Lokakuun lörpötykset

Millaisia liikuntaharrastuksia teillä on? Itse harrastan punttisalia ja avantouintia, olen miettinyt miten raskaus vaikuttaa harrastuksiin. Punttisalilla reenit rennompia, avantokautta en ole aloittanut vielä.
Minä kanssa käyn salilla ja lisäksi teen hiit treenejä ym. aerobista. Tarkoitus on treenata kehoa kuunnellen raskausaikana. Tosin tällä viikolla en ole jaksanut treenata ollenkaan pahoinvoinnin ja väsymyksen vuoksi :dead:
 
Itse harrastan ratsastusta ja lenkkeilyä ja laskettelua. Ratsatuksesta olen jättänyt nyt este reenit väliin ja varmaan marraskuun lopussa lopussa jää tämä laji tauolle. Ja laskettelu saa jäädä tältä vuodelta pois Pitää kyllä alkaa suunnitella muuta liikuntaa tilalle, jotenki tuntuu että tulee vähä masentunut olo jos ei liiku tarpeeksi tosin tämä väsymys kyllä ei houkuta liikkumaan..
 
Itselläkin väsymys painaa, niin liikunnat meinaa jäädä vähemmälle, mut koitan olla itselle armollinen,liikun sen verran kun hyvältä tuntuu. Enkä kyllä uskallakkaan mitään rääkki reenejä vetää ku noi km kummittelee taustalla. Kuhan ei nyt ihan sohvaperunaksi heittäydy. :grin
 
Mitenkäs teillä, joilla on jo ennestään lapsia, on syntymäkuukaudet jakaantuneet? Meillä on nyt jotain vähän erilaista tulossa, aiemmat on syntyneet syyskuussa, marraskuussa ja joulukuussa, nyt olis sitten juhannusvauva tulossa jos kaikki menee hyvin :)


Meillä on ennestään talvi- ja syyslapset :) Eli hauskasti jakautuu eri vuodenajoille vaikkei oo siihen mitenkään pyritty :wink Vähän jänskättää millasta on olla mahdollisilla kesähelteillä viimesillään raskaana ja synnyttää.. :dontknow
 
Meillä on ennestään talvi- ja syyslapset :) Eli hauskasti jakautuu eri vuodenajoille vaikkei oo siihen mitenkään pyritty :wink Vähän jänskättää millasta on olla mahdollisilla kesähelteillä viimesillään raskaana ja synnyttää.. :dontknow

Toi muakin on mietityttäny silloin, kun on ollu mahdollista että saattais alkaa oottaa kesävauvaa. :wideyed: Mulla sentään on nyt laskettu aika ihan kesäkuun alussa, eli ehkä väistän ne pahimmat odotushelteet. Toki ei ne helteet pienen vauvankaan kanssa ehkä riemua oo. :nailbiting:
 
Onko muuten kenenkään muun mielestä täydellisen raivostuttava toi tänään ilmestynyt Pegorion-mainos, joka valtaa ruudun aina kun vaihtaa sivua foorumilla? :angry4
 
Onko muuten kenenkään muun mielestä täydellisen raivostuttava toi tänään ilmestynyt Pegorion-mainos, joka valtaa ruudun aina kun vaihtaa sivua foorumilla? :angry4

siis mä oon aivan valmis tohon pregorion mainokseen!!! @Vargynja Tiiätkö onko siinä joku bugi vai kuuluuko sen lävähtää jokaisella sivun vaihdolla koko ruudulle? :BangHead
 
Toi muakin on mietityttäny silloin, kun on ollu mahdollista että saattais alkaa oottaa kesävauvaa. :wideyed: Mulla sentään on nyt laskettu aika ihan kesäkuun alussa, eli ehkä väistän ne pahimmat odotushelteet. Toki ei ne helteet pienen vauvankaan kanssa ehkä riemua oo. :nailbiting:

meidän esikoinen on syntynyt 3.6 eli saattaa mennä La päällekkäin jos vauvaliima toimii :whacky011

Ja kesävauvan kanssa oli aivan ihanaa kun ei tarvitse pukea ihan hullun tavalla koko ajan! Mä nään pelkkää positiivista!
 
Kesäkuu on varmaan ihan hyvää pikkuvauva-aikaa eikä ole vielä liian tukalaa. Eikä harmita olla talvella raskaana, kun ei pääse muutenkaan juoksemaan, pyöräilemään tai seikkailupuistoon tai huvipuistoon jne. :p
 
Muutenkin tää on aika hauska sattuma jos menee nyt päällekkäin esikoisen synttärit ja tän la koska mulla oli viime kierrossa kemiallinen ja tosiaan kierto venyi viikolla :p

myös vähän naurattaa kun heinäkuussa perustelin miehelle että nyt kun ruvetaan yrittämään niin menee saman kauden vaatteet uudelle tulokkaalle, no napsahtikin sitten samaan kiertoon. Eli tasan samaan saumaan menee kaikki vanhat vaatteet :hilarious::hilarious::hilarious: taisin jinxata tämän siis itse!
 
Täällä nyt 4+0 :grin Ensimmäinen plussa tehty 3 päivää sitten. Hämmentynyt ja jännittynyt olo :nailbiting: Tuntuu jotenkin hassulta, kun yritystä on takana pitkähkö aika ja hoitoihinkin kerettiin niin nyt onkin raskaana. Kestää varmaan tovin, että pää kerkee mukaan :whacky011 Tänään ilmoitus polille raskaudesta ja sitten jäädäänkin odottamaan varhaisultraa:love7
 
Täällä nyt 4+0 :grin Ensimmäinen plussa tehty 3 päivää sitten. Hämmentynyt ja jännittynyt olo :nailbiting: Tuntuu jotenkin hassulta, kun yritystä on takana pitkähkö aika ja hoitoihinkin kerettiin niin nyt onkin raskaana. Kestää varmaan tovin, että pää kerkee mukaan :whacky011 Tänään ilmoitus polille raskaudesta ja sitten jäädäänkin odottamaan varhaisultraa:love7

Kerrohan millä viikoilla meet varhaisultraan. Täällä on yksityisiä olemattomasti ja mahdollisuus päästä varhaisultraan olis 5+4 eli siinä ja siinä, onko vielä sykettä. Mietin tuleeko turhaa stressiä jos ei sitä sykettä tuossa löydy.
 
Täällä nyt 4+0 :grin Ensimmäinen plussa tehty 3 päivää sitten. Hämmentynyt ja jännittynyt olo :nailbiting: Tuntuu jotenkin hassulta, kun yritystä on takana pitkähkö aika ja hoitoihinkin kerettiin niin nyt onkin raskaana. Kestää varmaan tovin, että pää kerkee mukaan :whacky011 Tänään ilmoitus polille raskaudesta ja sitten jäädäänkin odottamaan varhaisultraa:love7

Onnea Mmohini ja tervetuloa joukkoon. :)

Toi varhaisultraan meno on varmasti tosi makuasia, mutta itse menisin 5+6 vaan jos olis syytä epäillä että raskaus on väärässä paikassa. :confused: Mutta mulla onkin takana keskenmeno rv 6-7 ja kkm, jossa sikiön kehitys pysähtynyt noin rv 6, eli en olis todennäköisesti hyötynyt kummassakaan raskaudessa ultrasta 5+6.
 
Kerrohan millä viikoilla meet varhaisultraan. Täällä on yksityisiä olemattomasti ja mahdollisuus päästä varhaisultraan olis 5+4 eli siinä ja siinä, onko vielä sykettä. Mietin tuleeko turhaa stressiä jos ei sitä sykettä tuossa löydy.

No, eipä sittenkään mennä sinne varhaisultraan! Lapsettomuuspolilla siis sanoivat viime kierrossa, että jos tulet raskaaksi niin varataan varhaisultraan aika. Nyt sieltä tulikin ilmoitus ettei nykyään ovulaation induktiossa tarjota varhaisultraa.. Ota yhteyttä neuvolaan :shifty: Eli ei auta, kuin odotella tai käydä yksityisellä.
 
No, eipä sittenkään mennä sinne varhaisultraan! Lapsettomuuspolilla siis sanoivat viime kierrossa, että jos tulet raskaaksi niin varataan varhaisultraan aika. Nyt sieltä tulikin ilmoitus ettei nykyään ovulaation induktiossa tarjota varhaisultraa.. Ota yhteyttä neuvolaan :shifty: Eli ei auta, kuin odotella tai käydä yksityisellä.

Onpa kurjaa kohtelua, etenkin jos oot pitkään ollut asiakas. Noh yksityiselle vaan. Mie varasin ajan 8. viikolle eli 3,5 viikon päähän. Pitkä aika mutta onpahan sitten selkeää, että pitää olla sykkeet jne tai raskaus mennyt kesken.
 
Tilasin just kasan raskausvitamiineja: monivitamiini, omega, foolihappo (jota oon syönyt vuoden) ja rauta. Millaiset setit muilla käytössä?
 
Minä varasin myös ajan varhaisultraan ja silloin raskausviikkoja 6+4. Kovasti jo seuraavaa viikkoa odottelen!
 
Tilasin just kasan raskausvitamiineja: monivitamiini, omega, foolihappo (jota oon syönyt vuoden) ja rauta. Millaiset setit muilla käytössä?

Mulla vaan raskausajan monivitamiini tällä hetkellä. Ennen raskautta söin foolihappoa ja d-vitamiinia.
 
Takaisin
Top