Lokakuiset esikoisen odottajat

Hei kaikille :greet025. Syyskuisista tulin tänne vierailemaan kun aloitte kirjoittelemaan tuosta musiikista. Mun olisi ehdottomasti otettava synnytykseen mukaan Rockyn sound track, mutta enpä sellaista omista ja tuskin enää sitä ehdin hommaamaan. Mies varmaan ottaisi mukaan juuri ostamansa iron maidenin levyn tai sitten ac/dc: levyn. Niissä olis kyl aika hyvät "ärjynnät" tehostamassa meininkiä mut Ajatelkaa punnertavanne eye of the tigerin tahtiin...laughing7
 
olikos jollain jotain pientä koostetta tosta kestovaippa-asiasta? Mitä, mistä ja kuinka monta ootte hankkineet? Mulle alkaa tulla pienoinen stressi kun luen kaikkien päivityksiä ja mulla ei oo muuta kuin äitiyspakkaus odottamassa
 
Minä oon tehny ja saanut kaikki meidän vaipat. Oon ihan noviisi tässä asiassa, mutta näillä meillä mennään ja toivottavasti riittää. Kymmenet näistä menee ihan vastasyntyneelle (suositus jonkun lähteen mukaan 7-12 kuorivaippaa) ja noin 20-30 sisävaippaa/imua/harsoa. Tällä arsenaalilla meinattiin pärjätä sinne 10kg kohdille. Ja sitte vaa tekemään lisää kuorivaippoja.
2c3748b79dae0b80fc883be799b4b29b
 
Nyt en ala ku nää kuvat menee aina väärin päin ku sovelluksella laittaa. Ja sitte ku yrität selaimen kautta ni sitte ne on muka samat kuvat liian isoja. En ala! :arghh:

Mutta kuitenkin. Tuossa on siis vastasyntyneelle vaippoja niin että 2kpl itse neulottuja villavaippakuoria, 2kpl merinovillaneuleesta ommetuja, 6kpl pul-kankaisia (joista 3kpl äitiyspakkauksesta). Osa näistä käy isompanakin, esim merinovillaneuleesta joustaa hyvin ja äitiyspakkauksesta saadut on neppareilla pienennettäviä.

Jos kuva olisi oikein päin, niin oikealla on s-koon housuja. 1kpl villaisia ja muut pul-kankaasta.

Nuo tiimalasin muotoiset imut ompelin vanhoista froteepyyhkeistä ja kuivaliinakankaasta. Ylijäämäkankaista ompelin kestoliivinsuojia.
 
Muokattu viimeksi:
Mä oon ainakin nauranu miehelle, että mun ponnistaessa voisi soida taustalla Garbagen Push it. :laughing025 Ainakin mua alkaa aina naurattamaan kun toi biisi tulee radiosta ja sit kuvittelen itseäni ponnistamassa!

Perhevalmennus on mun mielestä ollut kyllä hyvä juttu, vaikka siel on ollu paljonkin itsestään selviä asioita, mutta on siellä tullut ahaa-elämyksiä, että enpäs totakaan ole huomannut ajatella. Kaikista kivoin juttu on mun mielestä ollut kun ekalla kerralla kaikilta kysyttiin lapsuudesta jokin asia, minkä haluaa säilyttää ja vastauksia tuli monenlaisia.:)
 
Mä taidankin pian siirtyä syyskuun synnyttäjien listoille. Tänä aamuna rv34+3 meni sitten vedet! Oon nyt Tyksissä maaten. Kehitetään kortisonilla vauvan keuhkoja. Antibioottia myös suoraan suoneen neljän tunnin välein. Supistuksia ei ole tuntunut. Lapsivettä kyllä tuntuu lorisevan paljon. Yllättävän paljon. Kauhee nälkä koko ajan vaikka makaa :D ei kyl oo pakko maata mut en osaa vaeltaa tuolla.
 
Ei vitsi, tsemppiä. Olis ihana muistaa synnyttämään aloittaneiden tarinoita oireista ym! Teen yleisellekin puolelle synnytysoireet -ketjun!
 
Kiitos paljon kuulemma jos supistukset alkaa annetaan estoa ja mielellään kolmekin päivää pidetään masussa. Että ei tässä tiedä yhtään mitä tapahtuu ja koska.
 
Oi oi, Nytkö niitä vauvoja alkaa tulla ihan urakalla? Tsemppistä Hepsuli!
 
Kiitos jälleen kaikille! Mitäs muuta odottava tekis yön tunteina kuin olisi foorumilla. Kahdelta heräsin älämölöön vatsassa ja supistus oli päällä..sitten alkoi rintojen alta sellainen pistävä kipu..lähdin vessaan mut matkalla sain pysähdellä vähän väliä. Teki tukalaa. Menin vessan jälkeen sanomaan yöhoitajalle. Hän tuli antamaan mun antibioottitiputuksen, mittalaitteet laittoi mahalle ja vauva antoi n 125. Sillä välin hoisi vierustoverin synnyttämään ja kun tippa oli loppu päätti antaa ton supistus esto tabletin. Sanoi että jos ei vartissa vaikuta annetaan toinen. Mä nohevana odotin puolituntia ja nyt on jo mennyt puolitoista siitä. Auttoi toivottavasti. Pakko oli käydä haukkaa välipalaa. Aamupala kun on vasta 8lta ja puoli seiska taas antibioottia kun mulla oli se streptokokki. Näillä mennään :)
 
Takaisin
Top