Heissan kaikki. Olin kirjotaneeni eilen mut eipä viestiäni näy laisinkaan :D
Itselläni oli tänään labra-aika ja ollut maha sekasin koko päivän kun piti olla pissaamatta aamusta. ÄÄYYH!!
Itse en ole kertonut vielä kenellekään, mieheni kyllä möläytti jo töissä asiasta, mut ottivat asian kuulemma kylmän viileesti ja seuraavaan päivän poltavaan juttuun..ehkä joku keittiöjuttu jota en vana tajua tai sitten sen työkaverit eivät vaan vielä ymmärrä ihan täysin asiaa. Mulla olisi itsellä edessä kertominen työpaikalla, esimiehelle/työkaverille ja sitten pomolle myös. Jännää kui ottavat asian vastaan. Pitää myös valmentajalle kertoa jossain kohtaan raskaudesta. Joutunut jo vähän rajoittamaan menoa altaassa, mutta onneks sitä ei tie kukaanmuun kuin minä, koska jatkoin uintitreenejä vasta plussauksen aikaan vuosien jälkeen. saa vana nähdä mitä seura sanoo asiasta tosiaan. harjottelulupaa varten pitäisi hankkia kilpailulisensi joka nyt jää, ja ilmeisesti odotukset oli vuodenvaihteen jälkeen. Ja harjotuslupakin paussilla juuri sillon! En niin halua laittaa treenausta taas paussille kun vihdoin pääsyt vauhtiin!!
Itse aatelin kertoa vanhemille yms suvulle joulun tienoilla, toki riipuu miten maha alkaa näkyä. Viimekäynnillä äitini tokas mun laihtuneen joten vielä ei hätiä. Toki nään vanhempani todenäköisesti vasta jouluna joten väliäkö tolla vaikka olis mimmonen maha, voi olla vaan shokki kun astelen ovista sisään maha edeltä
Nyt lähinnä jännää että tajuaako kuinka pian miehen veljet asian. Esikoisen odotusaikana eivät olleet tajunneet mitään vaikka olin heidän kanssaan ollut ties missä täysin vesiselvänä. Eivät uskoneet kun kaikille yhtenä iltamana kerrottiin.. Nyt sit taas, kuinka pian tajuavat että en juo siideriä/drinkejä vaan vedän alkoholittomia. Varsinkin kun perjantaina mennään porukalla keikalle ni saas nähdä kuinka käy. Toki ei haitaisi vaikka pojat saisikin selville asian, mut muu miehen perhe vähä jänskittää mua. Esikoisen ne otti kaikki innolla ja ilolla vastaan, toisen lapsen saanista ne on miestäni kiusannut. Että kun ei kummallakaan ole ajokorttia et mite me sit kuljetaan yms. Huh!
Niin paljon kaikenlaista mielen päällä että! äyyyhh..