Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä kun on muitakin jotka pelkää kkm, niin miten teillä silloin oireili tuo kkm, ennenkö selvisi, tai mistä aloitte epäileen ettei kaikki ollut hyvin?
Itsellä oli kkm ja ar ultrassa ei löytynyt sykettä viikolla 6 lääkäri halusi ultrata 2 viikonpäästä uudelleen jolloin sykkeen olisi pitänyt näkyä, ei näkynyt, jolloin lääkäri kans sanoi tuulimunaraskaudeksi, mutta äitiyspolin lääkäri sanoi että keskenmennyt raskaus, tiedä sit mikä oli. Mulla ei tullut mitään vuotoja, oikeastaan ainoa oire joka olisi voinut paljastaa oli polttava selkäkipu, mut nivel oireisena, selkä on muutenkin usein kipeä. Raskaus oireet olivat koko ajan. Minkä vuoksi luulinkin kaiken olevan kunnossa. Nyt jotenkin alkaa jännittään, et mitä jos taas on näin. Mut ei tässä auta kun odottaa ja toivoa parasta,kun en pääse ar ultraankaan.
4+0Tänään 5+0millä viikoilla muut menee?
5+4Tänään 5+0millä viikoilla muut menee?
Täällä ihan sama 5+0 tänäänTänään 5+0millä viikoilla muut menee?
No ei se aina oo huonomerkki, mulla oli kkm ja 2viikkoa oksentelin ja olin saikulla, ja olikin mennyt kesken. Kaikki oireet kesti keskeytykseen asti, se oli hirveää kun keho luuli olevansa raskaana mutta mieli tiesi ettei siä mitään kehity.tsemppiä alkuraskauteen, toivotaan niitä oireita alkavaksi
![]()