Lokakuun kuulumisia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mira83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Cherry kuulla noin hyviä uutisia!! :) Hyvä ettei täälläkin tullut jo tippa linssiin..! :) (Uusi oire siis: tunteet pinnassa niin hyvässä kuin pahassakin.)

Ja tosiaan kivaa saada uusia ryhmäläisia, tervetuloa! :)
 
Hyvä kuulla Cherry että siellä kaikki hyvin! Nyt vaan nautit ja koitat kestää kivut, ne kyllä palkitsee. :)
 
Viikonloppuna plussanneena liityn myös joukkoon :)
Hyvä että Cherryllä oli kaikki hyvin!
Mulla oli keskenmeno/kemiallinen heinäkuussa ja kipuina oli vaan menkkajomottelut, eli eipä kivuistakaan oikein voi mitään päätellä. Vuoto alkoi 5+2 tai 5+3.

Nyt siis jännitys on kova että tällä kertaa pysyis pieni matkassa ja saatais toinen lapsi <3
 
Näin muuten viimeyönä unta tulevasta vauva arjesta. :D Ja olin myös ennen plussausta nähnyt unta, että olen ja raskaana ja sit arjesta. Kunpa olisikin enneuni. :D
 
Hihhii :)

Moonflower, kyllä nämä kivut kestän kun tiedän kaiken olevan hyvin :) palkinto odottaa sitten!

Tervetuloa uudet keskustelijat mukaan vain!
 
onneksi Cherryllä kaikki hyvin <3. Itellä km tammikuussa alko kivuilla. Onneksi tuli kaikki ittestään ulos, kivut vaan sitte jatku ja olin monta päivää saikulla niitten takia. Ultrassa myös pääsin sitte käymään ja sanovan siellä ett ilmeisesti menny jo aijemmin kesken. Mulla kyllä oireet melkewn kerkes kadotakki eikä niitä kerenny paljoo muutenkaa olemaan. Huomenna tullee ne päivät täyteen ku viimeksi km tuli. Nyt ainaki onnellisena oon ku oireet sen kun kasvaa vaan joten jospa tää hyvin menis loppuun saakka <3 :)
 
Kun vaan ensi viikolla syke löytyy niin voin huokasta helpotuksesta. <3 Mun niin tekis mieli käydä jo tällä viikolla, mutta jos omaa malttamattomuutta mitään ei kuulu niin sitten vasta huoli onkin.. vaikka sydämmen vissii pitäis jo lyödä.

Toivottavasti tämä viikko menee nopeasti..
 
Itsellä olis vielä 9pv odotettavana ja mieli alkaa olla malttamaton ja aijoittain pelokaskin sen suhteen että onko kaikki kunnossa. Menis vaan nopeesti nämä päivät niin sais varmuuden. :) mulla pahoinvointi katosi kuin tuhkatuuleen yhtenä iltana ja sen jälkeen se ei oo palannu. Sen takiakki ehkä alkaa olla kokoajan vain semmoinen olo että onkohan kaikki sittenkään kunnossa. :/
 
Tervetuloa uusille! Tuttuja tuolta raskaaksi 2014 keskustelustakin!! Mukaan mahtuu vielä vallan mainiosti!! Alkumetreillään kaikki ollaan!

Cherry onneks kaikki on hyvin!! Ja sykkeen löytyny!!

Harmonylle pahoinvoinnin karkotuksia!!

Ninniä huhuilin edelleen, onhan kaikki hyvin??

Tänää ollu vähän menkkajuilintaa ihan alamahassa. Ehkä se on vaan kohdun kasvua sekin....
 
Ihania uutisia Cherry! Täällä kans tunteet aika pinnassa niin vähän piti pillittää sun kirjoitusta lukiessa :D
 
Rupee nostaa mulle taas lämpöö ja olo huononee.. Kuuluuko nämäki raskauteen vai onko perus flunssaa? Sama oli perjantai iltana ja sen jälkeen ei mitään ja nyt taas.. öh. :/
 
Väsyttää! Tänään ollut taas koko päivän oksetusolo mutta ei oo maha kääntyny nurin. Mulla menee kaikki aika tällä hetkellä kouluhommissa ja harjoittelussa, ja jostain pitäis repiä aikaa vielä tytölle. Ekat arkivapaat kouluhommista häämöttää parin viikon päässä. Cherryllä hienoja uutisia!
 
No jopas oli outo, tunti sitten kirjoitin lämmön noususta ja huonosta olosta. No nyt on olo jo parempi vaikken mitään tehnyt? :D Raskauden tuomia oikkuja?
 
Tuli mieleen tuosta moonflowerin lämmönnoususta, että mä olin esikoista odottaessa enemmän kipeä kuin varmaan koko elämän aikana yhteensä. :D just alkuraskaudessa, flunssassa koko ajan ja oli korvatulehdusta ja poskiontelontulehdus kaks vai kolme kertaa eikä noita kumpaakaan ollu ollu koskaan aiemmin. Nyt en oo onneks ainakaan vielä ollut kipeenä, tosin tyttö ollut nyt kovassa flunssassa joten voipihan se kohta olla minussakin.
 
Moonflower: mulla on ollu oviksesta lähtien pientä lämpöilyä ja flunssan oireita. Yleensä ikinä ei nouse lämpö vaikka olisin kuinka flunssassa. Joten uskoisin et kuuluu raskauteen. Toki kait sitä flunssaa voi olla liikkeellä.

Cherry: ihanaa et pikkuisella siellä kaikki hyvin <3
 
Muutkin ahkerat kirjottajat, tulkaahan tuonne salaiseen foorumiin mukaan, nyt siellä vielä tooooosi hiljasta!! Mulla vaan ei näy jostain syystä toi kesämammat tossa nimen alla, miramariakin sitä ihmetteli!!

Monologeja: Mulla oli tossa oviksen aikaan myös flunssan tuntua ja aloittelin jo hoitavat lääkkeetkin mut kun ei mitään sit tullu niin lopetin lyhyeen, saatto johtua ihan raskaudestakin. Tukossa siis nenä oon mut johtuu mahdollisesti syksystä tai mun allergioista. Ja ainakin mun yks kaveri oli koko kakkosen odotusajan kipeenä. Raskaushan altistaa sairastumiselle siis ihan normiflussaan mut ei tietenkään aiheuta flunssaa ja tähän aikaan flunssia on niiiiiiin paljon liikkeellä ei voi saada oli raskaana tai ei. Hyvä et olo välillä kuitenkin parempi.

Sadettarelle myös pahoinvoinnin karkotuksia!

Jetsoni: toivottavasti pikkuisella on kaikki hyvin.

Iltsu toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!!

Mä herään nykyisin joka aamu pahaan oloon eilen ja tänää on ollu pakko herätä jo kuudelta aamupalalle. Tänää yönkin jo mut ei vielä tarvinnut vessaan juosta...

Mira 6+2
 
Mä heräsin tänään yöllä järkkyyn närästykseen. Lämmöstä ja huonosta olosta ei tietoakaan, kesti eilen illalla sen tunnin verran. :D

Katotaan iskeekö se kuvotus taas kun nousee ylös ja alkaa touhuamaan. Eilen jouduin hetken miettii työmaalla juoksenko oksentaa vai en. Onneks oon yksin niin ei tarvitse selitellä.

Rv 6+0
 
Mistäs minä näen, montako viestiä olen tänne kirjoittanut? Jos kerran pitää olla tuo 30 ensin täynnä.. :) siis ennen kuin pääsee salaiseen mukaan.

Tänään lähti seitsemäs viikko käyntiin. Odotan nyt vain ultraa kahden viikon päästä, että saa tarkennusta tuohon laskettuun. Oviksesta ei ole mitään käsitystä, mutta normaaliin aikaan se ei ilmeisesti ollut, kun en sitä saanut tikutettua.. Voi olla siis enemmän tai vähemmän viikkoja.
 
Moonflower, juu niin on. Niistä pitäisi olla vähintään 30 kirjoitettu lasketun ajan ryhmään salaista ryhmää varten. Sitä ei näe mistään. Olen pyörinyt täällä jo sen verran kauan ja useissa muissakin keskusteluissa, että eivät ole tänne kirjoitettuja nuo kaikki viestit. :)
 
Takaisin
Top