Lokakuiset 2018

Mitä pikimmiten niin voi sitten itse valita sopivan ajan
Mitä pidemmälle pitkittää niin sitä varmemmin on huonosti aikoja tarjolla.

Hmm.. mä mietin miten ihmees tän saa toimimaan. Työnantajani ei tiedä raskaudestani..ja mä olen pois kotoan joka pv 7:30-16:15..siis joka arki pv. Nyt onkkelma on etten haluaisi töissä kertoa ennen 12viikkoa.. mitäs nyt..

Iduliini, ei tuohon neuvola-asiaan taida valitettavasti olla hyvää ratkaisua. Itse selvitin esikoista odottaessa jopa yksityisen neuvolan mahdollisuutta samasta syystä, mutta jos olisi halunnut veriseulat ja ultran julkisella niin vähintään ensikäynti piti käydä siellä, ja privaattissa ne olisi tulleet tosi kalliiksi. Sain silloin varhaisultran julkisella ja sinne pääsin vain ilmoittamalla että minulla on lääkärinaika, työnantaja ei kysellyt enempää. Ensimmäisen neuvolan suhteen oli pakko tulla jo kaapista, kun en viitsinyt suoranaisesti valehdellakaan.

Jos jotain pitäisi keksiä, niin olisiko vielä tällä varoitusajalla mahdollista saada ylimääräinen vapaapäivä jollain ihan muulla verukkeella?

Muokattu viimeksi:
Hmm.. mä mietin miten ihmees tän saa toimimaan. Työnantajani ei tiedä raskaudestani..ja mä olen pois kotoan joka pv 7:30-16:15..siis joka arki pv. Nyt onkkelma on etten haluaisi töissä kertoa ennen 12viikkoa.. mitäs nyt..

Sun ei oo pakko kertoa työantajalle vielä.

Iduliini pyydät työnantajalta vapaata/ vapaita lääkärikäyntiä varten, ei tarvitse tarkemmin selittää. Toki jos haluaa niin heittää jotain kiusallista intiimialueen vaivoista niin tuskin tulee enempää uteluita :grin

Mä vaan ilmoitin, että mulla on lääkäriaika silloin ja eihän nyt työnantaja voi mitään kysellä. Itse teen kanssa arkisin 8-16 työtä, niin ei oo vaihtoehtoja, kun varata työpäivän päälle aika. Pyysin myöhäsintä mahdollista, niin ettei mee koko päivää hukkaan. :)

Kumiankka, paljon voimia!<3

Olen niin pahoillani, kumiankka, voimia.. :(

Oletteko miettineet jo miten aattelitte pitää kesälomanne? Pidättekö keskikesällä ja palaatte vähäks aikaa takasin töihin ennen äippälomaa, vai lykkäättekö kesälomaa vähän myöhemmäks ja siitä suoraan äippälomalle? Ite just kattelin et jos jäisin about 4.8 kesälomalle niin menis kaikki samaan syssyyn. Mut ois kyl kiva lomailla heinäkuussa kun paljon kivoja festareita ja muita tapahtumia mihin ollut tarkoitus mennä :)

En ole vielä päättänyt miten pidän kesälomat, pitää neuvotella työnantajan kanssa sitten kun on ajankohtaista. :-) Mutta luultavasti pidän yhtäjaksoisesti ä-loman kanssa. :-)

Pahoittelut kumiankalle.

Kesälomasta itse pyysin pomoa selvittämään saanko siirtää ne seuraavalle vuodelle. En usko että pystyn loppuun asti olemaan joten ne kesälomat jäis silti pitämättä sairasloman ajalta. Maha on kasvanut joka kerta niin isoksi etten ole voinut viimeisiä kuukausia olemaan töissä.

Miulle pomo jo sanoi että miun kesäloma on heinäkuussa. Pojan hoitaja on silloin myös lomalla nii sopii miulle hyvin :) elokuuhan siinä jää sitte töissä oltavaks mutta sain viimeksikin nii kevyttä työtä ton loppuajan et en usko et haittaa :)

Takaisin