Lokakuun kuulumisia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mää oon niin zombie nykyään. Haahuilen vaan sisällä aivan kaameen näkösenä. Tää olo on kyllä jostain niin syvältä :smiley-angry019
 
Täällä on taas tullut enemmän mahajuilimisia. Liittyvät varmaan kasvuun, kun supparit tuntuvat erilaisilta. Viimeksi niitä oli muutamana päivänä ennen kuin kkm todettiin..

Välillä on saanut ottaa Panadolia, kun olo on sen verran epämukava. Kyllä sitä kotona jaksaisi kipuja, kun voisi lepäillä, mutta töissä täytyy pystyä olemaan ja toimimaan.

Hajamielinen olen. Täytyy soitella asiakkaille perään, kun unohdan kertoa tärkeitä rutiinisti kerrottavia tietoja. Saa myös olla tarkka laskutusten ja muiden kanssa. Tuntuu, että koko ajan sählää jotain. Ja pomo ei tietenkään katso hyvällä, kun ei raskaudesta tiedä..
 
Kainuu ei kovin iso paikka ole ja täällä on tuo nettineuvola jo olemassa. :)

Tämä aamu alkanut pelottavan hyvin. Mikään ei ole vielä aiheuttanut pahaa oloa. Toivottavasti menis loppu päivä yhtä hyvin. :)

Mulla iho kuhahti yhtäkkiä älyttömälle punaselle näpylle. Just niinkuin olis allerginen reaktio mut nyt vaan ei voi ottaa allergia lääkettä joka ennen auttanut tähän. Ääähh. Itse hillintää harjoitetaan että ei raavi. :D
 
Meillä on tänään järkytytty siitä, kuinka nopeasti kaikki loppujen lopuksi menee. Kun odottaa kaksosia, niin maha olisi helmi-maaliskuussa jo sen kokoinen mikä yhtä lasta odottavalla lopussa. o_O Aikamoista!!
 
Miehän kävin ekas ultras 5+5 ku pelkäsin keskenmenon tulleen. Siinä pedillä makaessani lääkäri sano et tuhkamuna ensimmäiseksi. Itkuhan siinä tuli. Seuraaks kuulin lääkärin sanovan älä liikuta mitää kehon osaas. Hetken hiljaisuus ja sit se ihana lause "kyll täällä sydän tykyttää" olin niin helpottunut siitä lauseesta et tuli onnen kyyneleet tilalle xD

Ainoo vaa et viikkoja ei tarkistanu ku niiiin pieni vielä. No jos ens viikon ultras ku 8+ viikot sit pystyis tarkistaa mennäänkö oikeilla viikoilla.

Ja nettineuvola on kätevä. Pystyy kans just tarkistaa omat ajat jne. :)
 
Pauveli aika fiksusti todettu, että tuskin se pettymys tuntuisikaan sen paremmalta, vaikka tässä nyt synkistelisi menemään pessimistinä koko 12 vkoa.. :sad001 Pitää vaan koittaa tsempata ja olla iloinen tästä hetkestä. Käsitellä sit se pettymys jos on tullakseen! Haluan myös, että voin nyt ottaa kaiken tästä toisesta raskaudesta irti ja fiilistellä ja höösätä ihan kunnolla, koska ei varmaan kolmatta enää tehdä. o_O Mut viikon nyt odotan ainakin ennen kun soitan neuvolaan ihan senkin takia, et sit kun saan sen tapaamisen sinne kalenteriin niin lasken kuitenkin niitä päiviä monta kertaa vuorokaudessa.. ja hulluksihan siitä tulee.... :confused:

Viime yönä oli ensimmäistä kertaa univaikeuksia, joita mulla normaalisti on tosi harvoin.. Olin aivan tööt aamulla.. Ja pari päivää oon nyt palellut ihan järkyttävästi. Lämpötila on nollassa ja mulla on talvitakki. Mitähän puen sit kun talvi oikeesti tulee? Nyt istun kirjastolla (teen opintoja) kääriytyneenä kaikkiin mahdollisiin vaatekappaleisiin mitä mukana on. Huomenna otan ehkä viltin mukaan.. :eek: :laughing002 :laughing005
 
No niin labran tulos myös positiivinen :) Ai että tätä ei siltikään oikein vielä meinaa uskoa vaikka tätä ollaankin haluttu :) Viimeks kesti 10kk ennen ku tärppäs...

Saas nähdä millonka alkaa oireita. Vielä ei ainakaan oo mitään. No palelee aika paljon mut tiiä johtuuko se siitä ku täällä on muutenkin pirun kylmä jos ei hellaa lämmitä. Patterit vielä säästösyistä kiinni ;)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Jopas eilen vihloi mahaan, kai oli jotain kasvukipuja. Neuvolassa ainakin sanottiin, että ihan normaalia. :)
 
Macie ihana asenne!! Turha sitä on murehtia ja märehtiä kun ei asialle mitään voi kuitenkaan tehdä...

Kauheeta, enää muutama viikko ekaa kolmannesta jäljellä!! Kohta mekin ollaan siinä ihanassa keskiraskaudessa, täällä kans vihloo ja paleltaa, töissä pärjää muuten ihan hyvin mut huono olo ehtii tulla joka välissä. Tietää olevansa raskaana... Ja neuvolaan heti viikonlopun jälkeen!!

Mira 7+4
 
Mun mielestä nää ns vikoja päiviä ennen virallista ultraa, joka on tiistaina ja viikkoja sillo 8+0 sit on tuskaa. Haluisin niiiin jo siinne makaamaan ja näkemään onks kaikki menny hyvin jne. :) sit ultrasta kaks päivää nii on eka neuvola aika jota en oota niin jännittyneenä kuin ultraa xD laskin kans et tasan 12vk on täynnä omana syntymäpäivä. Ja sit kehtaakin huokaista helpotuksesta. :)
 
Hirvittävää ketään muuta se et talvi tulos ja mä oon joka ikinen talvi tähän mennessä kaatunu, mitenhän me vauvan kanssa selvitään?
 
Mira: Mäkin tässä vähän mietiskelen talvea et mitä vaatetta päälle kun koirien kanssa kuitenkin pitää lenkkeillä ja ne on aikamoisia kiskomaan, varsinkin jos tyttöjen hajuja on lähistöllä :D Muutenkaan kun ei kamalasti ole ylimääräistä rahaa niin täytyy miettii et mistä hankkii toppahousut ym talvivaatteet...
 
Mie en kaatuillu talvella kun ootin esikoista viimesilläni, vaikka saatoin tepastella pelkillä Ainoilla... Mut kyllä mulle kaikki äippäpolin henkilökuntaa myöten sano aina että meet varovasti nyt noitten kanssa!

Mielenkiintosta aikaa toi talvi muutenkin, oisko ollu jotain rv 38+6 kun ketteränä likkana könysin kuskin puolelta repsikkaan, kun oli repsikan ovi jäätyny kiinni. Olin mahoineni melko tyytyväinen :D
 
Mua ei murehdituta talvessa muutakun se, että jos toi tyttö päättää lähtee juoksemaan karkuun ja oon sen kans kahdestaan nii miten mä lyllerrän sen kiinni :D tai miten kannan sen kevättalvella mahan kanssa sisälle jossei sitä huvita kävellä?
 
  • Tykkään
Reaktiot: Bnt
Ite oon miettiny täällä sellasten lasten-valjaiden hankkimista tuota samaista ongelmaa miettiessäni kuin mimi.

Mulla on täällä lähipäivinä ollu sellanen ongelma esillä, ettei meiän muksut meinaa uskoa sitä ettei äidin mahan päällä saa enää hyppiä, nykyää ihmetyttää miks oon niiden antanut edes aloittaa sellasta. Vaikka mahtaako siitä näin alkumetreillä olla viellä oikeasti haittaa (rv.8) (??)
 
Mitehän ite mahtaa pystyä neitiä kantelemaan sit ison mahan kanssa kun se haluaa aina olla vain äidin sylissä. :D tänään lääkäri jo pelotteli että loppu raskaudessa ollaan sit osastolla levossa. :/
 
Takaisin
Top