siirryttiin niin tiesin että ei mene kauaa kun lasta aletaan yrittämään joko alkuun puolivahingossa tai sitten ihan tarkoituksella. Ja tarkoituksellahan siihen puuhaan sitten ruvettiin [:)]
 
Uudelleen raskautumisesta; Raskaana oleminen oli loppupeleissä aika ihanaa aikaa, ja synnytys varsin helppo. Kun tää väsymys ja yökitinä väistyy niin kyllä sitä ehkä voisi vielä toista lasta harkitakin. Tosin ei todellakaan heti. Ukko on sitä mieltä että enempää ei tuu mut enköhän mä sen sen saa ympäri puhuttua jos sellainen tilanne tulevaisuudessa tulee että "Onnille" sisko tai veli pitäisi saada.
 
Täällä ukko oli tänään 4,5h kahdestaan pojan kanssa kun mä kävin äireen kanssa HelsinkiFashionHousessa törsäämässä rahaa. Käytiin myös ostamassa kastemalja ristiäisiin. Mua jännitti ihan mielettömästi jättää poika ja aattelin että tuleekohan mun ostosreissusta mitään jos itken ikävääni, mut kaikki meni tosi hyvin. Ukko oli joutunut 2 kertaa vaihtamaan vaipan ja 2 kertaa antamaan evästä. Hah.. on tasan 2 kertaa laittanut pojalle vaipan aiemmin niin tekipä sillekkin ihan hyvää nähdä että mitä nää mun päivät täällä on kun hän ajelee pitkin kyliä.
 
Elonmerkkejä täältäkin.  Välil neidille saa antaa suolatippoja nenään ja välil taas parempi.
Väsymystä täältäkin suunnalta ja sitten viel poika viel energiaa multa. Huomen lähtee viikoksi isälleen ja anteeksi vaa,mutta helpotus. Jotenkin vaa tuntunut että voimat vähän ollut rajalliset.
Tänään on neidil ollut kärtty päivä, ku ei mikää ole kelvannut oikein ja meillä ollaan selvästi sylitapaus, kun välillä kun laittaa sänkyyn, niin kamala kitinä heti.

Seksiä eilen ehdotin miehelle aamulla ja se oli ok,mutta illalla sitten ilmoitti että ei oo viel valmis. Tietenkin vedin itseeni ja ajattelin että mussa on vika. Ei kuulemma ole ja hän haluaa nyt vaa vielä odottaa. Ehkäisynä käytetään kumia nyt ainakin,vaikka kumpikaa ei tykkää ja ei olla koko yhdessä olon aikana käytetty. Kerta se ensimmäinenkin. Saa nähdä miten onnistuu. Toista ei kuitenkaa heti aleta yrittämään.

Nyt nukkumaan, kun väsyttää ihan sikana ja sitten täytyy nousta kuitenkin alle 3h päästä syöttämää tyttöä. Eka aina koitan antaa rinnoista ja sitten jos ei riitä, niin pulloa kehiin. Joskus saan oikein ponnistella että pysyn hereillä ja joskus sitten taas se ei tunnu vaikealta.
Omaan napaa tulee kamalasti juttua nyt vaa. Anteeksi vaa.
 
Huomenta kaikille!

Me oltiin eilen koko konkkaronkka mummolassa- vauvakin ekaa kertaa[:)]
Hienosti meni ja vauva jopa antoi mun syödä kuumaa ruokaa samaan aikaan muiden kanssa. Kiltti tyttö.
Olihan ihanaa mennä äiteen valmiiseen pöytään ja nauttia loistavasta ruoasta ja hyvästä viinistä.
Mieskin ihan vapaaehtoisesti sanoi ajavansa takas, joten sain nauttia ison lasin viiniä hyvällä omallatunnolla[8D]

Tupakkaa ei ole vieläkään tehnyt edes mieli.

Mammaliina: Mitenkä se terapia on alkanut?

Minzkuli: Eikös ollutkin jännää lähteä ilman vauvaa?
Musta tuntuu, että maailmakin näyttää eilaiselta.

Treenaamisesta ja seksistä: Mä olen sitä mieltä, että kaikkea voi tehdä, jos itsestä tuntuu siltä.
Toki kumia kannattaa käyttää tulehdusriskin vuoksi, jos jälkivuotoa vielä.

Löytyikö pappi, PojanÄiti?

buldogin kuuloisista vauvoista: Meillä auttaa, kun antaa tilkan vettä syötön jälkeen.
Maidosta tulee tuolle vauvalle sellaista limaa tai mitä lie tonne ruokatorveen..

Mitenkä meni Pilpalla bussireissu?


Asiasta seinään- koska tää hormoni hikoilu helpottaa?[:'(] Inhottavaa, kun hiki haisee.
Yöks!
Meille tulee tänään parit vieraat ja sitten olis fudistreenejä..päivä siis menee vauhdikkaasti- taas.
Nyt aloitetaan aamupäiväunia edeltävällä syöttöhetkellä ja sitten kuntopyörää ja joogaa.
Sitten voisi ruokkia muun perheen[;)].

Mukavata sunnuntaita kaikille!!
 
Noni!

Perjantai-iltana sitten supistukset taas kovenivat niinkuin oli tehnyt jo kaksi viimeistä päivää. puolen yön jälkeen 2.10 puolella lähdettiin osastolle kun supistuksia tuli tosiaan säännöllisesti ja 4-5min välein. Ja sille reissullehan sitä sitten jäätiin [:)] Poika syntyi vihdoin uuvuttavien supistusten saavuttamana 2.10 klo 23.11 pistein 9/9 painoa 3470g (pituus ei vielä tiedossa) kun päästään toivottavasti maanantaina kotiin (viim.tiistaina) kirjoittelen sitten kuulumisia enempi teille ja palaan "ruotuun" [;)]
 
Näinhän se menee, kaikki hyvä loppuu aikanansa.. Ja siis kyseessä neidin yöunet[;)] En tiiä monelta mies sai tytön nukahtamaan, mutta mä heräsin syöttämään 03:30 ja neiti piti mua hereillä sen tunnin sitten.. ja SÖI koko ajan[:-] Sit neiti herätti mut 07:30 ja taas söi melkee tunnin.. Tarjosin siis sekä pulloa että omaa maitoa ja molempia hotki [:-] Ja oli kyl edellisenä päivänä ihan nätisti syöny.. Noh, tästä yöhotkimisesta seuras sit se, että neiti puklaili tunnin sen jälkee ku oli heränny.. Mun yökkäriki sai ekat puklut päälle..Sit sen sijaan, että ois nukkunu 11 päikkärit niinku yleensä, niin neiti nukahti 10:30, nukku puolisen tuntia, heräs ja hengaili hetken, nukahti vartiks ja taas heräs ja sit joskus 12 kieppeillä alko olee neidilläki jo nälkä ja sit nukahti varmaa vartti sitten sänkyynsä.. Pitää itteki mennä sänkyyn, jos vaikka sais päikkärit otettua..

Mammaliina: Anna tulla omaa napaa vaan [:D] Niin me muutki omaa napaa puhutaan [:D]

Piia: Onneks olkoon [:)]
 
Muillakin näköjään imetään tiheään.. Tänään taas ollut vähän rauhallisempaa mutta sitten saattaa aamuyöstä haluta tissiä jatkuvasti.
Kommentoin pikaisesti..

Piia84: Onnea *herkistys* :'))

Kaika: Joo, kiva tuo hikoilu [:'(][:D] Ja yleensä on voinut välillä pitää samaa paitaa kaksi päivää.. Nyt ei todellakaan voisi [:D]

Tänään luulin löytäneeni sen oikean nimen, mutten vieläkään ole varma! Nyt siis 3 vaihtoehtoa. Vaikeaa tehdä päätös yksin [&:]
 
Takaisin
Top