Me asutaan kanssa vanhassa omakotitalossa maalla, jota remontoidaan pikkuhiljaa. Meillä esikoinen synty elokuussa ja monet anto hyviä neuvoja siitä miten lasta puetaan jne. Jos niska on lämmin ni sillon on muutenkin vauvalla lämmin. pojalla saattoi siis välillä olla vähän viileät kädet tai jalat, mut niska siis lämmin. Minä siis muutoman kuukauden toteutin tätä neuvoa, kunnes huomasin että flunssa tuli n 1xkk. Ei herkkua niin pienen kanssa. Poika viihtyi lattioilla leikkimatolla hyvin. Aloin sitten miettimään että mistä moinen kierre voi johtua ja tajusin että meillähän ei remontoida puolella lattiat oli oikeasti vetoisat ja remontoidullakin puolella viileät. Ja joku kaveri sitten kertoi mulle et hänellä esikoinen on paljon lämminverisempi kuin toinen lapsi. Elämän pieniä asioita, mutta kyllä mua ainakin helpotti kuulla että toiset lapset tarvii oikeesti enemmän lämmikettä päällensä kuin toiset! Kyllä muute flunssat lakkas ku otti itselleensä takasin sen maalaisjärjen käyttöön. Onhan se vähän eri asia jos asuu kerrostalossa ku omassa remontti kohteessa.. niin, ja meillä on pojalla edelleenkin välkkärit käytössä myös sisällä ja yöpaidan alla t-paita ja sukatkin on yöllä jalassa, kun ei pysy tuo peitto päällä. Ja hän siis nukkuu laidattomassa pinniksessä meidän kanssa samassa huoneessa, kun muut huoneet on vielä hiukan kesken.. jos sais rempat valmiiks ennen lokakuuta :angelic: