Lokakuiset esikoisen odottajat

Täällä on 25v ja ensimmäinen raskaus! Vaun laskurin mukaan 5+5, eka ultra viikon päästä marraskuisen tuulimunan takia.Samaisen laskurin mukaan laskettu aika ois 28.10.
Eka postaus myös pitkäaikaisen stalkkauksen jälkeen, jännittävää :)
 
Jep.. niinhän sitä luulis että menis luvalliselle paikalle kauemmas mutkun ei kukaan oo käskemäs niin täs ollaan :/ itekki vanha tupakoitsija niin ite pidin aina huolen siitä etten ollu savuttamassa ihmisten vieres ja luvattomilla paikoilla :D herkästi syyllistyvä ihminenkö.. mies hoivas mut kuntoon jo :) ruoka helpottaa kivasti vaikka sitä ei teekkään mieli kun on huono olo..
 
Vivu, raukka, ymmärrän hyvin sun tilanteeen! Mulla on aina ollut hyvä haju-aisti ja nyt en siedä tupakansavua ollenkaan. Joudun kävelemään rautatieaseman ohi joka päivä töihin ja AINA haisee ilmassa tupakansavu. Kävelen nopeasti ohi kaulaliina naaman ympäri mutta aina meinaa oksennus tulla. Tekis mieli näpäyttää tupakka pois ihmisten suusta. Jos savua olisi vielä omassa kodissa niin.../!?zW:mad:
 
Woohoo! Eilen selvisin päivästä ilman päikkäreitä! Nyt ei siis enää niin älytön väsy ole (voi silti olla, että juhlin liian aikaisin) :grin mutta ilo se on pienikin ilo! Täällä myös hajuaisti herkistynyt oikein kunnolla! Mies jäi kiinni, kun oli syönyt pikkupussin sipsejä autossa, kun odotteli mua tanssitreeneistä :grin:smug: ja yks päivä työpaikan läheisyydessä tyhjennyskäynnillä ollut viemäriauton lemu oli jotain aivan hirveää :dead: tsemppiä kaikille, kyllä se siitä helpottaa!
 
Tykkäys Minniksen pirteydelle! :p Mäkin sain viime yönä vedeltyä 12h yöunet, ai että teki hyvää! Teen tän viikon töissä pitkää päivää (10-14h), että tuli kyllä unet todelliseen tarpeeseen. :grin
 
Täytyy jakaa tää juttu teidän kanssa. Nimittäin eilen tuli tv:stä se Mitä odottaa kun odotat ( vai oliko se sen niminen leffa? Joku vastaava kuitenkin) katottiin sitä miehen kanssa ja vähän väliä olin tippa linssissä. Leffan lopussa itkin jo ihan kunnolla ja mies nauroi mulle ja minä itkun seassa nauroin ittelleni :D en yleensä mikään herkkis oo ollu leffoja kattoessa, mutts nyt näköjään sitten oon :D
 
Täällä 26v. esikoista odottava, nyt rv 7+6. Neljänä aamuna peräkkäin pahoinvointia ollut mahottomasti, vaikka heti herätessä laittanu suuhun jotain pientä. Ja tottakai nämä oksentelut on ollu töissä vuoronvaihdon yhteydessä; muut pitävät rapsaa edellisen vuorokauden tapahtumista ja minä halailen pönttöä :confused: nooh, kai tämän kestää ko tietää, että loppuu aikanaan. Väsymys on myös ollu alusta saakka ihan mahdoton, mutta onneksi töissä voi hyvällä omallatunnolla aina hetkeksi ummistaa silmät :)

Torstaina olis eka ultra ja se kovasti jännittää..:nailbiting:
 
Mulle soitettiin nyt ultra-ajasta, se olisi ensi viikon pe, eli 9+1. Onko se tosiaan niin aikaisin, kun kyse ei ole varhaisultrassa?? Siellä siis kävin jo viime viikolla...
 
Siis hetkinen, nt-ultra pitää tehdä muistaakseni 11-13 rv välillä, joten siihen on tuo sinun ultra ainakin liian aikaisin. Ja jos varhaisultrassa olet jo käynyt, niin miksi välissä olisi vielä ultra muuten vaan?
 
Täällä ainakin np-ultra on aikaisintaan 11 viikolla. Kuulostaa vähän oudolta, että olisi noin aikaisin.
 
Onnea kaikille esikoisen odotukseen. Minä myös odottelen esikoista. Ikää on 30 ja ukkelilla vuosi enemmän. Puolisen vuotta yritettiin ja oltiin jo päätetty että jos mitään ei kevään aikana tapahdu, mennään yhdessä lääkäriin ihmettelemään miksei. Mutta sitten tuli kuin tulikin se plussa ekaan ja tokaan ja kolmanteen... :) varhaisultrassa käytiin alkuviikosta ja pieni toukka siellä kasvaa ja sydän löi hienosti. Nyt sitten ihmetellään ja odotellaan. Ihana kuulla ja lukea muidenkin tuntemuksista ja kokemuksista. La siis 15.10.
 
Moikka kaikille :-) Täällä 19v ja ensimmäinen raskaus (rv 8+6) :-) Itselle aivan uusi ja jännittävä kokemus, mutta miehellä (27v) kaksi lasta edellisestä suhteesta. Positiivinen tulos tuli todellisena yllätyksenä, mutta ennen kaikkea ihanana ja positiivisena sellaisena. Olen kauhean malttamaton, en jaksais millään odottaa että masu alkaa kasvaa ja tunnen nyytin potkut. Onnea kaikille odotukseen ! :-)
 
Moi! Minäkin odotan esikoistani :Heartred la on näiltä näkymin 29.10.15. Raskaus tuli yllätyksenä tosin siitä oltiin puhuttu kyllä :) En malttais odottaa ekaa neuvolaa ja ultraa! Koko ajan "pelottaa" että tämä ei ole totta vaikka 2 testiä olenkin positiivisena tehnyt ja menkkoja ei ole näkynyt :sad001 Tavallaan toivoisin, että tulisi jotain pahoinvointia tms että tämä olisi helpompi uskoa! :O Onko muilla ollut saman tyyppisiä oloja? Onnea kaikille odotukseen :Heartred
 
Hei uudet mammat ja onneksi olkoon plussista! :) täällä me kaikki jännäillään varmaan samojen asioiden suhteen, jotkut ensimmäistä kertaa ja jotkut toista ja niin edelleen. Samat suuret tunteet kumminkin kaikilla :)
 
Onnea uusille ja onnea mithra!! Ihania uutisia! :)

Mimosa, minulla nyt menossa 7+6 ja tähän mennessä ei ole oikeastaan ollut mitään oireita. Itsellä myös oli vähän epäuskoinen olo kun ei ole ollut muuta kun nännit vähän kipeät, vatsaa juili ja väsy.. hyvin lieviä oireita kuitenkin.

Mutta uskon vahvisti viimeviikkoinen varhaisultra, jossa näkyi pikkukirppu ja lujaa lyövä sydän :Heartred
Että usko vaan siihen että kaikki on hyvin niin kauan kun ei tule vuotoja ja nauti oireettomuudesta :D
 
kiitokset tsempeistä! minä päädyin samaan tulokseen niinkuin monet teistä ovat myös tehneet, eli varasin ajan varhaisultraan ja sain sen tiistaiksi! saapahan sitten mielenrauhan löysin vielä edulliselta kuulostavan paikan nimeltä meri oulun neuvola. 60€ kuulemma veloittavat ultrista koko raskauden ajan! ei tosin ole se 4d ultra, mutta riittää varmistamaan epävarmaa oloa vallan mainiosti! nyt vaan peukut pystyyn että kaikki olisi hyvin! :Heartbigred:Heartbigred
 
Hei kaikille!

Pitkään olen seurannut vain sivusta tätä foorumia mutta nyt rohkaistuin liityymään. Täällä siis 24-vuotias esikoisen odottaja, viikkoja 9+0 ja la 12.10. Mies vuoden nuorempi ja hänellekin ensimmäinen :)
 
Mimosa: me käytii ar-ultrassa juuri tuolla. Hyvä mieli jäi. Luotettavan oloinen kätilö ja saatiin kuvatkin vielä sähköpostiin pienestä. Suosittelut saa ainakin mieltä. :)
 
Takaisin
Top