Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me ollaan perheille kerrottu plus kahdelle ystävälle jotka ties aiemmasta kemiallisestakin niin jos jotain nyt sattuiskin niin vois sit heille kertoaOletteko jo kertonut raskaudesta muille? Me ei olla vielä kerrottu ja mietin, että koskakohan uskaltaisi. Ollaan pohdittu josko jouluna tai uutena vuotena kertoisi, mutta tiedä sitten jaksaako sinne asti odottaa Yhdelle kaverille kerron varmaan aika aikaisin, koska hän odottaa kanssa ja la on toukokuussa 2021. Saa vähän vertaistukea
Ois ihanaa keksiä jotain tosi erikoista, mut en kyl tiiä. :D Mun vanhemmille me ajateltiin kertoa kirjoilla. Ostettiin siis "kerro minulle isoäiti" ja "kerro minulle isoisä" -kirjat :)Ootteko suunnitelleet jotain erikoisempaa tapaa, miten aiotte kertoa muille?
Varovasti koitan liittyä mukaan tänne keskusteluun Raskaudesta en oo kertonut vielä kenellekkään ja nyt on todella vahva tunne että tarviin vertaistukea tähän tilanteeseen... Viikkoja tänään 7+0. Täällä tais olla muitakin joilla tuhruvuotoja? Onko teillä ollut tuhruttelu kokoaikaista? Itellä tuhruillu nyt perjantaista asti sellasta rusehtavaa vuotoa aina välillä. Huomaa oikeestaa vaan ku käy vessassa. Mut kuitenkin sitä on jokapäivä Raskausoireita on mut jotenkin tää hajottaa päätä tosi pahasti Anteeks tää vuodatus mut pakko oli päästä purkamaan vähän tärä mielipahaa jonnekkin ja kiitos jos jaksoit lukea
Ois ihanaa keksiä jotain tosi erikoista, mut en kyl tiiä. :D Mun vanhemmille me ajateltiin kertoa kirjoilla. Ostettiin siis "kerro minulle isoäiti" ja "kerro minulle isoisä" -kirjat :)
Ois ihanaa keksiä jotain tosi erikoista, mut en kyl tiiä. :D Mun vanhemmille me ajateltiin kertoa kirjoilla. Ostettiin siis "kerro minulle isoäiti" ja "kerro minulle isoisä" -kirjat :)
Niitä löytyy ainaki suomalaisista kirjakaupoista ja prismoista!Mä oon kans miettinyt noita kirjoja. Pitääpä käydä jossakin luurailemassa mitä ne oikein pitää sisällään.
Niitä löytyy ainaki suomalaisista kirjakaupoista ja prismoista!
Mua kans pelottaa, että joudun töissä ns liika aikaisin kertomaan. Meillä kun on muutamia raskaana olevilta kiellettyjä asioita, enkä oo vielä varma kuinka onnistun niitä kertomatta välttelemään.
Olisko sun helpoin kertoa lähiesimiehelle niin olisi hänen murheensa miettiä työtehtävät niin että raskaus pysyy muilta salassa?
Minulla muuten varhaisultran myötä siirtyikin la 31.5.mutta kai voin teidän kanssa edelleen jatkaa?