LOKAKUU keskustelu

en mä malttanut vain vanua leikata ja laittaa paikoilleen.. nyt oon ompelemassa osia toisiinsa. katsotaan näyttääkö edes siltä, miltä pitäis. sit kun tili tulee, pitää satiininauhaa käydä ostamassa ympärille.
 
Kuulostaa hyvältä kyllä tuo ensisänky :) ite alunperin ajattelin että ois semmosen tehny mutta sit kuitenkin saatiin kehto..
 
Mulla masukommentit lähestulkoon päivittäisiä töissä eikä haittaa. Isohan tuo on, mutta mulle se on luonnollinen asia. Ymmärrän kyllä myös sen, että joistakin voi tuntua tosi pahalta! Varmaan sen ottaisin pahalla, jos synnytyksen jälkeen joku lähtee kommentoimaan.
 
Kans kuullut monet kerrat jo, että miten oot vielä töissä ku oot ihan viimesilläs tai että oonko ihan varma ettei oo kaksoset tulossa. Tekis mieli vaan iskeä suoraan takas että kyl tää johtuu ihan vaan siitä että itellä on niin paljon läskiä.

Vielä enemmän ärsyttää kun ventovieraat tulee sanomaan vaan että "kyllä sulle on ihan selvästi tyttö tulossa". Siis ei mitään onnitteluita eikä mitään, ainoastaan tuon kommentoivat. Mitä se kellekään ventovieraalle kuuluu kumpi on tulossa?
 
joo, siitähän verhoilusta tuli iso.. Sai tehdä omat kommervenkit, että sain edes jotenkin sen silotettua.. Mustia pieniä tähtiä.
Vielä pitää ostaa satiininauhaa ympärille..

Nyt ajattelin ruveta tekee pinnasängyn reunapehmustetta, mutta pilaan varmasti senkin.
 

Liitteet

  • Ensisängyn verhoilu - 29.10.2016.jpeg
    Ensisängyn verhoilu - 29.10.2016.jpeg
    248.8 KB · Katsottu: 31
Hieno! Nyt kaduttaa kun ite en tehny tollasta!

On se hyvä ku toi mies ei meinaa muistaa hääpäivää :D vasta sitä ku sanoin että "et taida muistaa mikä päivä nyt on" niin tajusi :D
 
Muokattu viimeksi:
Äh. Koko viikko nukuttu superhuonosti ja nyt viikonloppuna vielä huonommin. Juuri äsken aamukävelyllä holahti runsaasti jotain nestettä housuihin. Lisäksi epämukavia harkkasupistuksia tullut paljon ja paineen tunne oikeastaan ollut koko aamun. Voi liittyä tähän järkkyväsymykseenkin. Mistä mä nyt saan varmuuden onko tuo neste lapsivettä? Esikoisestakin tuli tosi juoksevaa valkkaria mutta ei mielestäni noin paljoa. Ph-suojaakaan ei juuri nyt sattunut olemaan. Synnärille ajattelin soitella kyllä kohta että seurailenko jatkuuko vuoto vai miten toimitaan.
 
Ite ainakin soittaisin synnärille.. Itellä meni tosi huonosti kans viime yö ja tuntuu että en saanu yhtään nukuttua. Vauva kuitenkin liikkuu normaalisti niin en ota stressiä mut olis kiva nukkua kunnon yöunet..
 
Mulla kans holahtelee paljon kerralla mut ihan selkeesti tosi ohutta valkovuotoa. Loppua kohti ohenee...

Hyvää hääpäivää fuji :)

Että ottaa tuo koiran haukkuminen päähän... Se on päivät pihalla ja yöks otan tupaan. Paitsi jos lähdetään kotoa niin laitetaan sisään siks aikaa. Se haukkuu taukoomatta, hyppii ikkunoilla ja oven kahvassa. Sit jos sen ottaa sisälle nii se hyppi täällä ikkunoilla ja ovenkahvaan että päästäkää ulos! Se ei oikeen tiiä itekkää mitä haluaa. Illalla laskin niin haukku 4 tuntia _putkeen_. Mä kyllä annoin sille jo lopetustuomion mut miehen mielestä nii hyvä mettäkoira että ei lissää tapauksessa. No jos se kerrankin haukkumisellaan herättää vauvan tai juoksee sen yli kun makaa puuhamatolla niin siltä seisomalta lähtee viimeiselle matkalleen.
 
Muokattu viimeksi:
Pullataikinan vaivaaminen sai aikaan supistuksia... No ei se mitään, pian saapi korvapuustia :)

Heti alkoi tehdä mieli korvapuusteja!
Mies on alkanut innolla tuunaamaan ilmaiseksi saatua pinnnistä. Purkanu sen ihan osiin, hionu, muokannu sivulaidan laskettavaksi ja vielä maalaa. Mä eilisen metsästin sille niitä maaleja ja loppujenn lopuksi kävin sit meille pitsaa ruuaksi, kun tuli hommassa niin nälkä. Tarvii nyt varmaan itsekin panostaa tuohon pinnisasiaan sen verran, että päällystän ton saadun reunapehmusteen uudestaan. Meinasin jo mennä ostaa uutta kangasta, mutta muistin, että meillä on ylipitkät verhot oikean väristä kangasta makkarissa, joten teen niistä.
Mattimyöhäisen tuli myös eilen siivottua vähän kasvimaata ja tänään pitäis jatkaa, että sais sen talvikuntoon ennen pakkasia. Muitakin ulkohommia olis vielä vaikka kuinka paljon. Toivottavasti ehdin tehdä kaiken ja kunto riittää. Nyt olis kyllä inspis tehdä tota reunapehmustetta ja muutenkin käsitöitä, mutta ehkä se on kuitenkin mentävä tuonne ulos.
 
Mä sain pinniksen 10€ :lla ja pitäs kans alkaa hiomaan ja maalaamaan jos enää mitenkän taivun ja jaksan. En vaan tiiä mikä olis hyvä myrkytön maali... Löysitkö sinä aamutorkku?
 
Soitin synnärille. Käskivät pitää ph-suojaa pöksyissä ja mikäli on lapsivettä niin vuoto jatkuu/side kastuu. Mentävä myös näytille jos epämukavat tuntemukset jatkuvat. Mutta kyllä säikäytti kun reidet ja pitkiksetkin kastui. Voiko muka valkkaria niin paljon tulla? Tietääkö joku millä testillä katsovat onko lapsivettä vai ei?
 
En mä kyllä edes miettiny mitään myrkkyjuttuja. Jotain Tikkurilan Helmi maalia siihen nyt tulee ja sitten jotain tummaa vahaa. Eletään toivossa, että lapsi säilyy hengissä siinä nukkumisesta huolimatta.
 
Taas tulee tota huimausta! Eikä ole kyllä paineista kiinni.. No ehkä pitää vaan ottaa iisisti..
 
Kotimama mulla tulee aamuisin valkkaria niin, että saa kiirettä pitää että vessaan/kylppäriin ehtii ilman lattioiden pyyhkimistä.. Eli juu, voi tulla niin paljon..ainakin mulla on ihan normia saada pestä ja pyyhkiä reidet polvia myöten aamuisin..vielä kun nukun alasti niin ei ole mitään pysäyttämässäkään sitä vuotoa.
 
Mulla nää kaks oli pinnisaikoinaan sellaisia että suullaan kävi läpi pinniksen laitaa ja puri siihen hampaanjälkiä. Aattelin jos vois ees yhden tenavan suojata turhilta myrkyiltä.
 
Oliko lapsivesi väriltään vaalean punertavaa vai kirkasta? Yritän nyt lepäillä ja ottaa päiväunet.
 
Oliko lapsivesi väriltään vaalean punertavaa vai kirkasta? Yritän nyt lepäillä ja ottaa päiväunet.
Voi olla kirkasta tai punertavaa, vaalean pinkkiä (hieman verta joukossa, tulee yleensä kohdunsuulta kun paikat kypsyy). Jos on verta tai vihreää niin sit on kiire sairaalaan.
 
Takaisin
Top