Lokakuun lörpötykset

Komppaan Retaletta. Parempi olla kärkipäässä. Loppupäässä on ärsyttävää, ku kaikki muut on käyneet ultrissa ja ovat muutenkin jo ihan eri vaiheessa menossa.
 
Joo pysy mukana vain piglet. :) Ei se oo niin justiinsa! Kun ei noista vauvoista tiedä et missä kohtaa ne päättää tulla pihalle, ehkäpä hän haluaa odottaa kesäkuulle saakka. :)
 
Jep! Täällä loppupäässä on tosiaan hieman eri vaiheessa etenkin nyt alkuun, mutta oottelen loppuviikosta seuraa saapuvaksi häntäpäähän
 
Mä tein noit digejä silleen että näki sen viikkoluvun nousevsn ni pysty vähän enempi oleen rauhassa
 
Pääsettekö muut toho vaun raskaussovellukseen kirjautuun?
 
Iso kiitos kaikille teille ihanille naisille kokemuksista :Heartred Tänään on ollu jo parempi päivä enkä oo menny ihan niin syvissä vesissä omien ajatusten kanssa kuin eilen. Mitään isompia kipuja ei onneks oo ollut (välillä jotai jomotuksia mut varmaan ihan normaaleja kasvukipuja). Nii ja tänään on sitä rusehtavaa tuhruu tullu vaan ihan vähän aamusta et jos tää nyt alkais helpottaa :smiley-angelic001
 
Kiitos, pysyn porukassa :) Ja niinhän se on että eihän siitä tiedä milloin bebe aikoo tulla ulos.

Pääsettekö muut toho vaun raskaussovellukseen kirjautuun?
Minulla toiminut ihan normaalisti.
 
Heippa! Varovaisesti tulen tänne mukaan höpisemään, tänään digistä sain varmistuksen aiemmille viivatesteille ja raskaana ollaan, 4+0. :love017 Inssivauvaa odotellaan, ihan mahtavaa Noaidi että ollaan samassa ryhmässä ja lasketut ajat ovat parin päivän päässä toisistaan! :Heartpink
 
Uskalsin soittaa neuvolaan. :greet025Pitää soittaa ma uudestaan, kun terkka ei ollut koneella tänään. Aikaista, mutta töitäkin pitää tehdä niin pyydän ajan hyvissä ajoin. Toivottavasti tämä pysyy mukana ja oikeasti jotain on kasvamassa. On nämä melkoisia piinaviikkoja! Pitää vaan toivoa parasta. :smiley-angelic001 nyt kun eka viikko testistä hujahti niin tuntuu taas todellisemmalta ja samalla jännittää enemmän.
 
Tää oli tosi selkeä pelonlievittäjä. Eli ensi viikko jos menee hyvin niin voi jo hengitellä vapaammin ja sitten onkin enää reilu viikko varhaisultraan.
 

Liitteet

  • Screenshot_20201016_122021.jpg
    Screenshot_20201016_122021.jpg
    20.4 KB · Katsottu: 41
Tää oli tosi selkeä pelonlievittäjä. Eli ensi viikko jos menee hyvin niin voi jo hengitellä vapaammin ja sitten onkin enää reilu viikko varhaisultraan.

Kiitos tästä MaiKhi! Huojentavaa, miten nopeasti keskenmenoriski pienenee. Nyt olen raskausviikolla 6, mutta ensi viikolla todennäköisyys onkin jo paljon pienempi.
 
Johonkin tässä on tartuttava kuin hukkuva pelastusrenkaaseen. Onneksi loma loppuu pian niin päivät kuluu nopsempaan toki siihen ei itse voi paljon vaikuttaa miten asiat menee että sinänsä stressi on turhaa. Jos kaikki ei ole hyvin niin haluaisin tietää siitä pian, että ehtisimme yrittää uudelleen, jos siltä tuntuu. Onneksi tässä nyt se viitisen vuotta on vielä aikaa yrittää.
 
Tää oli tosi selkeä pelonlievittäjä. Eli ensi viikko jos menee hyvin niin voi jo hengitellä vapaammin ja sitten onkin enää reilu viikko varhaisultraan.

Mistä oot löytänyt tän? :) Mäkin yritän rauhoitella itseäni, että vaikka keskenmenon riski on olemassa niin suurin osa raskauksista menee kuitenkin hyvin. Mulla on vielä aika vähäiset oireet, mutta silti jotenkin alan nyt paremmin uskoa, että raskaana ollaan. :joyful:
 
Mistä oot löytänyt tän? :) Mäkin yritän rauhoitella itseäni, että vaikka keskenmenon riski on olemassa niin suurin osa raskauksista menee kuitenkin hyvin. Mulla on vielä aika vähäiset oireet, mutta silti jotenkin alan nyt paremmin uskoa, että raskaana ollaan. :joyful:

Mullaki on niin lievät oireet, että välillä epäilen koko raskautta. Tänään oli pakko tehdä vielä yksi raskaustesti ja tasavahvat viivat tuli. Hupsua, miten sitä kaipaakin kaikenlaisia oireita. Pitäisi vain nauttia.
 
Voi ei, täällä meinaa iskeä syysflunssa. Kurkku käheä, nenä vuotaa ja viluttaa :grumpy: Mitenhän sitä nyt helpottaisi oloaan. Kurkku pastillit ja viltti löytyy. Onko muita vinkkejä? :)
 
Takaisin
Top