Mä oon tääl kiukunnu koko pvän [:@][:'(] Jostain sain...enää muista, mistä...hirveen kohtauksen, ja huusin ihan kurkku suorana ukolle. Siitähän se sit lähti, puolin ja toisin viduilu. Nyt kyl jo rauhottu, mut kehtas vielä sanoa äsken, että mitenkähän hullu meidän vaavista tulee, ku mä oon tällanen raivopää!!? [:@]
Ai jaa...oon siis TAAS maailman ainoa, joka huutaa ja raivoaa...okei..[;)]
Oinas ku oon, mulla on tapana just tollaset äkkiraivot, sit kohta se onkin ohi... [:D] Jäähän noista aina vähän sellanen typerä olo, ku tolleen syyllistetään...varsinkin nyt, ku tunteet pinnassa. Ku jotenki sitä ootti, et tänään ois ollu hyvä pvä syntyä...hirveet paineet itelle, ja sit ei tapahdukaan mitään.
Muutenkin alkanu just jännitteleen sitä, ku ei tosiaan tiedä, millon tulee lähtö..mitä sit tapahtuu..miten kauheeta se on..jne!!
Onneks ulkona paistaa silti aurinko [:D][:D]
Ai jaa...oon siis TAAS maailman ainoa, joka huutaa ja raivoaa...okei..[;)]
Oinas ku oon, mulla on tapana just tollaset äkkiraivot, sit kohta se onkin ohi... [:D] Jäähän noista aina vähän sellanen typerä olo, ku tolleen syyllistetään...varsinkin nyt, ku tunteet pinnassa. Ku jotenki sitä ootti, et tänään ois ollu hyvä pvä syntyä...hirveet paineet itelle, ja sit ei tapahdukaan mitään.
Muutenkin alkanu just jännitteleen sitä, ku ei tosiaan tiedä, millon tulee lähtö..mitä sit tapahtuu..miten kauheeta se on..jne!!
Onneks ulkona paistaa silti aurinko [:D][:D]