Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uskaltasko tuota hieman varauksella liittyä juttuun mukaan. :bag: Meillä alla 1 ivf hoito 11/19 ja siitä siirretty nyt neljäs alkio, josta plussa. Viikkoja ois kasassa nyt 5+2. 4+5 kertaalleen kirkasta veristä vuotoa, jonka jälkeen jäänyt ruskea / punertavan ruskea tuhru/niukka vuoto ilman kipuja kylläkin. Hcg viime torstaina 1380, mutta vuodon vuoksi aiemman km takia hyvin epävarma olo mihin tämä tulee johtamaan.
Mietityttääkö ketään muuta korona ja raskaus?
Tervetuloa Benelobe! Toivottavasti siellä on kaikki hyvin Miten aiot edetä, odotatko varhaisultraa?
Minulla myös 5+2 ja vuosien IVF-hoitojen jälkeen ensimmäinen PAS takana, joka tosiaan kiinnittyi (hcg 2500 viikolla 4+5). Lauantaina eli 5+0 tuli vaaleanruskeaa ohutta tuhrua, ei kipuja. Toivotaan ettei mitään normaalista poikkeavaa. Mulla on varhaisultra varattu meidän yksityiselle 7+6 eli vajaan kolmen viikon päähän. Sinne odottaminen tuntuu kuitenkin ikuisuudelta, ja mietin otanko yhteyttä jo neuvolaan tai klinikalle. Lugesteron ja Zumenon-lääkitys jatkuu vko 12 saakka ja ne varmaankin estää jos mitään suurempaa vuotoa olisi tulossa.
Kannattaa soittaa neuvolaan, kysyä jos pääsisit vaikka ultraan sitä kautta.Tänään tuli tuhrua pyyhkiessä sekä on ollut kipuja selän puolella. Munasarjoja vihloo ja tuntui kun joku olisi iskenyt puukolla vasemmalle puolelle. Nyt kuitenkin tuhru lakkasi, pahoinvointi on edelleen läsnä ja tissit kipeät. Mutta ei mulla kovin suuria odotuksia ole, en vaan oikeen tiedä mitä pitäisi seuraavaksi tehdä. En oo siis soittanut neuvolaan vielä mutta haluaisin tämän alkaneen raskauden ehkä kirjoihin että jos se kolmas km tulee niin päästäisiin lisätutkimuksiin...
Kyllä mietityttää ja ahdistaa ajatus että ihmiset ei ota tosissaan ja heiluu kipeinä ties missä.. ja kuitenkin töissä/koulussa pitää itse käydä.. mutta en nyt hysteerisesti kuitenkaa käyttäydy :) toivon myös että pääsee mies mukaan ultriinMietityttääkö ketään muuta korona ja raskaus?
Mä ajattelin kans tehä sit 5+ jtn viä uuden digin juuri ns varmistukseksi :)5+2 tänään ja digi näyttää 3+ Pieniä voittoja.
Muutenkin on jo optimistisempi olo tästä raskaudesta. Oireita vaan odotellessa.
Varasin nyt mielenrauhan vuoksi ultra-ajan ylihuomiselle, jotta näkee onko siellä vielä alkio ja missä! Ettei tarvitse huolia ja kuvitella seuraavaa 3 viikkoa toivotaan että kaikki hyvin
Meillä on talvivauvoja ja nyt sit kesävauva toivottavasti :)Mitenkäs teillä, joilla on jo ennestään lapsia, on syntymäkuukaudet jakaantuneet? Meillä on nyt jotain vähän erilaista tulossa, aiemmat on syntyneet syyskuussa, marraskuussa ja joulukuussa, nyt olis sitten juhannusvauva tulossa jos kaikki menee hyvin :)
Millaisia liikuntaharrastuksia teillä on? Itse harrastan punttisalia ja avantouintia, olen miettinyt miten raskaus vaikuttaa harrastuksiin. Punttisalilla reenit rennompia, avantokautta en ole aloittanut vielä.