Mitenkäs teillä muilla nuo d-vitamiinit toimii?
Aloiteltiin ensin Devisolilla mutta poika sai kauheet vatsanväänteet jotka yleensä painottuivat iltaan-onneksi yöt meni nukkuessa kun nukahti syvään uneen. Miehen työkaveri suositteli vesiperäistä d-vitamiinia ja niinpä ollaan nyt käytetty parisen päivää Jekovittiä ja huomaan heti eron pojassa. Hieman irvistää kun sitä antaa mutta vatsanväänteitä ei pahemmin ole enää.
Kyllä sillä taitaa jotain merkitystä olla että onko öljy-vai vesipohjainen. Riippuu myös vauvastakin, joillekin voi sopia joku toinen merkki mikä toiselle ei.
Muuten menee oikein mukavasti, päivät vaan hurahtaa ja poika kasvaa ja voimistuu :)
Kovasti nostelee jo niskojaan, niin että äiti tässä aina enemmän on ihmeissään ja vähän "peloissaankin" että nyt jo..mutta huomaa että jäntevä kaveri on!
Mitenkäs te äidit, syöttekö jtn vitamiineja? Itse vedän sitä multivita raskaus-ja imetys, sekä edelleen rautaa mutta annostus on joka toinen päivä. Pitäis itse myös tuota d-vitamiinia syödä ja mietinkin että kai noita Devisol-tippoja voin käyttää itse vaikka imetän? Ettei menisi roskiin tipat kun käyttämättä ne jää kun en niitä enää pojalla anna. Pitää kysyä nlasta, jos ei täällä viisammaat osaa kertoa :)
Mielenkiintoista touhuta pimeessä, meillä meni sähköt pariksi tunniksi! Onneksi tuo poika nukkuu niin ei haittaa..sen kanssa ei olisi pimeessä vaeltaa!
Hauskaa perjantaita :)