Lokakuun yleispulinat- vauva-arki ja vauva-arkea vielä odottelevat

Ei kerkeä paljoa keskustelemaan.. Lukaisin vaan pikaisestu juttunne.
Meillä menee kaikki kuten ennen, yöt siis vaihdellen ja päivät.
Omat asiat kunnossa ja kohtahan ne ristiäisetkin ovat meneillään.

Tästä lähdenkin vaippaa vaihtamaan! [:D]
 
Custos: Mulla oli ensimmaisen viikon aikana melko isoja klimppeja jalkivuodossa. Viimeinen oli ISON kananmunan kokonen, josta soitin laakarille. [&:] Muuten mun vuoto ei ollu mitaan runsasta. Kaskivat lepaamaan enemman ja kielsivat lapsen heijaamisen sylissa, koska vuoto voisi liiasta rehkimisesta lisaantya. Joten luulen, etta voit olla rauhassa kunhan muita oireita ei ilmesty.[:)]

Sain vihdoin ostettua itkuhalyttimen ja nyt ensimmainen testi menossa. Saa naha nukkuuko poika pitempaan ja paremmin ulkona vai ei. Olis edistysta, kun paivalla ei halua muuten nukkua kunnolla kuin liikkuvissa vainuissa.
 
 Huomenta täältäkin!

Mamma- Mahtavaa lukea sinun kuulumisia pitkästä aikaa!
Siellä alkaa pikkasen helpottamaan, ymmärsin.
Hyvä hyvä!
Ja ruokaakin pakkasessa- hienoa[:D]!! ..ei tarvi nälkään nääntyä.

PojanÄiti: No, mikä se nimi on?? ..vai saitteko nimen annettua[;)]- joo, anteeksi- huono[&o].
Vielä ei varmaan naurata noi vastoinkäymiset...
Mutta miten meni sitten loppujen lopuksi?

Custos: Mulle tuli ekasta 3 tikkiä repeämään, joka tuli,kun piti kiireesti repiä poika ulos..mutta anycase- mulla kesti tosi kauan, että paikat oli ok..lisäksi ekassa yhdynnässä yksi tikeistä irtosi[8|]..meniköhän siihen, että oli suht ok olo tuolla toosassa, sellaiset pari kuukautta helposti...ja toi suihkuttelu oli kyllä parasta!
Tokasta mulla tuli kalvojen rämmäleitä ulos (tai siis mä revin niitä ulos..) 10 päivää synnytyksestä...ja ne haisi[:'(][:'(]. Ei tullut tulehdusta, mutta seurasin tosi tarkkaan hajun kehittymistä...

Mammaliinalle tsempit ukon kanssa! Mitenkäs se menikään..että eka vuosi synnytyksestä kannattaa kestää vaikka päällä seisten, koska siinä ajassa alkaa normaalius voittamaan ja sitä itsekkin ajattelee suht normaalisti..

Pikatsulle onnittelut!!

Purri: On hienoa, että tunnet tuon ukkosi hyvin[;)]

Täällä reissu meni hyvin- matkat loistavasti.
Lisäksi 6 vkon kunniaksi tyttö nukkui 6 tunnin yöunet[:D][:D]. Elikkä tulisko tunti/vko jatkossakin unta lisää tohon pisimpään pätkään[:D]
Lisäksi tytöllä on selkee syöntirytmi; illalla klo 9 tankkaa ja seuraavan kerran klo 03 ja 06 ja 09. Sopii mulle!
Joka  ilta itketään n. klo 22 kunnon koliikki huutoa sen 15-30 min. Tylsää, mutta ajan kanssa loppunnee.

Voin kuulkas sanoa, että tämä arkeen palaaminen tekee tiukkaa..oli niin ihanaa astua valmiisiin herkkupöytiin[8D][8D]. Mutta ei se auta- täällä ollaan ja arjen pitää pyöriä.

Täällä siis kaikki kunnossa ja uimaan pitäisi tällä viikolla mennä...mitäköhän sitä pukis päällensä??
Ei ole kroppa "ihan" siinä kunnossa, että mikään uima-asu näyttäisi hyvältä[:D][&:], mutta katsokoon muut muualle, jos silmiin sattuu[;)].

Mahtavaa viikon alkua kaikille!
 
Hep!

Pojasta tuli Otava
ja juhlat olivat oikein seitsemän tähden ristiäiset[;)][8D]

Oli siis aivan mahtavat bileet ja seremonia saa vieläkin kyyneleet silmiin!
Mikään muu ei onneksi mennyt enään pieleen, pahinta mitä sattui on
että kerran unohtui purut kahvinkeittimestä ja tuli vaan teevettä keitettyä[:D]
ja että voileipäkakut oli niin hitti että loppuivat kesken vaikka niitä oli tehty reilusti ylimääräistä.

Ihanan liikuttavia musiikki esityksiä oli, tulee parku...
Yksi isomman pojan kummeista lauloi IHME ja KUMMA jota säestettiin akustisella. Tuli parku.
Yhdessä veisattiin SUOJELUSENKELI. (maan korvessa kulkevi...) tuli parku.
Appi lauloi pianosäestyksellä caro mia ben (tai joku sen niminen) (Appi on oopperalaulaja) tuli parku
Ja loppuvirren jälkeen yllärinä meille soitti huilisti brahmsin kehtolaulun. padot niiiiiiin aukes!!!!![:(][:(][:(][:(]

Mutta kaikkein liikuttavin hetki kaikista oli kun pappi oli kastanut Otavan niin Isompi (nimeltään Apollo) tuli pyyhkimään pään.
Hän otti tehtävänsä niin tosissaan ja hartaasti ja kuivasi kunnolla koko tukan liinaan.
tässävaiheessa sanoi paatunein uranainen (lapsista kieltäytyjä[8D]) että tippa tuli linssiin väkisinkin.

Tämä meni nyt oman navan ympärillä,
mutta ollaan vieläkin niin onnesta pyöreenä
ja hattaran sisällä ettei nähdä eikä kuulla muuta.[:D]
Lahjoja tuli kuin jouluna ja mulla alkaa nyt niiden selvittely kakun, keksien  yms leftoversien kera[;)]
 
ugh! 
(no jotain aivan muuta välillä)

Pojanäiti: herkistelen täällä,niisk! Hienoa että ristiäiset sittenkin sujui hienosti, nuo nyt on pikku juttuja jotkut kakkujen loppumiset kesken.

Pikatsulle: Onnea!Onnea!!

Custos: Meillä kesi myös iho heti ekalla viikolla, käytin tuota ceridalia ja kylpyveteen on myös hyvä laittaa sitä(tai parafiiniöljyä)

Jälkkäriä: *IsoSensuuri* Siis millon tää oikeesti loppuu?!! Välillä ei mitään, ja sitten taas vähäsen jne jne.. Aikasemmista kesti alle 2 viikkoa ja heti perään tuli kuukkarit. Mulla jälkitarkastuskin siirtyi viikolla, ja muutenkin laittoi hirmu myöhäselle sen, että olen varmana palautunut... 23.11 perhana!
Keskiviikkona on naperon lääkäri/neuvola ja meinaan kyllä kysästä,onko ihan normia. Mutta kellään muulla kokemusta?
(Juu-u,ei mikään kiire, mutta seksittäs ihan mahottomasti)

Rytmiä:
noin 3-4 tunnin välein ollaan ruokailemassa. Yölle tankataan klo.n.17. eteenpäin, noin klo.20.30 annan vielä lisämaidon ja sitten yöunille. Syö yöllä n.01.00, n.04.00 ja n.06.30 paitsi viikonloppusin nukkuu 04--> pitempään kuin puol seiskaan. Arkisin nousen kahvin keittoon puol seitsemän, ja naperohan havahtuu heti,että mamma nousi sängystä.
Huutelen keittiöstä "vastauksia" ja herra kommentoi omalla koomisella tavallaan. Jossakin vaiheessa (jos mamma hidastelee) nostetaan äänen sävyä ja komennetaan ja jos ei mamma sittenkään usko hyvällä, niin aloitetaan huutaminen pirttihirmun tyyliin...

Jahas, jospas valmistautuisi taas syöttöpuuhaan, ja sitten valmistais sapuskan isommille.  

Tsädääm!!
 
Jeps.. Hauska viikonloppu takana... noot... Toivottavasti parempi viikko edessä.

PojanÄiti: ihanan nimen sai teidän poika ja onnittelut hyvistä bileistä

Custos : täällä kanssa iho kesi n. 1vkoa vanhana, mut meni pian ohi. Muutaman kerran taisin vähän rasvata.

Milamariaa: kiva kuulla sieltäkin pikaista päivitystä[:)]

Omaa : Alusta asti ollut ongelmia vuokranantajan kanssa, viikonloppuna selvisi taas yksi juttu, mikä on nyt viimeinen niitti meidän kärsivällisyyteen ja oikeuttaa purkaan vuokrasopimuksen, koska asunto ei enää ole vauvalle turvallinen. Nyt sitten huomenna mennään asuntonäyttöön katsoon,josko saisi uuden kämpän asap, koska tässä asunnossa en enää kestä asua ja tod. näk lähden mutsille loppuviikoksi evakkoon. Kun muutettiin, niin ei saatu kämpän avaimia sovittuna päivänä, koska edelliset asukkaat ei ollut muuttaneet pois, jääkappi oli rikki, sen korjaamiseen meni 1vko, kiva olla viikko ilman jääkaappia, nyt se edelleen reistaa ja on jostakin 80luvulta. Kämppää ei myöskään oltu loppusiivottu.. lista jatkuu, sähköongelmia jne..... kivalla paikalla kämppä, mut kaikkea ei voi saada. Viikonlopun stressin takia maidon tulo on taas mitä on ja pikkuinen syö 2h välein tai alle ja viime yönä nukuin ehkä 3h[&:][>:][:(][:@] eiköhän tää tästä helpota. Asunnon metsästykseen siis...
 
HaniMami Kakka teijän kämppämeininkejä!!!!
Mut nyt takuuvarmana löydätte sen ihanan unelma asunnon paremmalta paikalta,
parempaan hintaan ja paremmalla vuokranantajalla!!! Eiks je?!
Ovi menee kiinni nin ikkuna aukee... jne[;)]
Stempit asuntometsälle!

Mamma kesti hetki ennenkun hokasin mitä jälkkärillä tarkoitit!!!!! Mulla herahti jo vesi kielelle...
mut meni sit nopeaan pois[8D]. Ja laita paketissa sitä seksitystä tänne kans!!! Hiljasta meinaan sillä saralla...

hillitön keksi ähky.... äähpuuhhröyhh...
 
Mä kans haluun Mammalta seksitysfiilareita!!
Mulla oli viikonloppuna jo hetken vahvasti sellainen fiilis[;)], mutta klo 6 aamulla ja anopilla..jep, jep- ohi meni se hetki.

HaniMami- Täältä kans tsempit asunnon metsästykseen!!
Inhottavia kaikki turhat vastoinkäymiset[:@][:@]. Sopiiko kysyä onko yksityinen vuokranantaja vai joku isompi yhtiö?

PojanÄitii: Mahtava nimi!

Tyttö on itkuinen ja rauhoittui uneen vasta kantoliinassa. Voi toista.
 
Heti ensimmäisenä: Onko kellään tullut emättimenlaskeumaa? Minä, onnekas ihminen olen tainnut saada/aiheuttaa itselleni sen! Tosi ihanaa.. Aloitin kyllä lantionpohjalihakset jo synnärillä ja jaksoin sen pari-kolme viikkoa mutta sitten jäi päiviksi..
Olen liikkunutkin reippaasti. Huomenna taitaa olla jälkitarkastus niin kuulen ammattilaisen tuomion [8|] Olen tämän päivän yrittänyt koko ajan tehdä niitä, mutta epäilempä että damage is done.

Vauva kääntänyt kellonsa taas päinvastoin. Päivällä vetäisi unia yli 6-7-8 h ja yöllä kukutaa klo. 1-2-3 asti kunnes nukahtaa ja alkaa syömään taas 2-3 h välein. Huomenna aloitan rytmin kääntöyrityksen, koska eihän tästä tule oikein mitään..

HaniMami: OOh, shit tuo asuntohommeli ://///

Kirsikka: Nauti nyt kunnolla tästä vauva-ajasta niin josko kuumeilu helpttaisi [:D] Tai no, vauvakuume iskee kun iskee.. Tiedetäänhän me kaikki se [:D]

Syöttöpuuhat ja Harry Potter aikani kuluksi [:)][8D]
 
Hellou täältäkin suunnasta.

Pojanäiti: Hieno nimen poitsu sai[:)]

Lantiopohjalihaksia: en oo tehnyt,vaikka pitäs oikeesti tehdä[8|] laiska mikä laiska.

Mikä on emättimenlaskeuma?[8|]

Nyt ollaan alettu nukuttamaa tyttöö mahaltee ja nukkuu miljoona kertaa paremmin. Eilen sitten olikin tosi hauskaa kun tyttö päätti vetästä varpusparvi paskat[:D] Kahteen päivää ei ollut kakannut ja sitten alkuillasta, kun kuumemittarilla auttelin ja pumppailin jalkoja, niin kyl sit tuli ja lens[:'(] Pojan peitolle yms[:D]
Nyt otin tytsin syliin, ku tappeli sängys peililelun kaa ja äris+huus sille[:D][:D] Kamalasti huito ja tarras kiinni siihen. Varmaa toi laps kahen kuukauden päästä juoksee, kun nyt niska on niin vahva ja kannattelee aika hyvin päätä, kääntyy kyljelleen+välil melkein mahaltee ja sitten tarrautuu esineisiin. Nyt mun sylis istuu ja kattelee mitä mamma puuhailee.

Meillä menee 2 koon vaipat ja pikkasen on viel isot. Nyt viel ainakin Pampersit menee, kun cittarissa on se vaippapassi ja viel yks leima, niin saa ilmatteen paketin.
Poika kun torstaina veti leukansa auki tarhas ja käytyy liimauttamassa, niin nyt sit mumski soitteli että on tainut tulehtuu, kun veren,vihertävän näköstä nestettä tulee[:@] Kyl on onnea meilläkin. Kunhan isänsä käyttäis sitten lekurissa, jos ei betadini auta.

Tääl on lakanat heiluneet ja ainut tunnelman pilaaja on kumit[:@]
Mutta nyt ja vihdoin kahvia koneeseen........
 
Huomenia!

Voi että ku kaikki yöt menis niinku viime yö!! Poitsu nukahti klo 23, hirveän 2-3 tuntia kestäneen kiukkuilun jälkeen. Eka herätys oli klo 04, jolloin söi molemmat tissit. Seuraava herätys klo 07 ja taas söi tissit. Sen jälkeen alkoi perinteinen aamukakka kiehnaus, joka meillä kestää noin 1,5 tuntia. Jätin poitsun klo 07 syötön jälkeen viereen nukkuun ja saatiin molemmat vähän nukuttuaki pätkissä aina kakkapungerrusten välissä. Ylös noustiin puol ysin aikaan ja sit aamupesujen ja taas pikku kiehnausten jälkeen poitsu vetää päikkäreitä sitterissä. Tai no nukku näköjään vaan 15 minuuttia. [:)] Noh joka tapauksessa äippäki on nyt virkkuna hyvin nukutun yön jälkeen!

Pojanäiti: Onnea pojalle hienosta nimestä ja onnistuneista ristiäisistä!

Sekstailut:
Täällä välillä ollut sellaisia fiiliksiä, mutta edelleen tuota jälkkäriä (minullakin meni hetki ennenkuin tajusin mitä mamma tarkoitti [:D]) ja jälkitarkastuspäivää ei edes sovittuna vielä! [:@]

Hanimami:
Onnea asunnonmetsästykseen, tosi ärsyttävää että noin meni sen asunnon kanssa!

Täällä edelleen ruokaillaan noin 2 tunnin välein. Eilen huomasin ettei tissiruoka riittänyt, kun olin jo kahdesti syöttänyt molemmat tissit tunnin välein ja tissikitinä vain jatkuu. Pullosta menikin sitten 90 ml. [:D] Tänne on tullut oikea tissipoika, asuisi tissillä ja siksi harmittaakin ettei oma maito riitä. Pojalla välillä pulloa kohtaan kauheita raivareita, kun tissi olisi parempi! [:)] Pakko avautua vielä nuista odottamistani vaunulenkeistä. Alussa ne meni hienosti, mutta nyt parin viimeisen kerran aikana kauhea huuto välillä. Ei auta kuin nostaa poika vaunuista ja kanniskella että nukahtaa taas! Ei kai se auta kuin jatkaa vaunuilua sinnikkäästi, mutta kyllä ärsyttää kun sekään ei pojalle kelpaa! [:@]
 
Emättimenlaskeuma (yhteen vai erikseen, en jaksa ajatella) voi aiheutua siintä, jos rehkii liikaa ennen lantiopohjalihasten palautumista (minä jumppasinkin jo 3 vk:a synnytyksestä 10 min päivässä, hölömö minä).. Joillakin se voi olla niin paha, että emättimen etu-tai takaseinämä näkyy siis ihan ulkona emättimestä [X(] Mulla nyt ei niin paha tuo ole, ainakaan vielä.. Mutta siis, tuntuu hyvin kun kosken sinne ja peilin kanssa kun katsoo niin ei näy koko reikää, vaan joku seinämä siinä.. Jossakin foorumilla sanottiin, että voi olla ettei paikat ole vielä palautuneet, mutta ei.. enpä usko että tuolta näyttäisi..
Jossakin myös sanottiin, että ei muka voisi itse aiheuttaa tuollaista, vaan se tulee synnytyksessä jos tulee.. Liikaa informaatiota taas ja toiset eri kuin toiset :/
Mulla onkin vasta huomenna se jälkitarkastus niin sieltä sitten tulee kai oikeaa tietoa. Olisi vaan ollut kiva täältä kuulla, jos jollakin kokemuksia tästä.

Mammaliina: Ohhoh, noin aikaisin teidän pikkuinen jo.. [:)]

Pikatsu: Oisko liian kuuma/kylmä siellä vaunuissa? Yleensähän tykkää vauvat olla vaunuissa.. Vai onko sun poika vauhtihirmu, niinkuin mun ettei tykkää olla hereillä yhdessä paikassa kauaa? [:D]

Huh, olen tänään väkisin yrittänyt pitää tota kukkujaa hereillä, jos kello kääntyisi.. Nyt taas nukkuu tuossa sohvalla tyytyväisenä.. [:D] Yllättävän vaikeaa tämä rytmien muokkaus. Suihkulla sain aamulla tuon 10 minuutiksi hereillä ja sitten vaipui niin syvään uneen, että olisin saanut vaikka torvella soittaa korvaan, eikä olisi siltikään varmaan herännyt..

Nyt taas vähän kiusaan tuota raukkaa [X(]
 
Pikatsu: Mäkin jouduin esikoista joskus kanniskelee ja työntää vaunuja siinä samalla, kun ei vaa kelvannut. Mutta kyllä se helpotti sitten onneksi, joten sinnikkäästi jatka vaa vaunuissa nukuttamista.
Meillä saadaa yleisesti tissil kaameet raivarit välillä ja sitten joskus pullon kanssa.

Hitsi kun ei eilen kameraa ollut lähettyvillä, kun tyttö nukku iltakävelyn jälkeen isin sylissä ja veti alahuulta niin suuhun[:D][:D]

Oikeesti saatava tällä viikolla siivottua ja sitten loppuviikosta katotaan miehen äitipuolen kaa kukkatilaus nimiäisiin ja mun pitäs oikeesti varmaa alkaa miettii niitä tarjottavia taas. Hommaa on[8|]
 
Enpä ole paljoa ehtinyt kirjoittelemaan, käynyt vaan lukemassa teidän juttuja.

Meillä on alkanut nyt oikeen kunnon ilta-pieru-kiukut. Ja päivälläkin sitä on havaittavissa. Alkaa olla jo epätoivoinen olo, kamalaa katseltavaa, kun toinen kiemurtelee ja huutaa kivusta. [:(] heräilee välillä uniltakin piereskelämään ja huutamaan. Onneksi nyt kuitenkin yöt nukutaan hyvin 3h pätkissä. Eri korvikkeitakin ollaan testailtu, mutta en ole huomannu juurikaan eroja. Mietin jo että jos tää onkin suolistoperäistä maitoallergiaa, mutta kakka on minusta ihan normaalia. Kai tämä helpottaa sitten joskus. Tyttö on nyt 7vk, ja eikö ne yleensä sano, että masu vaivat pitäis helpottua 3-4kk iässä.

Huomenna onkin sitten jälkitarkastus kukonlaulun aikaan klo:8.00. Sieltä meinaan kyllä kysellä noista vauvan masuvaivoista.

Pojan äiti: Ihanan erikoiset nimet pojillanne. Onnea vielä hirmuisesti!

Oon yrittäny nyt joka päivä tehdä edes puolen tunnin vaunulenkin. Tyttö nukkuu hyvin vaunuissa ja välillä vetääkin 2-4h päikkärit vaunuissa ulkona. Tänään ollu poikkeus, torkkunu vaan pienissä pätkissä. Ja oon saanut lenkkikaverin sieltä vauva-äiti ryhmästä. Mukavaa kun saa tutustua uusiin ihmisiin. [:)]

Piti vaihtaa myös äitiyspakkauksen laatikko ihan pinnasänkyyn, kun ei tainnu enää tytölle tila riittää. Huitoo käsiä ja paukuttaa päätään seinään, niin että kauhee pauke käy. Nyt on tilaa pyöriä pedissä vaikka miten päin. [:D]
 
Moksista!

Pikatsu meillä on ihan sama homma!!! Ei viihdy vaunuis, vaikka ois kuinka vaipatettu ja syötetty ennen lenkkiä nin ei vaan nuku kuin ehkä puolisentuntia maks. ja tietenkin herätes kurkkusuoraahuutoa huudetaan... Mä sinnikkäästi yritän vaan vaunuilla, mutten viiti kovin kauas kotoonta mennä, pyörin sitten vaan pikkuympyrää tuossa ihan nurkilla...

Milamariaa Voi nenä!!! Laskeuma ei kiva!! Onneksi ei nyt kuulosta kovin pahalta! Toivotaan että jumpalla saat damaget korjattua.

Mammaliina vautsi! siellä kääntyillään jo!!! Määkin kummastelin Otavan taitoja kun ekaa kertaa ilmakylvyssä käänsin massulleen, nin alkoi jalat viuhtomaan hirmusti ja pikkasen pääsi ryömimään eteenpäin!! Ei kai nää nyt vielä lähe liikkeelle!!! Sais mun mielestä ensin saada älliä päähän ennenkun alkavat liikkumaan, muuten näiden kans on pulassa!

OmaaOmaa Isompi aloittaa tänään uimakoulun!! Vähänkö jännää!
harmittaa ihan sikana etten pääse mukaan! ei ton pikkusen kanssa oikein vielä uikkiin mennä.
Mutta laittelen herkkuruokaa valmiiksi pöytään kun pojat tulee takasin ja sit haluun kuulla kaiken!

Otavan kanssa piipahdettiin ostarilla,
en muistanut että siellä on vessa remppa menos ja lastenhoitohuonetta ei ole.
Noh- näppäränä imetin anttilan sovituskopissa ja vaipat vaihdettiin esiintymislavalla pankin vierustalla.
onneksi itselle ei tullut hätä, koska ravintelin pikkuvessaan ei mahdu vaunujen kanssa...
Eli joko jätät vauvelin vieraalle hoitoon tai pissit housuun!
Enikeis- löysin alesta "ihankivan" imetysvaatteen. ja ostin pitkiksiä ittelleni pitkien paitojen seuraksi, sillä luovutin mahasta istuvien housujen etsimisen. Ollaan sitten ilman housuja, nih!!!

Näin meillä! Ja elämä jatkuu!

Edit! ja niin!! Kiitokset kaikille onnitteluista! (laittaisin tähän semmosen sytämmenkuvan mutkun en osaa!!!!)

edit2 ja ompas hassua kutsua vauvaa ihan nimeltä[:)]



 
Heipat täältäkin pitkästä aikaa!

Ei ole paljoa näkyillyt kun tuntuu ettei aika riitä yksinkertaisesti, vaikka meitä on kaksi kotona hoitamassa lasta että tätä huushollia![:-] Taitaa olla asioitten organisoimisessa vika..

Viime vkl vietettiin mun sukulaisissa oulussa. Matka itsessään sujui vallan mainiosti mutta ihmettelen kyll äsuuresti että miten ne ihmiset julkiaa ajatella että mun pitäs pää kolmantena jalkana lapsen kanssa juosta paikasta A paikkaan Ö. Ei osa tuntunut tykkäävän hyvää kun loulta lauantai-aamuna avauduin puhelimessa että on se kerpele kummaa hommaa. Jos haluaa meitä nähä niin tulee sitten meitä kattomaan tähän osotteeseen eikä oota että me juostaan ittemme hengiltä.

Mieliala täällä vaihtelee edelleen aikas paljon.... mä oon jo kuvitellu itteni johonki psykoosiin ja hullujen huoneelle pahimman aikana kun on ahistanu ja hermo ollu kireellä esim. samuelin itku-potku- raivareiden aikana. mies on kyllä sitten ottanut pojan hoitaakseen... Mutta kyllä mää ainakin KUNNIOITAN syvästi teitä jotka jaksatte lapsen kanssa yksin <3

PojanÄiti, teillä on ollunna ihanaiset ristiäiset! [:)] Ja onnea pienelle mellevästä nimestä!

Voi mää haluaisin laittaa kuvia tänne samuelista vaan mie oon edelleenki niin käsi noitten kuvien pienentämisessä että vaan naamakirjaan oon muutaman laittanu kun sinne ei oo tarvinu pienennellä...

Meillä pampers 2 käytössä, ne 3-6 kg. onhan tuolle jo kolmessa viikossa painoa tullut melkein kilo syntymäpainoon nähden kun tänäänkin neuvolassa paino 4,2kg ja rapiat

Nyt on kyllä pakko lähtiä särkylääkettä ottamaan tähän päänsärkyyn!
 
Iltaa!

Asuntonäytössä käyty.. Tosi kiva kämppä, mutta oli tietty muitakin katsojia. Pitäkäähän peukkuja, että meitä onnistaa[;)] PojanÄiti: aikas lähellä teitä olisi asunto[;)][;)]

Mathilda nukkui koko reissun ajan tyytyväisenä[:)]

Nyt itselle ruokaa ja pyykkäämistä, et voi lähteä mutsille evakkoon tästä kämpästä. Myöhemmin lisää kommenttia..
 
Heippa,

Hetki menny viime kerrasta mutta eipä täällä ihmeitä ole tapahtunu. Oltiin mummilla viettämässä viikonloppua kun ei huvittanu olla yksin poikien kanssa kotona, miehellä oli niin paljon menoja.

Pojanäiti olitteko kenties lippulaivassa? me käytiin siellä kaks viikkoa sitten ja poika ilmoitti että nyt on kauhea pissa hätä, en tiennyt rempasta enkä olis tajunnu ravintolan vessaa käyttää jos avulias vanhempi nainen ei olis kertonut sitä siinä vaiheessa kun kirosin ja sanoin esikoiselle että sun täytyy varmaan kusasta housuun. Olisihan siinä voinut olla joku ilmoitus missä on korvaava vessa kun tälläsiä meikäläisiäkin kun on liikenteessä.

Milamariaa: täällä taitaa olla tuo laskeuma myöskin, pitää kanssa kysellä jälkitarkistuksessa sitten.

Meidän poika ei onneksi huuda lenkeillä vaunuissa mutta sitten kun ollaan perillä ja vaunut ei liiku niin samantien alkaa huuto. Olen nyt kahtena päivänä saanut yhden kottikärryllisen per päivä vietyä lehtiä pois pihalta. Tänään tuli kyllä käveltyä niin pitkä lenkki että tietää kävelleensä.

Vaipoistasen verran että mä jätin 2 kokonaan väliin ja sirryttiin kokoon 3 (pampers). Kertaakaan ei ole tullut ohi vuotoja joten ei ihan liian isoja ole.

Hanimami toivotaan että käy hyvin

Seksitä: täällä on jo oltu hommissa ja fiiliksiä olis vaikka kuin

Täällä on ruvettu heräämään nyt 3h välein yöllä eli hyvästi yhden herätyksen yöt mutta tästä johtuen olen hyvin oppinut nukkumaan päikkärit. Tuo poju on ruvennut kaiken lisäks vääntämään kakkansa yöllä joten vaippa on pakko vaihtaa ja sitten se piristyy, tosin on tajunnut että äitihän ei seurustele öisin joten aika kivasti nukahtaa sitten ilman kitinöitä.

Meillä on tuo vauva ollu aika kiukkunen eilisestä lähtien, koko ajan pitäisi olla sylissä muuten se rupee huutamaan, onneks ei sentään yöllä. Tännekkin pääsin kirjoittelee koska möllöttää isänsä sylissä.

Jos hetkeks menis telkkaria tuijottamaan....
 
Se olen taas minä kuka lujiten huutelee[;)]

....Mut illan viimeset jutut vielä ja sit koisiin....[8|]

Uninen Kyllä! lippulaiva rocks![8D] Mä asun tässä lähes takapihalla[:D]
paa viestii jos olet toistekin nurkilla ja kaffe seuraa vailla!!

Isommalla pojalla oli mennyt tosi kivasti uikissa, olivat harjoitelleet sukeltamista
(puhaltelivat kuplia veteen ja yrittävät pikkuhiljaa ujuttaa sitä päätä veden alle)
Rohkeimmat saivat "sukeltaa" Aarteita altaan pohjasta.
mutta meidän poju olikin nokkela ja nosteli niitä suvereenisti jaloillaan[:D][:D][:D].
Ukkokin oli fiilareissa kun oli itse päässyt kauhomaan aikuisten altaaseen.
Mä niin kihisen koska haluan itse pulahtaa veteen niiko NY!!!
Mulla onkin sopivasti viime raskauden jäljiltä tallessa tukiuikkari löllöille :)
Einyt ihan uumaa saa aikaseksi mutta kasassa paremmin pysyy[:D][:D]
 
Takaisin
Top