Jeppuli
Jostain jotain jo tietävä
Mä oon voinut pahoin nyt noin kolme viikkoa, mut tällä viikolla ekaa kertaa jouduin turvautumaan posliiniin töissä. Oli kroppa varmaan niin sekaisin ku tää viikko oli yövuoroa, etten vaan pystyny enää pitämään sisällä. Toivottavasti pian tää etovaolo helpottais ja vois vähä enemmän nauttia odottamisesta :) En nyt tiedä onko mikään outo mieliteko, mut mun oli pakko ostaa kaupasta Corn Flakesei! En oo niitä syöny sitte lapsuuden ja nyt alko yhtäkkii tekee mieli
Ja toinen oli Wilhelmin Porilainen hamppari eli siis makkarapihvillä...! Kaikkea sitä tulee mieleen, mut hyvältä maistu eikä tullu huono-olo sen jälkeen
Alkaa vähä jännittää, ku meil on eka neuvola ens viikolla... ainiin, ja tarttis varmaan niitä jotain lappujakin täytellä ennen sitä
Ja toinen oli Wilhelmin Porilainen hamppari eli siis makkarapihvillä...! Kaikkea sitä tulee mieleen, mut hyvältä maistu eikä tullu huono-olo sen jälkeen
Alkaa vähä jännittää, ku meil on eka neuvola ens viikolla... ainiin, ja tarttis varmaan niitä jotain lappujakin täytellä ennen sitä

No tein sitä sitten ja HYI OLKOON miten pahaa se oli!
Mulla on nyt rintojen kipu laantunut, mutta alamahassa on niinkun paineen tunne?! Muilla?

ois niin kiva syödä jotain hyvää kakkua tms mt ne maistuu aivan puulta kaikki! ja äkkiä tulee raja vastaan. :D Töissä ärsyttää kun tulee paljon eineksiä syötyä mt ilman lämmintä ruokaa ei selviä kun tulee niin huono olo ja kunnon kotiruoka-paikkoja saa etsiä työmaan läheisyydestä.
Niin no on mun tehny mieli maksalaatikkoaki, mut se ei onneks oo niin paha ettenkö vois olla ilmanki.. vaikka kyllähän maksaaki saa jonku verran syödä ku ei taas liikaa syö... mut parempi vältellä jos voi 

Mutta kunhan baby pysyy sisällä ja hengissä niin ei muulla väliä
Tää vaan on jokseenkin rankkaa kun tuntuu et mitää ei saa täs vaiheessa jo tehdä vaikka haluaisi.
Kyl mä yritän ajatella positiivisesti kun ei tää murehtiminen kaan mitä auta