Lokakuiset esikoisen odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vesta
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mieheni isä kuoli perjantai-illalla äkilliseen sairauskohtaukseen. . :( Hän oli kuolemaansa saakka hyvin viriilissä kunnossa, urheili paljon, eikä voinnissa ollut moitetta. Hän myös oli koko rakennusajan taloamme, joka valmistui viime elokuussa rakentamassa kirvesmiehen apuna.
Tämä olo on ihan hirvittävä!! :( vähän väliä tulee itku ja sille ei tule loppua.. yritin tänään olla töissäkin mutta lähdin loppupäivästä kesken pois.. :(
Mietin että jos itselle tämä on näin raskasta niin mitä se on miehelle...
Ja se itketti meitä molempia, ettei keritty kertomaan hänelle vauvasta.. Hän niin kovasti odotti että koska meille tulee..
Ehkä hän sitten pilven reunalta katselee hymyillen. .
Raskaushormoonit varmaan vielä lisää tunteiden voimakkuutta, koska itken välillä ihan hysteerisenä... :(

Osanottoni Sazu, surullisia uutisia :(

Mimosa ja Kaethe, me kävimme myös eka ultrassa meri oulun neuvolassa :) Mukava paikka ja Kaarina oli hyvin symppis!

Ikävä kuulla Sazu! Toivon paljon voimia teille näin rankkaaseen hetkeen.

Osanottoni Sazu, varmasti hän kattoo sieltä pilvenreunalta ja on onnellinen teidän puolesta.

Kiitokset vain teille kaikille jolta sain idean käydä ar-ultrassa! Kävin siellä tänään ja saatiin hyviä uutisia. Kaikki oli masussa hyvin ja nyt voin rauhallisin mielin jatkaa odotusta ja ensimmäistä neuvolakäyntiä :happy: On tämä vaan ihmeellistä aikaa.. Paras tunne koko maailmassa :Heartpink

Hauska kuulla Mimosa! Mulla on vähän yli viikon päästä np-ultra ja koska eka ultra oli viikolla 5 en ole vielä kuullut tai nähnyt mitään. En malta odottaa! Grrr

Jihuu! Tänään oli eka neuvola ja saatiinkin jo huomiselle neuvolalääkäriin ar ultraan aika

Minulla oli maanantaina ensimmäinen ultra :) piti olla jo viime to, mutta lääkäri sairastuikin ja sitä jouduttiin siirtämään. Hyvää kuitenkin kannatti odottaa, siellä se pikku nyytti pökkötteli ja sydän löi tasaiseen tahtiin ♡ oli elämäni tähänastisista hetkistä paras hetki, kun kuuli sydänäänet :') kooltaan ei vastannut täysin viikkoja, eli hieman liian pieni oli (nyt rv 9+0). Jotenka uusi kurkkimisaika varattiin 30.3. ja sen jälkeen varataan aikaa np-ultraan :)
Lääkäri kuhtuukin pikkuista ihmeeksi, kuten minäkin. Minulle nimittäin on kymmenisen vuotta sanottu, että raskaaksi en voi tulla ja jos voinkin ni en ainakaan luonnollisin keinoin. Mutta tämä on saanut alkunsa täysin luonnollisesti :) taustojen vuoksi minulla on kolme ylimääräistä ultraa raskausaikana koska lääkäri haluaa tarkasti seurailla sekä minua, että vauvaa :)

Tunkeilevat sukulaiset.... mrrräääh :| on kiva kun moni tietää mutta sellainen vääntö jo saatu nimistä aikaan että ahdistun. Sanon suoraan että minähän en anopin nimistä tykkää enkä todellakaaaaaan aio nimetä lastani hänen halujensa mukaan??? Sanon kohta rumasti.. miksi pitää ahdistella jo valmiiksi tunteikasta ihmistä tollasilla vaatimuksilla? Ei enää huvittaisi mennä sinne kun sitten tulee vaan vääntöä samoista asioista. Kun minun; tulevan äidin sanaa ei kuunnella...

Pääsinpäs avautumaan!

Ei oo totta... Ihan kauhee tilanne Vivu! Mun appivanhemmat on todella vieraskoreita, ehkä liiankin, mutta ei sitä koskaan tiedä millaisia monstreita niistäkin kuoriutuu ensimmäisen lapsenlapsen saapuessa maailmaan. Ei olla siis vielä kerrottu vanhemmille raskaudesta.

Aivan käsittämätöntä että joku pariskunnan ulkopuolinen kokee oikeudekseen tulla käyttämään valtaa siinä koska someen julkistetaan vielä aika varhaisessa vaiheessa oleva raskaus tai että mikä nimi vauvalle tulee.. o_O

Takaisin