Lokakuun loppurutistus!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rinkeli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ulpukka, mulla noi poppakonstit ei kyllä auta. Viimeiset kaks viikkoa ollut kaikki käytössä eikä mitään! [&o]

Mä oon öljynnyt muutaman viikon. Mulla ei ole kyllä sattunut. Kannattaa vaan varovasti tehdä sitä. Ei varmaan hyödytä kipeeksi hieroa ennen synnytystä. :)

Mä ajattelin kanssa liittyä siihen 10 kerhoon. Näin oltiin vähän jo juteltu yhden kaverin kanssa jolla la samana päivänä kuin mulla [:D]

Mun taktiikka on seuraava [;)]
- lauantaina päivällä tyttären kanssa hevostallille muutamaksi tunniksi heppoja hoitelemaan
- piiiitkä kävelylenkki iltapäivällä, sairaalaan en ihan viitsi kävellä kun matkaa on n.40km
- ehkä intialainen ruoka (tulisena)
- tuoretta ananastakin ostin
- vähän siivoilua
- saunassa käynti
- illan huipennukseksi seksi

Jos näillä eväillä ei su puolella ala syntyä níin ei sitten millään[:)]

Mulla kuitenkin jo alakerta hyvin valmistautunut, kanavaa ei juurikaan jäljellä ja kahdelle sormelle auki (siis tilanne viikko sitten ke)

Supistellut aika reilusti.

Nähdään siis Tsuba Taysissa! [:D] Vai olitko menossa Vammalaan?

Itse uskallan aloittaa häätöyritykset kunnolla vasta illalla, ettei synny väärän päivän puolella. Mun synnytykset ovat olleet aika nopeita (edellinen n. neljä tuntia), joten jos ei tule lähto yöllä, täytyy yrittää seksiä taas aamulla [:D]

Mulla on suunnitteilla kotiutua ns. polikliinisesti, siis jos kaikki menee hyvin eikä tule mitään komplikaatioita (en saa nukutuksi sairaalassa, joten siksi ei oikein huvita jäädä).

Tsemppiä meille 10-kerholaisille, toitottavasti edes joku onnistuu yrityksessään [;)]

Kyllä toi 10. päivä kuulostas hyvältä, sukulaisetki muistais millon on pikkusen synttärit [:D]

Mulla huomiselle suunnitelmissa oikeen kunnon siivous, kokkolaan pedrinakseen syömään miehen kans (vielä viimesen kerran ennen lasta :D), saunaa ja seksiä... Kyllä on kumma jos ei kohta ala syntyyn [:D]

Meillä mies on puhunu tosta 10. päivä että sillo pitää tulla mutta jos ei tuu niin mun pitää olla jalat ristissä siihe asti et on 16. päivä eli hänen synttärinsä..

Mutta meijä vaaviin ei oo mitkää häädöt tehonnu. Se on ilkeä niinkuin äitinsäkki [;)]

Jaa-a pitäsköhän munki pyrkiä tohon kymppikerhoon[:)]oishan se mukavaa olla tiitin ja tsuban kaa yhtäaikaa synnyttämäs,ois tuttua porukkaa[:)]

Tervetuloa joukkoon, samovaari! Olishan se aikas hauskaa olla siellä yhtä aikaa [:)]

Voisin kans liittyä 10-kerhoon [:D]. Laskettu aika olis sillon 16.10, niin sais mun puolest tulla vaik heti...Kaikkia poppakonsteja kokeillu, eikä mikään tunnu tehoavan mulla. Ehkä sitä luovuttaa ja lopettaa häätöyritykset kokonaan, josko sit alkas tapahtua !?[:)]

Supistelee kiitettävästi päivittäin, mut ei säänöllisesti...

Mamma+Masuasukki 38+6

Taas on tänään harrastettu seksiä ja käyty saunassa ja siivottu.
Sekä leikkiny meijä ison koiran kanssa.

Mitään ei voi tapahtua[:D][:D]

Voi että. Mieskin osaa joskus yllättää niin hellyyttävällä tavalla.

Mulla on tuttipullot ja sellaset tiskialtaassa että tänään niitä keitän ja laitan valmiiks.

Oon niin asennoitunu siihen että tää keittely on mun juttu, että mä tulen hoitamaan sen kuten lähipiirissäni kaikki muutkin äidit omien kohalla.

Mies sitte äske käveli keittiöstä sohvalle ja katto mua ja sano 
"Sun pitää sitte opettaa mulle toi pullojen keittäminen etten mää pilaa niitä kaikkia."  

Rakas haluaa yrittää kaikkea [:)][:)][:)][:)][:)]

Moro!

Meikkis ilmottautuu kans kymppikerhon yrittäjäx.

Jouduin käydä oikeen jalan turvotuxen takii kättäril ja sie oli sulku päällä synnyttäjille.

Oli ihanaa ku sain taas kuunnella puolisen tuntia Toukan sydän ääniä.
Aika laaja skaala oli ku meni 125-170 välil.
Tuli kyl iha sellane tunne et kyl sielt tyttö tulee.
No pianhan se selviää.. [:)]

Ukon mielest 3 ässää ois siivous sauna ja suklaa.. mut ei toi suklaansyönti näköjää auta :) Kovemmat otteet käyttöö. Nyt ois hyvä tekosyy saada enemmä sexiä [;)] hih

Täällä seuraavia suunnitelmia huomiseks, et pääsis kymppikerhoon...
Eka aamusella naapurin kaa monnarille suurkirppikselle...kävelyä siis. Tai tässä tapauksessa pienen pienillä tuskasilla askelilla matelua, ku tuo alakerta nii kipee. Sit vois hakea pitsaa, ja päälle paljon valkosipulia. Tiiä tuosta valkosipulista, onko siitä mihkään, mut ku en tykkää hirveen mausteisista ruuista. Illalla voiskin sit saunoa...vaikkakaan sekään ei nyt hirveesti oo suppailuja aiheuttanu, ku about joka toinen pvä saunotaan muuteski.

Seksitouhut taitaa jäädä, ku tuo alaosasto tosiaan on nii kipee... [:(]

Neuvolatäti muuten sano, et pienoisperäruiske vois aiheuttaa suppareita. Hmmm...uskaltaskohan kokeilla...

Heh heh...löysin tällasen jutun...

Synnytyksen aika lähestyy!
Synnytyksen lähestyessä tuleva äiti havaitsee itsessään erilaisia muutoksia ja tuntemuksia. Äidin kävely saattaa vaikeutua, kohdun supistusherkkyys lisääntyy ja suolentoiminta vilkastuu. Äidin ajatukset pyörivät synnytyksen ympärillä ja olo voi tuntua tuskaiselta ja levottomalta.
Äidin havaitsemia muutoksia ja tuntemuksia synnytyksen lähestyessä
* Lapsiveden määrä vähenee.
* Lapsi asettuu lantioon.
* Kohdunpohja laskeutuu.
* Häpyluuliitos saattaa aristaa.
* Kävely vaikeutuu.
* Jos lapsen liikkeet tuntuvat erilaisilta, äidin on loppuraskaudessa syytä kuulostella sikiön liikkumista. Jos lapsen liikkeet selvästi vähenevät tai heikentyvät, on otettava yhteys neuvolaan tai sairaalaan.
* Kohdun supistusherkkyys lisääntyy.
* Limainen valkovuoto emättimestä lisääntyy; vuodon mukana voi olla tippa verta, joko tummaa tai kirkasta. Jos tähän ei liity kipuja eikä verenvuoto ole jatkuvaa tai selvää, tilannetta voi seurata kotona. Aina, kun asia huolestuttaa, voi ottaa yhteyttä neuvolaan tai sairaalaan.
* Suolentoiminta vilkastuu.
*Äidin ajatukset askartelevat synnytyksen ympärillä. Olo voi tuntua tuskaiselta ja levottomalta aiheuttaen joskus myös unettomuutta.
* Äiti voi tuntea vilun ja vapinan tunnetta. Vapina on kehon keino lievittää jännitystä.
* Äiti havaitsee itsessään keskittymiskyvyn puutetta. Olo on "kuin kissalla pistoksissa".

Ja eikun vertailemaan omia tuntemuksia. Mulla ainakin osuu aika moni. Etenkin tuo häpyluuliitos [:@]

Tuli tuossa käytyä muutaman kilsan lenkilläkin äsken ukon ja koirulin kanssa. Välillä vähän irvistelin askelien yhteydessä ja tuntui supistusta, mutta tuskinpa iha heti tulee lähtö synnärille.

Mutta aivan ihana lenkkikeli. Viileää ja ihan hento tihkusade <3

moikka,

kylla makin kymppikerhoon lahden! :) aleksis kiven paivana olisi hyva synnyttaa :) ma olen teita kolmisen tuntia jaljessa joten mulla saa menna hieman pidemmaksi kuin siella, reaaliajassa siis.. joo-o, sellanen kaynnistelykeino tuli viela mieleen etta hieroo noita vyohyketerapia pisteita mitka on molemmissa nilkoissa nilkan ulkopuolella sen nilkan luun ylapuolella, sinne niita akuneulojakin tokittiin, paahan myos ja saariin ja ulkokammeniin peukalon syrjaan.
en paassyt tanaan saunaan kun miehen teki mieli ennemmin kavereitaan tapaamaan, se on ihan okei, en minakaan jaksaisi kotona kaikkia iltoja istua jos ei olis pakko. :) jos sitten sunnuntaina aamusauna jos ei sitaennen ole alkanut tuleen ja nain pois pain.
niinjoo ja olihan sellainen kanssa etta sperman nieleminen olisi jonkun ruottalaistutkimuksen mukaan tehokkaampi kaynnistys tapa kuin speku emattimeen roiskittuna ;) suuseksihommia siis tytot! haha :)

juapuskalla olikin aikas pitka synnytys, onnittelut viela! me ollaan kaikki kamalan kateellisia ja karsimattomia taalla :)

hyvia vointeja ja ISOSTI supistuksia kaikille!! :)

Maaru[:)]

Vihdoin se vene löytyi ja saatiin kaupat tehtyä. Kesää odotellessa...[:)] Nyt on koko perheellä yhteinen harrastus. Ja pikkunenhan opetetaan heti purjehtimaan[:)].

Jotta 10-päivänä päästään itse asiaan, täytyy varmaan lähteä kohta koiran kanssa "pitkälle" lenkille. Haravointia kenties tiedossa. Jotain siivouksen kaltaista ja ehdottomasti sauna illalla. Aamulla makailin jo piikkimatolla, että josko osuis johonkin oikeaan pisteeseen. :P Ehkä laitan myös ihmiset painelemana niitä jotain akupunktiopisteitä vai mitä ne oli.

Annie74, kummasti oli tutunkuuluoisia juttuja... Ja nyt alkaa tuo levottomuuskin iskeä päälle, kun maaginen laskettuaika on ylitetty. Sain eilen jo hermoromahduksen illalla. Itkeä tihrustin miehelle, että mä en jaksa enää. Haluan jakaa jo tämän vastuun vauvasta hänen kanssaan, haluan sen ulos musta, haluan pienentyä entisiin mittoihin,haluan kävellä ilman kipuja, en jaksa hypätä vessassa koko ajan. Valivalivalivali.[:o] Hienosti mies lohdutteli ja mentiin perjantaina klo 21 nukkumaan sitten. Heräsin sitten ekan kerran aamulla neljältä. Sitten puol viis... sitten viis... puoli kuus luovitin ja nousin ylös. Pläh!

Täällä meni tänään osittain lapsivedet aamulla ja päästiin nyt kotiin hetkeksi kun vauva on kiinnittynyt ja sykkeet hyvät. Illaksi takaisin sairaalaan ja huomenna käynnistetään synnytys jos ei nyt sitten ala supistella kunnolla tässä ja tapahtumaan..

On tää odottaminen vaan yks v-mäinen testi koetella kärsivällisyyttä.
Viime yönä mulla piiiiitkän aikaa supisteli säännöllisesti 9 min välein kohtalaisella kivulla. Sitte ku olin iha liian väsy ja nukahin niin olipas taas kivaa herätä uuteen päivään ja todeta että eipä se lähtö tullu vieläkään. Vaikka supistuksia tulee nyt enemmän ku normisti.

Toivon vain että tämä vie asiaa eteenpäin! [;)]

No niin. Nyt alkaa touhulauantai, jonka jälkeen olen varmaa ihan sairaan kipeä..

Mun to do list ois täsä:
-koirat kunnon lenkille (3km ylä- ja alamäkee)
- koirien pesu, korvien putsaus ja kynsien leikkaus + tassujen trimmaus
- siivous ja jos ehin niin kellarin siivousta myös
  -> auton renkaiden siirto toisee varastoon
- ruoka makaroonilaatikko joho lisään sitä chiliä
- sitä piikkimattooki vois kokeilla
- mahdollisesti järjestelen huoneet uuteen järjestykseen(taas)
- pitää kai sitä ananaksenkin syöntiä kokeilla
- illalla saunaseksiä, jos se ukko vaa suostuu..
ja kai siitkin pitää kokeilla kaikkee.. voi olla et ukko on iha
ihmeissää jos olen kerrankin aktiivinen..

Mä luulen et täs on jo aika paljo nyt kaikkee.. Millä saan itteni ainaki sairaan kipeex, jos vauva ei lähe tulee. Mut toivotaa et näin kävis..
Sain ravata viime yönä taas iha sikana vessas ja oikea jalka tuntuu edelleen oudolta[:-]
Sitten toukka taas yöllä tipahti tosi alas mökkerölle yöllä. Aloin vaa miettii et nukkuukohan se..[:D]

Hyvää lauantaipäivää kaikille ja kymppikerholaiset, laittakees infoo et mitä meinaatte hääräillä, vai teettekö yhtään mitään vauvanedesauttamiseksi maailmaan..

Takaisin