Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eliza79, sinä taisit olla vähäoireinen odottaja ? Millaisia oloja sinulla ollut ja millä viikolla olet?
Mie en ees oikeastaan osaa pelätä vuotoa, kun ei oo spontaanista keskenmenosta kokemusta. Kaikkein helvetillisintä on se, kun elää pahimmillaan viikkoja siinä uskossa että kaikki on hyvin, kun nää tyypillisimmät keskenmenon tunnusmerkit (vuoto, kipu) puuttuu, mutta raskaus on kuitenkin menny kesken. Kun ei tuo oireitten määrä tai oireettomuuskaan sitten kuitenkaan takaa mitään. Ainut mikä mulla viesti keskenmenosta oli oireiden yhtäkkinen loppuminen, eikä ne sitten enää tulleet takasin, mut ei sekään aina välttämättä tarkota että on varmuudella menny kesken... Ja tiedän niitäkin tapauksia, että on ollu alusta asti rajua pahoinvointia vaikka olikin kehitys loppunu jo varhain. Siks tää alku just onkin niin perseestä, kun joutuu elämään täydessä epätietoisuudessa eikä mihinkään voi luottaa
Täällä myös pelko on kova esikoisesta tiesin "vasta" kun viikkoja oli yli 6... Nyt tein positiivisen jo dpo11 ja tänään 5+0. Oireita on, mutta pelottaa kun ei tunnu"mä olen raskaana" :O Oon kuvitellut tän tilanteen niin monesti kun meillä yritystä kuiten 4v4kk. Kun tein positiivisen en mä itkenyt enkä kirkunut enkä nauranut; KAI?! Kävin muutamassa sekunnissa kaikki tunteet läpi ja sen jälkeen olo on ollut täysin neutraali :/ Ultra vasta 2.3 ja tuntuu, että siihen on ikuisuus.
Olipas sekavaa tekstiä , mutta pointti oli; pelottaa ihan kauheasti tuulimuna tai keskenmeno :'(
Tsemppiä ja voimia kaikille vastoinkäymisiä kokeneille
Paljon tsemppiäTäällä myös pelko on kova esikoisesta tiesin "vasta" kun viikkoja oli yli 6... Nyt tein positiivisen jo dpo11 ja tänään 5+0. Oireita on, mutta pelottaa kun ei tunnu"mä olen raskaana" :O Oon kuvitellut tän tilanteen niin monesti kun meillä yritystä kuiten 4v4kk. Kun tein positiivisen en mä itkenyt enkä kirkunut enkä nauranut; KAI?! Kävin muutamassa sekunnissa kaikki tunteet läpi ja sen jälkeen olo on ollut täysin neutraali :/ Ultra vasta 2.3 ja tuntuu, että siihen on ikuisuus.
Olipas sekavaa tekstiä , mutta pointti oli; pelottaa ihan kauheasti tuulimuna tai keskenmeno :'(
Tsemppiä ja voimia kaikille vastoinkäymisiä kokeneille