Lokakuun kuulumisia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tervetuloa kaikille uusille! Ihanaa et joukkomme vahvistuu!

Moonflover mullakin on et väsyttää mut pyörii ja ei nukahda. Yleensä ei oo tälläistä.

Ja kyllä munkin pissattaa yöllä saa käydä kakskin kertaa ja sit pyörin ja hyörin hyvän aikaa sen jälkeen.

Ihanaa et täällä on muitakin 30+ esikoisen odottajia!!

Me ollaan sovittu et ei vielä kerrota kellekään vauvasta mut minä ja suuri suuni oon lipsauttanut parille hyvälle ystävälle mut oon kyllä vannottanut et kellekään ei saa vielä kertoo... No tää on niin minua ihan samoin mä kihlauksenkin lipsautin tossa kesällä muutamalle...

Tänää aamulla oli niin huono olo et oli pakko nousta syömää ennenkö mies ees nous töihin lähteäkseen. Eilen ja toissapäivänä on ollu ihan hirvee väsy ja eilen tuli oikeesti jo heikko olo kun töissä odotin et koska on mun vuoro mennä syömään.... Aamusin on enempi huonoo oloo ja iltaisin väsymystä, eilen oikeestaan koko päivä meni väsymyksessä.

Viime vuodet on aika juossu niiiiiiin nopsaa et nyt on ihana et vähän aika hidastuu, tosin kyl mä vauvan tahtoisin jo syliin vaikka heti!

Mira 5+3
 
Suvetar ja amelia mullakin on vähän ihmetys kun heti kerrasta raskausunia et voiko kaikki mennä hyvin ja ikää kun on jo 31 et ensisynnyttäjien ja kaikkien synnyttävien keski-ikä kirkkaasti jo ylitetty

Nennah meillä kans joku 53 neliön kaksio ja tänne ei kyllä vauvan kanssa mahduta, varmaan myös kaupunkiin muutetaan ennen kun vauva syntyy.

Jetsoni mullakin on soppari vuoden vaihteeseen ja oottelen et ehkä ens viikolla kirjotetaan uus sopimus. En vielä aio töissä mitään puhua mut tietty hyvissä ajoin ennen kun äippälomalle jään. Onko se 2 kuukautta ennen äippälomalle alkua kun on pakko kertoo lakisääteisesti??
 
Mira83: mä en tiiä mikä on se laki sääteinen juttu. Eilen töissä tän mun hoidettavan omainen hoksas että ei oo kaikki ihan kunnossa niin sanoin sit hänelle tästä vauva asiasta ja hän suhtautui onnellisena ja sanoi että heidän puolesta mulla ei olis pelkoo etteikö työsopimusta jatkettas raskaudesta huolimatta. :)
Katotaan nyt sit miten tapahtuu ja toivoo vaan parasta että pystys ja sais olla mahollisemman pitkään töissä ennen mamma lomaa. :)
 
Kkoo onnea uudesta autosta, meillekin ostettiin perheauto jo alkukesästä!

Mä oon ostanu noita odotusvitamiineja mut syön ekana noita vanhoja pois, söin mä yhden liuskan jo noita yksiä d-vitamiinittomia äitiysvitamiineja jossa on se paremmin imeytyvä foolihappo, en tiiä auttoiko se raskautumisen...

Mies silitteli mun mahaa toissailtana ennen kun nukahettiin. Suloista.

Mulla on paljon arkivapaita ja iltavuoroa et noi lääkäri ja neuvola-ajat on melko helppo suunnitella tosin kovin montaa viikkoo etukäteen ei tiiä aikataulujansa. Pitää ottaa työvuorolista neuvolaan mukaan.
 
Unirytmi mulla on mennyt ihan sekasin. Oon nyt heränny joka aamu, kun mies lähtee töihin ja sen jälkeen tosi hankala saada unta. Ja illalla ei saa unenpäästä kiinni vaikka väsyttää, tällä tyylillä nukutaan päivisin. :D
 
Mä oon miettiny neuvolassa käyntiä, enkä tiiä miten sen suoritan. Oon siis pph ja työskentelen yksin, lapsia on hoidossa klo 7.30-17.00. Joudun varmaan kertomaan pomolle suht aikasin :/ mielelläni oisin pitäny vielä omana tietona.
 
Mulla oli vaikeuksia nukahtaa aluks, johtu varmaan siitä et mietin raskautta kokoajan. Nyt on tän viikon ollu väsyneenpi ja illalla ah niin ihana tunne kun oikeesti väsyttää kun menee nukkuun. Mä huomaan et tietosesti oon vältelly osaa kavereista koska oon niin huono valehteleen ja ne heti näkis et miksei toi oo oma ilonen ittensä :) kokoajan pitää töissä miettiä mitä sanoo. Ite oon vanhustyössä ja noi mummot on pahoja kun ne näkee heti kun kasvot pyöristyy ja monesti kysyny jo et joko siellä kasvaa pojalle leikkikaveri.
 
Kavereille ei oo meillä aikomusta kertoa ainakaan ennen ekaa ultraa, ehkä vasta sitten kun vatsasta alkaa huomaamaan. En edes hyvälle ystävälleni ole vielä kertonut, ja varmaan pitkitän muutenkin js tietoisesti. Tiedän, että hän tulee olemaan kateudesta vihreenä ja enkä siksi tiedä, että osaako edes iloita meidän puolesta...

Tänään kuvotus pahentunut, kaksi kertaa jo kakistellut, eiköhän se oksennus sieltä vielä lennä. :D
 
miten teillä onnistuu hampaitten pesu? Mä parina iltana oksentanu kaikki iltapalat ulos ku alkaa niin yökkäyttää varsinki takahampaitten ja kielen pesu. Yöllä pitiki sitte näläkää lähtee jääkaapille karkottaa nyt reilu tunnin ollu hereillä mutten jaksais millää lähtee aamupalalle vaikka tietää et olo pahenee.. Onneksi yöpöyvällä on suolakeksejä ni ne vähä helpottaa
 
Mulla on ihan hirvee nälkä ollu heti ku herään, normaalisti ei. Tänäänkin yritin vähän jugurttia syödä, mutta ei oikein uponnut.. Tuntuu että meinaa oksentaa söi tai ei. Aika huonosti tahtoo ruoka maistua.
 
täällä myös aamu alkoi huonolla ololla.mitään oksennusoloa ei onneks vielä oo ollu. :happy11
viikon päästä eka neuvola! onko muilla? :)
 
Meidän on tänään tarkoitus lähteä ulos syömään, vähän jännittää, kun tää kuvottava olo on tupannut kestämään iltaan saakka. :confused:
 
Mullahi meinaa olla kokoaika nälkä mut tuntuu että töissä ollessa ei pysty syömään ku kuvottaa kaikki. Oksennuksen pidättäminen ja kuvottavien asioiden välttely kun täällä ei oo helppoo niin pakko vaan yrittää selvitä päivät.
 
Mä varasin just ensimmäisen neuvola-ajan, mulla on neuvola 5.11. :)

Mulla ei oo mitään oireita, ehkä vähän kylmä ollut, mutta muuten ihan normaali olo. Esikoisesta oli sama juttu. Toivottavasti ei tulekaan mitään... :grin Tsemppiä kaikille pahasta olosta kärsiville!
 
Mulla välillä kuvotusta ja hampaita pestessä yökkyyttää. Väsymys on ainoa joka on koko ajan päällä. Nukahdin töissäkin alku viikosta :( stressiä pukkaa tulemaan ja väsyn lisää aina vaan. Salille en oo enää jaksanu mennä. No, yritän nauttia silti! :)
 
Mä oon onneks toistaseks välttynyt tolta väsymykseltä. Toki nyt väsyttää vähän, kun om tullut nukuttua niin huonosti. :rolleyes:
 
Takaisin
Top