Lokakuiset 2018

Vaiana, jaksamista <3 Tuo niin pelottaa itseäkin.

Ajattelin huomenna uskaltautua tekemään testin vielä, vaikka tosin ekan positiivisen tein vasta maanantaina :)

Okei, mulla oli tosiaan jotain 3500mlU ja 5+1. Sanoivat että vastaa viikkoja

Mulla oli 3400 silloin kun viikkoja oli oviksesta 5+0 ja menkoista 5+4. Katsoin netistä taulukosta että pitäisi olla normaali. Tosin mä olen huono vertailukohta kun ultra oli epäselvä, kaikki ei välttämättä ole kunnossa. Ensi viikon kontrollissa selviää.

Mulla oli 3400 silloin kun viikkoja oli oviksesta 5+0 ja menkoista 5+4. Katsoin netistä taulukosta että pitäisi olla normaali. Tosin mä olen huono vertailukohta kun ultra oli epäselvä, kaikki ei välttämättä ole kunnossa. Ensi viikon kontrollissa selviää.
Joo mullaki kaikki ok. Sillä aattelin et huima luku toi 20000

Mulla oli hcg 359 4+5 (oviksesta, menkoista 4+1)... Esikoisesta oli 4+3 375, tosin sillon laskin menkoista eli oviksesta varmaan 4+5 ois ollu. Ainakin kaveri laski että pitäs olla tuplaantunu ihan oikein ainakin tähän asti :)

Hurjalle lukemalle kuulostaa tuo Iitunen89, mullakin tuli mieleen oisko monikkoraskaus :)

Joo mäkin kieltämättä mietin, että voisiko Iitusella olla monikkoraskaus. :wideyed:

Samaa mietin myös, vai ootko miten varma oviksesta, viikolla jos heittää aiemmaks, niin ois taas keskiarvoissa. :-)

Moikka ja kivaa lauantaita! Uskaltaudun nyt kirjoittamaan kun taustalla seuraillut muutaman päivän. :) Täällä nyt laskujen mukaan 6+2 ja jännitys kova. Viime raskaus (vielä siis ensimmäistä tässä toivotaan) päättyi lokakuun lopussa kkm kun nt-ultrassa (14. viikko) löytyi meidän pikku pähkinä jonka kehitys oli pysähtynyt n. 10 viikolle. Silloin kävin ar-ultrassa 7+3 ja kaikki oli “paremmin kuin hyvin” kätilön mukaan ja siksi tulikin sit niin puskista se kkm. Ollut sen jälkeen aika syvissä vesissä mut nyt toivoa taas täynnä, tosin pelonsekaisin tuntein. Maanantaina gyne jonka olin varannut jo aikaa sitten ennen kuin tiesin raskaudesta joten toivotaan että siellä sit katsotaan myös tilanne. Kiva että on tällaisia ryhmiä missä on kaikenlaista vertaistukea! Tsemppiä kaikille odotukseen :)

Valitettavasti hcg jos on korkea niin siihen on muitakin syitä kuin monikkoraskaus mutta niitä ei kannata ajatella. Ja oliko se niin et joku 50000 ml oli viel normaali

Hellou ! Täällä yksi odottelija. Viime syyskuussa kaavinta tehty viikolla 13 kehityksen pysähdyttyä jo 8-9viikoilla. Yritettiin ensin lääkkeellistä mutta ei mitään tulosta. Ensimmäiset menkat tuli normaalisti, tämän jälkeen ei mitään. Terolut kuurin jälkeen ei kuukautisia kuulunut ja ultralla tarkisteltiin kohdun tilannetta. Siellä olikin raskaus alkanut ja viikkoja n. 5. Perjantaina käytiin varhaisultrassa ja varmistui 7+1 sekä syke löytyi myöskin. Nyt jännätään pysyykö hän mukana <3 LA 4.10

Täällä yksi uusi joukossanne :greet025 IQ, ehkä rv 4+2 (varmistettava ultrassa). Yritän päästä mukaan juttuihin, ehkä ensi yönä on aikaa lueskella kun tuskin unta saan aamun plussan vuoksi :hilarious: Yllätys joka ei tavallaan ole yllätys. Itselläni ei ollut haaveita kolmannesta lapsesta, mies taas kolmannen haluaa. Yksi hyvin/huonosti ajoitettu kerta ilman ehkäisyä ja tässä ollaan... Sekavin fiiliksin siis eteenpäin :happy::woot:

Takaisin