Lokakuun turinat

Voi ei, pahoittelut täältäkin :sorry:
Vaikka tuo km taitaa ihan oikeasti olla yleisempää kuin kuvittelisi. Itselleni on annettu km riski aina viikolle 25 asti.. Että sinne asti saan ainakin viellä pelätä, reilut 10vkoa :sad001
 
Soittelin aamulla neuvolaan, pitäiskö olla huolissaan vielä siitä tippumisesta hevosen selästä, mutta ei kuulemma tarvii. Ei onneks tullu kipuja/vuotoja sen ke illan jälkeen.. kirjoitin sen jutun tonne raskaus ja liikunta-palstalle.. sanoi että ku on vasta niin alussa, että sikiö on hyvässä turvassa siellä. Onneks tulin alaselkä edellä. Kyllä sitä ihminen ei osaa ajatella että joskus voi olla niin huonoa tuuria että niin vaan käy.. onneks selvis säikähdyksellä! Nyt ei tartte hevosen selkään kavuta, ennen ku synnytys on takana :D
 
itsehän esikoista odottaessa koirien kans kaaduin maha edellä syys liukkaalla ja sillon jo aika pitkällä olin mutta ei siinäkään mitään käynyt vaikka säikkäyttihän se. asiasta toiseen tänään kuuntelin dopplerilla ja nyt ainakin varmasti kuulin pikajunan jumputuksen oman sykkeen lisäksi aivan häpyluun vierestä :smiley-bounce013:Heartpink rv 9+3
 
Mäkin putosin rappusista mahalleni joskus raskausviikolla 30.. Ja mitään ei sattunu! Ihme kyllä! :)
 
No hui han_sunen!! :/ onneks!! Isosisko sanoi mulle eilen, että sille joku lääkäri joskus sanonu ettei itselle voi keskenmenoa aiheuttaa, tiedä sitten onko se täysin totta :D
 
No kyllä mullekkin sanottu monta kertaa että jos keskenmeno tulee niin siihen et ole itse voinut mitenkään vaikuttaa eikä kannata syyllistää itseä. Koska niinhän se on monestikkin että jos km tulee niin sehän on luonto joka sen ohjaa, jos vauvalla on joku vikana eikä se selviäis välttämättä masun ulkopuolella niin luonto hoitaa sen pois. En kyllä tiedä miten sitten myöhäisemmässä vaiheessa, mutta en kyllä usko että silloinkaan itse voi mitenkään siihen vaikuttaa.
Mulle sanottiin sairaalassa että n.95% kaikista raskauksista päättyy keskenmenoon, mutta useinmiten se tapahtuu jo siinä vaiheessa kun ei edes tiedä että on raskaana, eli jos vaikka menkat alkanu muutamista päivistä viikkoon myöhässä, niin silloin monesti sitä ihminen vaa ajattelee että menkat nyt sattu tuleen vähän myöhässä ja siks runsaampi vuoto, mut saattoipa olla km.
 
Takaisin
Top