Pahoittelut luccille!
Mä varailin tänään aikaa kanssa sinne varhaisultraan, vaikka "omalääkäri" olikin sairastunut ja on koko kevään pois. Aika on 7.3. ja neuvolaan soittelin kanssa ja oli kovin iloinen, kun soitin hyvissä ajoin. Eka neuvola 13.3.
Mitä pidemmälle mennään (ja mähän oon ihan alkutekijöissä, vk 4+3), sitä hankalampi on pitää innostusta kurissa, vaikka väsymys pahenee, pahoinvointi pahenee aamu aamun jälkeen ja närästys alkaa olla liki 24/7. Silti koitan miettiä just esim luccin tilanteen tapaisia juttuja, et mähän en voi tietää, mitä tuolla tapahtuu, jotain kyllä, kun joku on pukenu mulle sen ihonalaisen korsetin päälle ja sitä ei saa pois (en oikeestaan haluakkaan, ettei tarvi jäädä miettimään, et miks se ei enää tunnukaan), mutta jos se kyytiläinen on ottanut kiinni väärään paikkaan (onko muuten kellään kokemusta kohdun ulkopuolisesta, milloin se alkaa kipuilemaan tosissaan?) tai jos siellä on onkin esim tuulimuna tms...
Ja vähän sekin jännittää, et onhan varmasti yksi matkalainen, kun kuitenkin lääkkeellisesti alkuunsaatu raskaus... Kahdestakin varmaan selvitään vielä, mutta kolmen kanssa vois tulla jo hätä käteen...
Ja noista oireista vielä... Vaikkei mulla oo ton enempää viikkoja kasassa, niin mulla on jo nyt enemmän oireita kun esikoisen koko odotuksen aikana! Esikko ei kyllä oireillu oikeestaan ollenkaan, lopussa sit liityntäkipua, ja siinä se sit melkein olikin. Nyt tosiaan koko ajan huononeva olo, närästys, nännien leviäminen ja arkuus, levottomata jalat ja alavatsassa tuntuva nippailu ja painontunne...